Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek LowRyder#2 (Autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek LowRyder#2 (Autoflower)

Dat is mooi, 1 cm per dag! Volgens mij kan je de eerste bloei verschijnselen ziet aan witte haartjes in de toppen. Dit is wat ik inmiddels op het forum heb geleerd... Correct me if i'm wrong!!

Comment

@nickus jep is waar van die witte haartjes

@JS50100 hij ziet er wat gestrekt en pips uit???? enig idee. kan een licht tekort zijn of gebrek aan
      suplementen. maar hij is wat schraal... sorry.

en overpotten is nu eenmaal nodig om genoeg bodem te bieden voor de plant om voeding en overig
      uit te verkrijgen. ik heb de planten nu in 16 liter potten en ze groeien wel iets meer dan 1 cm per dag.
      tevens zijn ze een keer getopt. ik heb nu redelijk wat zutoflowers achter de rug en deze hebben de
      eerste verschijnselen (mits ze gezond opgroeien) na 1 tot 3 weken. na 50 dagen dus niets zien is wel
      heel traag???? ik zal een foto trekken van een dame (little dwarf) voor je vergelijking en vrouwelijke
      kenmerken. ze zullen niet veel verschillen.

succes en beloofd.

Comment

@Bramonius je hebt gelijk dat ze wat gestrekt en pips is, de bladeren beginnen ook al langzaam af te sterven geloof ik
        Het enige nieuws is dat ik der gister heb overgepot in een ??Literpot (in ieder geval groter als de vorige)
        Maar volgens mij is dat helemaal niet slim wat ik gedaan heb, omdat we inmiddels toch al in de bloeifase moeten zitten toch? Niet dat ik al witte haartjes zie, maar omdat we inmiddels al op dag +-60 zittenxD
        Maargoed, het is het proberen waard Ik zie dat blaadjes nu wat naar beneden hangen, maar dat is toch normaal als je der net hebt over gepot of juist niet?
        Ik wacht het nu even af.. Of wat kan ik het beste doen, behalve opgeven

Hier nog wat foto's:IMG-20121127-WA0002.jpgIMG-20121127-WA0004.jpgIMG-20121127-WA0001.jpgIMG-20121127-WA0003.jpgIMG-20121127-WA0000.jpg

Comment

volgens mij vind ze het wel lekker.

potmaat 19 x 19 x 23 cm vierkant is ca 8 liter (ligt ook aan eventuele vorm)

als je goed kijkt gaat het best snel. je hebt haar gisteren over gepot. in 24 uur kan een hoop gebeuren.

nu vergelijk ik met de vorige foto's. het kan de camera of belichting zijn, maar volgens mij is ze wat groener.
          tevens zijn de kale dorre plekken weggehaald door je, maar die komen nu ook niet meer opzetten. ze kan dus weer
          genoeg binnen krijgen en genoeg vocht overhouden. tevens is de onderzijde van je plant aan het wortel schieten, daar
          begint nu ook weer uitloop te verschijnen. die zitten nu na het verpotten lekker dicht bij de bron en omdat de
          stam al heel wat ellende heeft mee gemaakt geeft ze dit nu af aan de onderzijde als reserve takken zeg maar.
          tevens groeien je bladeren weer (ipv opeten) en staan ze vrolijk omhoog, dat kost energie dus dat krijgt ze toch ergens
          vandaan. ze wil weer zeg maar. ik zou haar minimaal nog 2 dagen met rust laten, en daarna ook. kijk goed wat ze doet. die haartjes komen
          als ze komen en dan duurt het nog 2 eken voor ze bloemen aanmaakt

succes weer

zoals beloofd, dit is op het moment 1 van mijn dames, de little dwarf
          ik had je nog een foto beloofd geloof ik ze is geplant op 30 oktober en
          ontkiemt en geworteld op 5 november. ze is dus 22 dagen oud en gaat al
          mooi in bloei. ze is getopt (1 maal) en toen gescrogt. ca 35 tot 45 cm breed
          en ca 15 cm hoog.
          Attached Files
          Last edited by bramonius; 27 November 2012, 12:40.

Comment

goede morgen JS,

hoe is het met je plantje. ze zal (moet) aardig bijgetrokken zijn. het zal nooit een
            feest der bossige toppen worden, maar er zal zeker wat rookbaars te behalen vallen.

hoop niet dat ik je met mijn foto teleur heb gesteld bij je eigen plantje. was om je een idee te geven

maar goed. laat eens wat horen

groetjes.

Comment

Goede avond Bramonius!

Het zal zeker geen topplant worden en of er wat rookbaars van af komt is ook nog maar de vraag
              En als ik dan ook nog naar jou planten kijk, krijg ik toch de neiging om helemaaaaal opnieuw te beginnen met de kennis
              die ik de afgelopen maanden heb opgedaan op deze site

Met mijn plantje gaat het niet zo goed helaas.. Aangezien het echt aan veel dingen kan liggen (dat de bladeren krullen en langzaam afsterven, en slap hangen met gele punten aan het einde van het blad) Hopelijk weet iemand wat het echte probleem is, en wat ik er tegen kan doen?

Kan het zijn dat de wortels beschadigt zijn door het overpotten?

IMG-20121203-WA0000.jpgIMG-20121203-WA0001.jpgIMG-20121203-WA0002.jpgIMG-20121203-WA0003.jpgIMG-20121203-WA0004.jpgIMG-20121203-WA0005.jpgIMG-20121203-WA0006.jpgIMG-20121203-WA0007.jpg

Comment

Hey,

Dat ziet er niet zo goed uit. Of ze er nog bovenop zal komen durf ik je niet te zeggen.

Maar iig beterschap voor je plant en ik hoop dat iemand hier je kan helpen!

Gr. Nickus

Comment

misschien is dat niet eens zo'n slecht idee,
                  had gehoopt dat je het 1 en ander nu beter voor elkaar had, maar gezien
                  de plant. ik weet niet of je daar je tijd nog in wil steken. al zou het heel leerzaam
                  zijn word het niet groot en bloemig en dat hoef ik niet te gokken

maar je kan haar ter observatie houden en inderdaad een nieuw zaadje(s) planten
                  om de volgende met kennis groot te brengen. overbruggen zal niet te lastig zijn .

maarre ik heb natuurlijk even terug gelezen, want we onthouden niet alles. je lampen (100 watt
                  samen) op foto 1. hmmmm dit is de grootste oorzaak. als je het toch beter wil doen zijn in
                  ieder geval een paar tornado lampen echt aan te raden. of een plug and play spaarlamp(en) (die gebruik ik zelf).
                  dan hoef je niet perse aan de HPS of anders (incl. voorschakel apparaten, etc).

ik denk dat je dat eens in overweging zou moeten nemen. zaadjes kosten ook geld en daar hebben de meesten (ook budget)
                  vaak het geld wel voor. 10 keer mislukken, dag 50 euri. is maar een gedachte

succes alvast met wat het nog wil worden..... en anders je eigen idee!

groetjes

Comment

Bezig...
                  X