Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Russian Snow 1x Special Queen onder t-neon(2x36w) en HPS(150w)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Beste Forumbewoners,

het werd eens tijd dat ik jullie op de hoogte mocht houden van mijn eigen kweekje!
    Na vele weken mezelf op het forum in te hebben gelezen en te hebben bedacht hoe ik deze kweek ging aanpakken, Is ronde 2 begonnen!
    Eerste ronde is helaas stop moeten worden gezet door problematiek met de huisbazen (ouders). Echter nummer 2 is compleet gedoogd!
    Zoals jullie zullen zien in de fotos hieronder heb ik een kast met de afmetingen 60x40x100. IMAG0009.jpgIMAG0010.jpgIMAG0011.jpgIMAG0013.jpgIMAG0012.jpg
    Genoeg voor een mooie micro leek mij! in deze microkast heb ik een t-neon 2x 36 watt hangen die de plantjes het benodigde licht geeft 24 uur per dag voordat ze groot genoeg zijn voor de bloei, waarvoor ik mijn aageschafte 150 watt HPS ga gebruiken.IMAG0015.jpg Ik heb een koolstoffilter met een badkamer afzuiging op het moment, dit zou in de later bloeifase eventuele geurtjes moeten verwijderen!
    Verder belangrijke informatie over de kweek is natuurlijk WAT ik kweek. Ik had de eerste ronde ak47 autoflowers, die het geweldig deden totdat ze hun leven helaas moesten beeindigen. nu kweek ik 3 Russian Snow van Visionseeds en 1x special Queen van royal queen seeds. De plantjes staan nu 24/0 in de kast met behulp van de tijdschakelklok van de Gamma! Ik heb meteen aan de echte kenners de vraag of deze ook gebruikt kan worden als ik de HPS aansluit.
    IMAG0016.jpg
    Verder heb ik 1 computer ventilatortje en een passieve luchtinlaat dat zou moeten zorgen voor prima luchtcirculatie!IMAG0017.jpg Verder ben ik nu aan het relaxen en mezelf goed aan het inlezen op het forum voor eventueel verdere informatie die goed bruikbaar zou kunnen zijn.(met een lekkere waterpijp natuurlijk) Ik hoop dat jullie het leuk vinden met nog zoun beginnelingenverslag!

groetjes,

Sebas

Re: 3x Russian Snow 1x Special Queen onder t-neon(2x36w) en HPS(150w)

Veel succes ermee man!!!! leuke micro kweek, ik volg je!

Comment

dankje!

Comment

beste mensen,

vandaag een kleine update. Ik was gisteren vergeten te vertellen welke voedingslijn ik zou gaan gebruiken. Ik gebruik het huismerk van Organic Earth. Zowel de roots, grow als de flower. Is te zien op de fotos die hieronder zijn bijgevoegd. Tevens ook een kleine update van een van mijn plantjes!
        Attached Files

Comment

gaat lekker ze zien er goed uit, ga je ook scroggen? ga je volgen in ieder geval!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
            gaat lekker ze zien er goed uit, ga je ook scroggen? ga je volgen in ieder geval!
            Dankjewel! ik wilde ze eerst met low stress training aan de gang gaan, maar uiteindelijk bleek me dit teveel werk. Ik heb besloten niet te scroggen bij mijn eerste kweek. Zodra ik mijn kweektent heb(volgende kweek) ga ik dit wel proberen.

Comment

Plantjes zien er goed uit.
              Groeien lekker compact en mooi groen.
              Gaat vast goed komen
              Succes

Comment

De special queen en 1 v/d russian snows getopt. ben van plan Lst toe te passen op 1 vd russian snows. Zal vanavond even een update doen!

Comment

Gisteren gemerkt dat blaadjes omhoog gekruld waren en ongewoon rond waren. Bij het halen voor nieuwe zaadjes voor mijn guerilla kweek van komende lente toch maar even gevraagd aan de mensen van Organic Earth wat er aan de hand was. Er werd mij verteld dat het een klassiek geval van zuurstof tekort was bij mijn planten. Dit komt hoogstwaarschijnlijk door dat er een computerventilator 24-7 op de plantjes staat te blazen. Heb het ventilatortje even verplaatst om te kijken wat zou gebeuren. Gisteren niet gelukt met update vanwege telefoon. Vanmiddag of vanavond krijgen jullie wat ik heb belooft!

Comment

De beloofte fotoupdate!
                    IMAG0029.jpgIMAG0032.jpgIMAG0037.jpgIMAG0038.jpgIMAG0039.jpgIMAG0040.jpgIMAG0041.jpgIMAG0042.jpgIMAG0043.jpgIMAG0034.jpgIMAG0035.jpgIMAG0036.jpgIMAG0033.jpgIMAG0030.jpgIMAG0031.jpg

Comment

Ja, die bladeren zijn wel vrij rond maar kan misschien ook aan het soort liggen?
                      Klopt het dat je planten 24/7 onder de lamp staan?
                      Is dat wel goed? Volgens mij is het juist belangrijk dat je planten ook een 'nacht' hebben.
                      Maar misschien vergis ik me want ik ben zelf nog niet zo lang bezig
                      Succes iig

Comment

Mooie planten,grote potten.
                        Succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkie View Post
                          Ja, die bladeren zijn wel vrij rond maar kan misschien ook aan het soort liggen?
                          Klopt het dat je planten 24/7 onder de lamp staan?
                          Is dat wel goed? Volgens mij is het juist belangrijk dat je planten ook een 'nacht' hebben.
                          Maar misschien vergis ik me want ik ben zelf nog niet zo lang bezig
                          Succes iig
                          yes, de plantjes staan op dit moment met 24 uur licht per dag. Dit is omdat ik de lamp gebruik voor warmte, de plantjes staan op een onverwarmde(tochtige) zolder. vandaar dat het op deze manier makkelijker is om de temperatuur te regelen. Het is in de vegetatieve fase van de planten "ok" om 24/0 schema aan te houden. Echter zorgt dit wel voor grotere shock als je ze terug zet in de bloei op 12/12. 18/6 is zeker beter dan 24/0. Is uit ervaring gebleken. Echter maakt het niet zoveel uit voor mij, ik heb geen haast!
                          De "nacht" waar je het over hebt is inderdaad wel beter voor ze. Maar het is niet noodzakelijk voor de groei.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Zenne View Post
                          Mooie planten,grote potten.
                          Succes.
                          ik moet de special queen en nog 1 van de russian snows in de 7 liter potten doen. Ik zal dit waarschijnelijk morgen doen. Hoe ruimere schoentjes hoe lekkerder ze zich voelen neem ik aan!

Comment

Beste mensen! vandaag een twee/delige update!

Als eerste de fotos van mijn homebox XS tentje en de opzet ervan!

en ten tweede de zoveelste update! Ze zijn goed gegroeid, al zeg ik het zelf.
                            Attached Files

Comment

Ze doen het goed, die structuur kerel, als je deze soort lang laat voorgroeien worden het zeker bossen, dat zie je zo za :-d veel succes met je nieuwe tent!

Comment

Bezig...
                              X