Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek LowRyder#2 (Autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek LowRyder#2 (Autoflower)

Ik heb jullie advies opgevolgd en ze is alweer aan het bijkomen gelukkig
    Ik heb een paar foto's gemaakt (maar de kwaliteit is om te huilenxD)
    IMG-20121103-WA0000.jpgIMG-20121103-WA0001.jpgIMG-20121103-WA0002.jpg TIPS ZIJN ALTIJD WELKOM:d

Comment

We zitten nu rond dag 40 van het kweekje Zij blijft wel klein voor der leeftijd vind ik.. Kan ik daar iets aan veranderen?
      IMG-20121106-WA0000.jpg

Comment

Yep, 600W erboven hangen en ruimere schoenen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Yep, 600W erboven hangen en ruimere schoenen.
          goed idee!

Comment

Wat heb je nou gedaan om het weer groen te krijgen, minder water gegeven, of was het een ph probleem? Een grotere pot en dikkere lamp gaan natuurlijk je plant doen knallen, zoals QnQ zegt ....

Comment

QNQ je hebt gelijk, om het nu alleen maar van de zon en 50watt te doen wordt de opbrengst 'niks tot vrij weinig'
              En een 600 watt vind ik dan weer meteen teveel van het goeie kan ik niet gewoon met een 400 beginnen? en dan HPS ofzo? ik hoorde dat dat wel goeie zijn

Smowkie ik heb mijn vrouwtje 1 week helemaal met rust gelatenxD geen water, geen verplaatsingen, alleen maar LIEFDE gheghe
              En ik geef nu ook geen kraantjeswater meer maar alleen regenwater

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Owja verpotten... Ik ben daar niet z'n held in, ben nogal bang dat ik de tere wortels beschadig of kapot trek bijv.
              Hoe doen jullie het meestal?

Comment

Eerste kweek LowRyder#2 (Autoflower)

Goed zo! Ik heb ook 400w is best goed hoor... En ivm verpotten, ik geef ze 2 of 3 dagen geen water dat de aarde wat uitdroogd, je trekt de zijkant wat los en als je de plant op zen kop houd met je hand plat op de aarde en je vingers rond de stam komt alles in zen geheel mee zonder enige schade... Althans zo doe ik het en het lukt goed!
                Last edited by Smowkie; 7 November 2012, 13:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JS50100 View Post
                  QNQ je hebt gelijk, om het nu alleen maar van de zon en 50watt te doen wordt de opbrengst 'niks tot vrij weinig'
                  En een 600 watt vind ik dan weer meteen teveel van het goeie kan ik niet gewoon met een 400 beginnen? en dan HPS ofzo? ik hoorde dat dat wel goeie zijn

Smowkie ik heb mijn vrouwtje 1 week helemaal met rust gelatenxD geen water, geen verplaatsingen, alleen maar LIEFDE gheghe
                  En ik geef nu ook geen kraantjeswater meer maar alleen regenwater

Owja verpotten... Ik ben daar niet z'n held in, ben nogal bang dat ik de tere wortels beschadig of kapot trek bijv.
                  Hoe doen jullie het meestal?

ik maak aarde beetje nat, knijp een beetje in de pot zodat de aarde loskomt van de pot zelf. Houd de pot ondersteboven )aarde valt eruit met plant. Dit vang je op. zet je in nieuwe pot. Klaar is kees.

vergeet trouwens weer niet wat hier op het forum wordt gezegd! De plantjes kunnen meer hebben dan je denkt!

Comment

Ik overdreef ook een beetje met 600W natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel.
                    Meer licht doen ze het beter onder. Welk wattage ligt aan het oppervlak dat je tot je beschikking hebt.
                    Met een 250W lampje kun je ook al zo'n 60x60cm belichten. (Ik heb er twee hangen op 60x160 )

Ik laat ze voor het overpotten altijd een beetje uitdrogen, als je dan de pot omkeert, vallen ze er zo uit, en blijft de kluit intact.
                    Ik heb met een natte kluit vaak toch dat ze uit elkaar valt, en dan beschadig je de wortels.
                    Maarja, Sebas doet het weer anders Ieder doet waar hij zich goed bij voelt he..
                    Kwestie van gewoon doen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

alle tips en opmerkingen zijn natuurlijk keurig in detail gebracht voor je.
                      Dit weer door de intense tijds en kennis investeringen van de heren & dames
                      boven, hoe je nou je plantje "groter" had "kunnen" krijgen.

