Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit
Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit
Volgens mij is het nog best een uitzoek werk met al die verschillende kleuren, wanneer je welke aan moet zetten. Echt leuk om te volgen en de dames hebben het ook enorm naar de zin zie ik...
SAM_3179.jpgSAM_3180.jpg De bladeren van de Shining Silvers zijn al een stukje smaller dan die van de FS's wat weer typerend is voor een plant die hoofdzakelijk Sativa genetica heeft.
Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit
Vapo # Yes ,stukken beter . Maar we zijn er nog langer niet er kan nog van alles gebeuren,het zou bijvoorbeeld zo maar eens een keer goed kunnen gaan .
Zoals jullie kunnen zien doen ze het allemaal wel lekker maar gaat het allemaal maar rustig aan .Daarom heb ik besloten om van de Spectrabox toch nu alvast maar het bloeispectrum aan te zetten ...dus beide knoppen staan om en deze lamp staat nu met het volledige spectrum aan en van de andere led alleen maar de groeikleuren.
Ik ben van plan om de planten nog een weekje op 18-6 te laten groeien en daarna over te gaan op 12-12.
Verder hebben de plantjes vandaag ook wat groeivoeding bij hun water gehad ( PH 5.7 EC 1.2) kunnen ze weer wat hun best doen onder het fellere licht.
Comment