Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit
Re: Bodos z'n ledhoekje : Shining Silver haze en Fruit Spirit
Bedankt voor alle leuke reacties mensen .
5 dagen 12/12 .
De bloei zit er bij de Fruit Spirit's nu wel aan te komen lijkt het maar de Shining Silver's hebben nog effe nodig .
De dames zitten nog steeds op een dieet van afgezuurd water met Power Roots en Pure Enzym en morgen geef ik ze weer eens een lekkere douche met PVP .
Pfff... krijg (mede) door dit topic steeds meer zin om zelf ook te starten... M'n handen jeuken, maar moet nog even wachten. Heb ander werk wat eerst af moet...
Maar Bodos, nogmaals complimenten! Je maakt me erg enthousiast!
langenl # hieronder speciaal voor jou.!
OldStyle24 # nou snel dat werk afmaken dan en huppakee beginne maar.
Barbamama # mooie he zo'n paarse gloed en de dames hebben naar je geluisterd ..
Bubba # tja fotograferen is nu eenmaal geen specialiteit van me. Volgende keer als ik foto's neem met het licht aan zal ik ook de flitser van de camera aanzetten dan krijg je dat probleem volgens mij niet.
De plantjes hebben vanaf gister allemaal bloeiverschijnselen vanaf nu kan het echte werk weer beginnen ...De dames zijn nu mooie kleine pistelkwastjes aan het maken en dat is het moment dat ik begin met het tellen van de bloeidagen .
Ze groeien ook nog steeds lekker door hebben allemaal lekkere dikke stammen en de zijtakken zijn ook prima aan het uitschieten.
Vanaf morgen krijgen ze voortaan de Terra bloom ,Sugar Royal ,Pure Enzym en Power Roots van Plagron bij hun voedingswater ,zullen we eens kijken wat dit gaat brengen .
Yes a special update for me Niet dat ik twijfelde aan de groenheid maar zonder paars ziet er veel beter uit . Ik loop net weekje voor met bloei op jou , hou deze led in de gaten erg leerzaam ! And keep it uehh purple ?
Comment