Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Russian Snow 1x Special Queen onder t-neon(2x36w) en HPS(150w)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3x Russian Snow 1x Special Queen onder t-neon(2x36w) en HPS(150w)

Vandaag weer een kleine update.
    De plantjes op zolder doen het goed! Ik ben mezelf een beetje aan het afvragen hoe lang ik ze eigenlijk nog zal moeten laten voorgroeien voordat ik ze eindelijk in de bloeiruimte zet. Tot nu toe lijkt het me verstandig om eind deze week ze een tijdschema van 12/12 te geven met de T-neon. Dit aanhouden voor een week, waarna ik ze onder de hps zal zetten. Dit zal de shock waarschijnlijk verminderen en ze nog even de kans geven om wat te groeien.

Tevens heb ik vandaag de laatste klusjes aan de kweektent gedaan, zodat deze ook in bedrijf kan binnenkort. Ik zal in januari het ouderlijk huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Dan ben ik van plan het allemaal eens flink wat uit te breiden! hieronder de fotos van de growbox.

IMAG0100.jpgIMAG0106.jpgIMAG0107.jpgIMAG0105.jpgIMAG0102.jpgIMAG0103.jpgIMAG0104.jpg

Comment

Beste mensen,

De kweek is stop gezet wegens een heleboel personlijke zaken. Zonde van zowel de planten, tijd en geld natuurlijk. De komende tijd geen kweek meer voor mij. Ik hoop het misschien nog eens te kunnen hervatten, bedankt voor jullie hulp en info. Bedankt.

Comment

dat is jammer man?

Comment

Das kap klote.

Succes met alles.

Comment

Ja, wat mij persoonlijk ook nog dwars zit is het feit dat het echt voor medicinaal gebruik was vanwege phantoom gevoel en tinitus was. Tevens staat hier nu spul van circa 500 euro dat niet wordt gebruikt! BALEN! POTVERDORIE! Ga misschien oefenen met hydroponics met tomatenplantjes, zodat ik misschien ooit een hydroponic systeem voor cannabis kan gebruiken.

Comment

Heel erg jammer voor je
              Succes met alles en wellicht tot later

Comment

Bezig...
              X