Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit
Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit
Vapo# ik weetniet wat je hebt gezien maar er zit gelukkig niets op m'n plantjes .Heb ze vanmiddag nog maar eens effe gecheckt.
Wel goed dat je zo kritisch meekijkt .
Poffertjesporem # leuk dat je meekijkt . Oldstyle24 # welkom ,led is niet altijd ideaal ,wel leuk .Maar idd de aanschafkosten zijn een stuk hoger en tja de opbrengst ...die is een stuk minder dan onder HPS dat zeker maar dat wil niet zeggen dat je onder led geen hele mooie resultaten kan behalen . Smowkie # ja tot nu toe prima . VapoSAM_3151.jpgSAM_3152.jpgSAM_3153.jpg
Foto's zeggen zo veel meer dan woorden.... Die kleuren van de led vind ik schitterend, het zal me niets verbazen als die een therapeutische werking zouden hebben.
Beginnertj # schuif maar aan . Bubba J # als een diesel die rustig op gang moet komen . Barbamama # vanaf vandaag is de kleur weer iets verandert.
Hoi
Vandaag hebben de plantjes hun grote broek aangemeten gekregen ,en ze pasten perfect.Meteen maar iets dieper ingegraven ,tot de lobblaadjes ,zodat ze niet meer zo gestrekt lijken .
Ik heb ook besloten om meteen maar het groeispectrum van de andere led aan te zetten ,de kleuren hiervan zijn roodoranje en blauw , ik ga deze ledlamp alleen maar als ondersteunend licht gebruiken dus nu het groeispectrum van deze lamp erbij en tijdens de bloei alleen het rode en gele (bloei)spectrum van deze lamp.
Deze lamp zal dus waarschijnlijk telkens maar voor de ongeveer de helft van z'n wattage branden .
De plantjes doen het lekker trouwens ze zijn nog steeds lekker fris en groen en groeien rustig door.Straks net voor het slapen gaan krijgen ze nog een douche met bestrijdingsmiddel dan kan dit vannacht lekker zijn werk doen .
Comment