Maar euuhmmm....... het is een low rider...... die is heel klein.
                      blijft heel klein.......klein en laag

maarre zelfs voor een lowrider is je plantje klein, zie dan alle suggesties.

(volgens de meeste zaad banken)
                      Type : Auto flowering
                      Klimaat : indoor - outdoor
                      Opbrengst : 10 tot 15 gram per plantje
                      Planthoogte : 30 tot 50 centimeter

Bloeitijd : 7 tot 8 weken
                      Oogstmaand : max 9 weken na het ontkiemen
                      Moeilijkheidsgraad : Beginners

dus tja wat is groot en wat is klein he

groetjes en suc6 ermee

Comment

Wil jullie ten eerste weer bedanken voor de snelle en duidelijke reacties!

QnQ: Een 400Watter voor mijn (mini)-microkweekje is zelfs dat nog overdreven idd, dus een 250Watter lijkt me een prima middenweg dan
                        Ik ga het advies opvolgen en wacht dus een paar dagen tot de grond wat droog is en ik kan overpotten.

Bramonius: Ja je hebt ook gelijk, wat is groot en wat is klein inderdaad.. Baal er alleen een beetje van want we zijn inmiddels al op dag +-42 van het kweekje
                        en heb net even gemeten en ze is z'n 14 cm groot, dus hoop dat ze nog even doorgroeit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bramonius View Post
                          alle tips en opmerkingen zijn natuurlijk keurig in detail gebracht voor je.
                          Dit weer door de intense tijds en kennis investeringen van de heren & dames
                          boven, hoe je nou je plantje "groter" had "kunnen" krijgen.

Maar euuhmmm....... het is een low rider...... die is heel klein.
                          blijft heel klein.......klein en laag

maarre zelfs voor een lowrider is je plantje klein, zie dan alle suggesties.

(volgens de meeste zaad banken)
                          Type : Auto flowering
                          Klimaat : indoor - outdoor
                          Opbrengst : 10 tot 15 gram per plantje
                          Planthoogte : 30 tot 50 centimeter

Bloeitijd : 7 tot 8 weken
                          Oogstmaand : max 9 weken na het ontkiemen
                          Moeilijkheidsgraad : Beginners

dus tja wat is groot en wat is klein he

groetjes en suc6 ermee
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Last edited by bramonius; 7 November 2012, 21:52.

Comment

hee , hoe staat het met je plantje?

Comment

Tijd voor een kleine nieuwe update:

Het is weer een week geleden, en ja hoor EINDELIJK een groeispurtJE van 8 cm in +- 1 week tijd (dus zeg maar 1 cm per dag erbij)
                                Dus ze is nu 22 cm, en we zijn al 50 dagen onderweg..

Overpotten is me nog steeds niet gelukt, ik had het geprobeerd maar alle wortels zitten tegen de pot gekleefd en nu ben ik bang
                                dat ik ze dan kapot trek.. Is het noodzakelijk om nu nog over te potten of kan ik haar zo laten staan?

Weet iemand wanneer ze bloeiverschijnselen kan krijgen, en waaraan je dat als eerste kunt zien?

hier nog wat foto's: Je ziet wat gaatjes in het blad, en dat de uiteinde van sommige blaadjes een beetje verbrand zijn, weet iemand wat ik daartegen kan doen?IMG-20121119-WA0000.jpgIMG-20121119-WA0001.jpgIMG-20121119-WA0000.jpgIMG-20121119-WA0003.jpgIMG-20121119-WA0004.jpgIMG-20121119-WA0005.jpgIMG-20121119-WA0006.jpgIMG-20121119-WA0007.jpgIMG-20121119-WA0008.jpgIMG-20121119-WA0009.jpg

Wat overigens wel genieten is is de heerlijke geur die er al vanaf komt

Tips zijn altijd welkom

Comment

Bezig...
                                X