Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

    Ik dacht bij je vorige update al te zien dat de FS la een stuk verder was dan de rest, maar dacht eerst dat het gezichtsbedrog was. Niet dus.
    Kom maar op met dat knallen....

    Comment


      Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

      Ze zien er allesins klaar uit om de eindsprint in te gaan
      we volgen van de zijlijn
      sigpic

      Comment


        Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

        Mooie toppen hoor ! En het moet nog gaan zwellen met die green sensation nice gaat lekker opbrengertje worden zo

        Comment


          Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

          Ze staan er mooi bij man, beetje jammer dat het zo stroef moet lopen met je LEDboer.... Alleen verschiet ik er wel niet van.... Maar dat los je wel op zeker, ik hoor dat je al een 2 de optie hebt veel succes met de afbloei zoals bubba zegt, we volgen mee van de zijlijn ...
          Grtzzz

          Comment


            Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

            Bedankt voor alle leuke reacties mensen.

            Nog steeds geen bericht gehad van de producent van de lamp,dus heb ik vandaag de leddriver maar naar een elektronicaboer gebracht om te laten reparen .Nu hopen dat het voor het weekend gerepareerd kan worden.

            grtz.
            Led's grow !

            Comment


              Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

              Een dikke min dus voor DGG mooie service. Hopelijk helpt boer Electro je beter...
              Planten zien er goed uit, en de ene is net wat mooier en sneller dan de ander, net zoals bij ons

              Grtz

              Comment


                Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

                Jazeker Felix ..een zeer dikke min voor DGG wat service betreft.Maar de leddriver is inmiddels wel al repareert door een elektronicaboer .

                dag 46 12/12 en 37 dagen zichtbare bloei.

                De Spectrabox brand weer als vanouds nadat ik de leddriver gister ,na een dag, weer terug kreeg van de reparatie dus de plantjes baden weer in het licht..doet ze wellicht goed .

                Met de planten gaat het verder prima ,de toppen worden nog steeds dikker ,al denk ik wel dat de FS linksachter volgend weekend misschien al eens geoogst zou kunnen worden..maar wie dan leeft...
                De ander twee FS's staan er ook prima bij maar die mogen nog zeker wel een week langer dan die linksachter.
                De SS's doen het ook nog steeds lekker en bouwen op hun beurt ook lekker door .Het lijkt erop alsof de Green Sensation goed aanslaat bij de planten ..komt het dan eindelijk eens eens keer goed .

                verder niets te zeveren dus maar een paar pic's..

                SAM_3463.JPGSAM_3464.JPGSAM_3465.JPG
                SAM_3466.JPGSAM_3468.JPGSAM_3469.JPG

                later
                Last edited by Bodos; 11 January 2013, 18:39.
                Led's grow !

                Comment


                  Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

                  Wel dikke plus voor je toppen


                  Zou het goed komen??? kweet niet hoor
                  sigpic

                  Comment


                    Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

                    Bodos, een vlugge vraag.

                    Ik heb wat online opgezocht wat de afstand tussen de lamp en de plantjes moet zijn, maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden. Aangezien ik hier kan zien dat het effectief werkt, vroeg ik me af welke afstand je gebruikt tussen je ledverlichting & de plant.

                    Woesaka

                    Comment


                      Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

                      Gaan als een speer hiero mooie toppen kerel en de planten zelf staan er ook nog mooi bij. Super!

                      Comment


                        Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

                        Bubba # ik heb ook zo mijn twijfels
                        Rebel # Thnx man ze gaan echt lekker deze keer.
                        Woesaka # ongeveer 40 tot 50 cm .Afhankelijk van de lamp en de lichtspreiding van de lamp en de verschillende kleuren moeten moeten zich natuurlijk ook kunnen verspreiden over de planten .

                        morgen weer een update .
                        Led's grow !

                        Comment


                          Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

                          Ziet er erg mooi uit
                          Handig gedaan ook met die ventilators in je kast trouwens.
                          Zijn dat zn vloerventilators? Ben voor mijn nieuwe kast ook nog op zoek naar een goede constructie hiervoor
                          Heb je in elke hoek van je kast zo'n ventilator hangen?
                          thanks!

                          Comment


                            Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

                            mooie budz man

                            Comment


                              Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

                              Peuker # thnx man
                              Bokkie # zijn geen vloerventilators maar kleine usb ventilators van de Action.Ze hangen idd in elke hoek van de kast.

                              update 53 dagen 12/12 en 42 dagen zichtbare bloei.

                              Er is al 1 top geoogst ,die van de Fruit spirit linksachter ,deze hoofdtop was helemaal klaar en ik heb ook alleen maar de hoofdtop gekipt de rest laat ik nog effe tot zondag zitten dan volgt het overige van deze plant.
                              De geur die vrijkwam tijdens het knippen van deze top was aangenaam zoet met een citrusachtige flavour ,ben nu al benieuwd hoe dat dit weedje gaat smaken ..
                              De ander twee FS's mag nog zeker anderhalve tot twee weken voordat deze geoogst kunnen worden ,raar eigenlijk dat die ene al zo vroeg klaar is terwijl de andere twee nog lang niet klaar zijn ???

                              Met de Shining silver haze dames gaat het eigenlijk nog super goed ze zijn nog volop aan het bouwen en de toppen van deze plant ruiken ook elke dag iets beter en sterker.

                              verder heb ik niex te missen dus maar een paar pic's..

                              SAM_3472.JPG

                              de rest van de pic's komt morgen ik moet blijkbaar weer effe m'n attachments opruimen voordat ik nieuwe pics kan uploaden ..

                              later..
                              Attached Files
                              Last edited by Bodos; 17 January 2013, 19:07.
                              Led's grow !

                              Comment


                                Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit

                                bon apetit bodos, smakelijk wietje
                                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                                Comment

                                Bezig...
                                X