Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61

    Comment


      #62
      Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

      Het duurt miss 2 keer zo lang met zulke lampen maar ooit zul je oogsten van die planten!! Leuk hoor!!!!
      "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

      Comment


        #63
        Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

        Ik vind haar er toch erg mooi bij staan hoor
        Ziet er erg mooi uit
        Succes!

        @Bramonius: thanks voor je commentaar. Erg leerzaam

        Comment


          #64
          Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

          Hallo!!

          Bedankt voor de positieve reacties, @bramonius bedankt weer voor de uitgebreide uitleg! TOP!

          En dan bij deze maar weer eens een kleine update... Ze is een stuk voller geworden en krijgt steeds meer bruin/gele blad puntjes, hier heb ik ook een vraag over. Ik heb wel eens begrepen dat bruin/gele blad punten een teken van te VEEL voeding is... maar ik geef nog steeds geen voeding... Of zou het toch een voeding te KORT zijn? ik hoor graag van jullie!

          Zie hier de foto's!
          Dag 61 (1).jpgDag 61 (2).jpgDag 61 (3).jpgDag 61 (4).jpgDag 61 (6).jpgDag 61 (7).jpgDag 61 (9).jpg

          Comment


            #65
            Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

            Je kan best wel wat voeding geven. Om en om.Ik denk dat het mischien komt dat het te droog is (LV)en/of te weinig water krijgt.Fijne dagen.

            Comment


              #66
              Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

              mooie bos man meer dan je verwacht had waarschijnlijk.

              en het mooie is dat die onnuttige anti spaarlamp pipo's nu hun mond
              eens houden. nee dit doe je goed man.

              de punten van je blad trekken volgens mij ook bij. het was gewoon wat warm in
              je hok maar doordat ze nu groter is en zelf meer invloed kan uitoefenen op haar
              omgeving zal dat beter worden.

              ik zie tevens dat je het buigen goed onder de knie hebt. eens durfde je de top
              niet om te buigen maar wist je dat ze de lamp in zou groeien en nu heb je een volle bak
              groen door het ombuigen van de hele bos goed werk.

              nickus verras ons eens met een foto update, want ik ben benieuwd.

              groetjes.

              Comment


                #67
                Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                Oorspronkelijk geplaatst door bramonius View Post

                en het mooie is dat die onnuttige anti spaarlamp pipo's nu hun mond
                eens houden. nee dit doe je goed man.
                +1 voor Bramonius.

                Ideale topic voor beginners! Ziet er goed uit

                Comment


                  #68
                  Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                  Hallo allemaal,

                  Bedankt voor de leuke reacties!!!

                  Op het moment veranderd er niet zo veel. Er komen steeds meer bruine bladeren maar de toppen blijven mooi groen en groeien rustig door. Een klein aantal witte haartjes begint inmiddels bruin te worden.

                  Ze staat inmiddels 77 dagen boven de grond. Zie de foto's!
                  Dag 76 (5).jpgDag 76 (8).jpgDag 77 (4).jpgDag 77 (15).jpgDag 77 (16).jpg

                  Hebben jullie enig idee hoelang ze nog te gaan heeft?

                  Gr. Nickus

                  Comment


                    #69
                    Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                    gaat echt goed he zie je de topjes al gekruimeld hehehe

                    je plantjes moeten nog wel even hoor. als je mazzel hebt (want
                    ze zijn echt mooi groen en vol) maar als je mazzel hebt krijg je nog
                    wat fases extra calyx aanmaak.

                    zoek even op hoe het zit met trichomen en schaf een loepje x60 vergrotend
                    minimaal aan. 100x is nog beter.

                    maar gezien de status gok ik nog zeker 4 weken. je gaat het merken als ze niet
                    meer zo zoet, fruitig of grassig ruikt, maar echt gaat rieken. dus veel kruidiger
                    en fermer. dan is ze aardig begonnen met rijpen. maar met een loep bekijken is eenvoudiger
                    en feitelijker

                    nickus keep on growing.

                    groetjes.

                    ps. wat een verschil he met 2 weken

                    Comment


                      #70
                      Dag 81 (2).jpgDag 81 (1).jpgDag 81 (3).jpgDag 81 (4).jpg

                      Gr. Nickus!

                      Comment


                        #71
                        Last edited by LR2; 12 January 2013, 21:22.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #72
                          Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                          Hey LR2,

                          Bedankt voor de uitleg, klinkt erg logisch! Het enige probleem is dat ik 's morgens weinig tijd heb... maar daar bedenk ik wel wat op.

                          Koemest korrels... zou best kunnen. Ik heb potgrond speciaal gebruikt, daar zitten inderdaad wat korrels doorheen, of het koemest korrels zijn... geen idee! Maar ik zie maar 2 of 3 van die korreltjes aan de oppervlakte liggen.

                          Nogmaals bedankt voor de tip! Ik ga nu ook maar ff !!!

                          Gr. Nickus

                          Comment


                            #73
                            Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                            Die balletjes, da's Osmocote : Kunstmest.
                            Voor bomen en kamerplanten enzo.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #74
                              Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                              @LR2, vanmorgen water gegeven op jouw manier... gaat helemaal goed! bedankt!
                              @QnQ, bedankt voor de info... ik begrijp dat ik ze er beter tussen uit kan halen?

                              Gr. Nickus

                              Comment


                                #75
                                Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                                Ghehe, neuh, da's zinloos, dat lukt niet.
                                Vaak duurt het toch vrij lang voor die dingen werken, dus waarschijnlijk zul je er niet teveel last van hebben.
                                Misschien wel in het achterhoofd houden, mocht je rare dingen gaan zien kun je eens proberen even een paar dagen minder of niet te voeden.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X