Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
    100ml 3 euro dat is dan 30euro voor 1 liter, ben je niet gemist? De meeste kosten toch tussen de 8-14 euro?
    ik gebruik per levensyclus echt geen liter voeding voor mijn planten. Ik vind het handiger met 100ml flesjes.

Comment

Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

Zijn wel een paar jaar goed als je ze aankoopt staat er meestal een datum op... Ik betaal 9,10 euro voor een liter canna voeding is 3 keer goedkoper en kan je opgebruiken tegen datum , ik toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkie View Post
        Ik zou gaan scroggen als ik jou was (volgens mij is dat al eerder gezegd )
        Hiermee haal je echt het meeste rendement
        Met de voeding zou ik inderdaad rustig aan doen. Zeker met zo'n jong plantje.
        Met de juiste aarde kan je volgens mij de groei fase door zonder voeding
        Succes!
        Ja... ik heb daar ook wel aan zitten denken om te gaan scroggen, maar het is mij ook afgeraden aangezien het een autoflower is. En aangezien het mijn eerste kweekje is wil ik nog niet echt gaan experimenteren, dat komt de volgende ronde wel!!!

Comment

Bij deze maar weer een kleine foto update, opzich gaat alles goed... maar ik zie net dat er een vliegje in mijn hokje rond vliegt. Maar even kijken of ik op zondag ergens zo'n plakstrip kan kopen.

Deze foto's zijn van gister avond;
          DSCN1734.jpgDSCN1736.jpg

Comment

ziet er goed uit!

Comment

toppen en scroggen die handel ^^ zoals bokkie ook zei. wordt ver tijd of ze zal beginnen bloeien, ze heeft al redelijk wat internodes aangemaakt..
              Je kan maar proberen, dan heb je het al 'ns gedaan was bij mij ook m'n eerste kweek, het eerste plantje wordt meestal niet veel van verwacht omdat je nog moet experimenteren..
              Ookal heb ik gezegt dat met autoflowers moeilijker omgegaan kan worden wil ik niet zeggen dat je niet moet proberen om te scroggen,toppen,lst,...

leuke kap heb je daar gemaakt, een goede doe-het-zelver in da house
              Plantje ziet er mooi uit, misschien eens kijken voor extra fosfor, of ben ik verkeerd? Paars worden van de stelen is hiervan een gevolg.. Heb ik al eerder vernoemt dacht ik

Comment

DSCN1773.jpgDSCN1769.jpgDSCN1775.jpg

@ stvnmbr1, Bedankt voor je reactie, ik zal even kijken of ik iets van voeding kan bestellen. Ik moet wel zeggen dat het lijkt of de stengels wat minder paars worden. Wat betreft toppen/scroggen, ik ga het deze ronde niet doen. De volgende ronde zal ik dit zeker gaan proberen.

Comment

bij mij hangt er verwarming in maar koelt toch nog af tot zon 16-17 graden. opzich geen ramp denk ik.
                  Ik ben nu ook bezig met scrog op mn eerste kweek, de volgende rondes kunnen alleen maar beter gaan
                  Verder qua voeding gebruik ik Terra vega en flores en dat werkt gewoon goed...alleen niet teveel voeden, lastig om van overvoeding af te komen. Is ook belangrijk te weten of je grond al gevoed was toen je planten erin gingen. Ik heb ze pas verpot naar gevoede grond, zou voor 6-8 weken voeding zijn. Dat is wel leuk dat ze dat erop zetten maar als je beetje grote plant hebt zitten die wortels door de complete pot heen. Aangezien je niet al te grote potten gebruikt (ik 18 liter) gaat die voeding echt geen 6-8 weken mee.
                  Ik heb ze rond 1 november verpot en begin nu weer geleidelijk met bijvoeden
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

Comment

Hi Nickus,

Ik denk dat je wel even naar je temperatuur moet kijken ...
                    Als je onder de 18 graden komt gaat je plant niet meer groeien/bloeien namelijk
                    Had zelf dat probleem ook:

Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

Je plant ziet er voor de rest goed uit
                    Gaat helemaal goed komen denk ik
                    Succes!

Comment

Waarom hang je er geen 32 w tornado in?Ik heb een hokje met 3 stuks.dag 22.jpg.Temparatuur komt niet onder 16 gr als ze slaapt.Als ze wakker is 28,5 gr.Hier is de plant 22 dagen vanuit het zaadje.Suc6 met je ww.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Waarom hang je er geen 32 w tornado in?Ik heb een hokje met 3 stuks.dag 22.jpg.Temparatuur komt niet onder 16 gr als ze slaapt.Als ze wakker is 28,5 gr.Hier is de plant 22 dagen vanuit het zaadje.Suc6 met je ww.

Comment

Dag 26 (2).jpgDag 26 (3).jpg

Comment

Maar weer tijd voor een UPDATE!!

Inmiddels is het dag 31 en is ze 34 cm hoog. Ik begin nu ook de eerste witte haartjes te zien, het zijn er niet veel... maar toch!!! Kan ik nu zeggen dat de bloei is begonnen?!?!?!
                          Op de eerste foto is er 1 haartje redelijk goed zichtbaar.

Ik heb de "cool white" lampen nu voor "warm white" vervangen... of kan ik hier beter nog mee wachten??

FOTO'S!!!
                          Dag 29.jpgDag 30 (2).jpgDag 30 (3).jpgDag 31 (1).jpg

Gr. Nickus!!

Comment

hahaha vandaar dat je je ingelezen had in die witte haartjes

gefeliciteerd dat zijn inderdaad een paar mooie pistels op foto 1.
                            de bloei is er echter NOG niet maar dat komt binnenkort wel.

dit zijn de bloeiverschijnselen. dus enkele pistel paren die in dit geval
                            vrouwelijk geslacht tonen. de echte bloem groei zal over 2 weken doorschieten
                            en dan zul je je toppen ook zien groeien. de echte bloei is dus begonnen als ze meerdere
                            calyx, met daarbij op elke calyx een pistel paar, als bloemtrossen gaat groeien.

de komende 2 weken groeit ze in de houding die ze het prettigst vind voor de opvang van
                            licht voor de bloem aanmaak. wat extra pk is na 3 of 4 weken pas nodig en kan 1 a 2 weken
                            mee gegeven worden. geen PK in huis... dan maar zonder. je geeft nu ook nog geen bloei voeding
                            maar blijft gewoon groei voeding geven totdat ze echt bosjes vormt. de lamp vervang je dan pas .
                            ze kan nu nog lekker de hoogte in en de echte groeispurt zal ze over 5 dagen wel inzetten ik denk dat je verbaasd
                            zult zijn. heb geduld en veel succes nickus.

nogmaals congratz.

Comment

Hey bramonius,

Bedankt voor de uitleg! Op dit moment geef ik helemaal geen voeding... alleen maar kraanwater op kamer temperatuur. Ik hoop niet dat ze te veel gaat groeien... ze is nu 40 cm en kan/mag nog maximaal 15 cm de hoogte in, daarna kan m'n lamp niet meer hoger... zie foto's!
                              Dag 34 (2).jpgDag 34 (5).jpgDag 34 (6).jpg

Comment

Noooo tornadokweeks
                                Deze vind ik echt fout hoor.

Planten vinden zo weinig licht echt niet fijn..

Verstuurd met mijn mobiele telefoon

Comment

Bezig...
                                X