Volgens mij is dit de groei van nieuwe vertakkingen. Aangezien er genoeg stampers te zien zijn, gewoon even afwachten
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
help help xD
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
mikeeej
jullie hebben gelijk
het soort steeltje wat er boven zit begint al karteltjes te krijgen...( iniedergeval dat zie ik..)
over een paar dagen komen er weer foto's aan
!!update!!
hallo iedereen, hier weer even een update.
ik heb haar overgepot in een pot van 18 liter..beter dan die van 4 liter
uit de balletjes in de bladoksels komen stampers en er komt een steeltje bij dus alles komt helemaal goed
de stampers beginnen zich steeds meer te laten zien
hieronder staan de foto's
grtzzLast edited by Gasten; 2 December 2008, 15:23.
Comment
-
mikeeej
@ haze.....dat komt omdat de grond net uit de pot is en ik heb zowat nog geen water gegeven dus dat maakt niet uit
@ westport....dankjewel , ze staat nu al ongeveer 11 dagen 12/12...ik heb maar gauw een grotere pot gekocht want 4 liter is veeel te klein
grtzz
Comment
-
Ziet er echt wel goed uit hoor ben erg benieuwd wat je oogst zal wezen.
Volgende keer zou ik alleen niet meer overpotten in de bloeiperiode, in deze periode maakt de plant namelijk geen wortels meer aan en is het mogelijk dat je plant wat moeilijk herstelt
Suc6 verder !!! en ik blijf je volgen !!!
Greetz Thyzzz
Comment
-
mikeeej
dankjewelleuk dat je me blijft volgen
over het overpotten:
bedankt voor de tip ik heb nu de grote pot dus de volgende keer hoeft dat niet meer in de bloeiperiode...( ze heeft na het overpotten zowat geen stress gehad.....ik zag geen hangende bladeren)
hier gelijk nog een paar foto's als ik toch bezig ben
Comment
-
mikeeej
dankje
hoe kan ik de gestrektheid oplossen??
me steel is genakt hier een foto
!!update!!
tot mijn verbazing lijkt de plant het leven weer opgepakt te hebben,
ik zie dat zo door het herstel heen gewoon weer groeit en bloeit.
er hangen geen bladeren slap......dus ik heb weer geluk
als ze is herstelt laat ik weer foto's zien
update....best veel updates in een bericht he
de plant lijkt al redelijk hersteld maar ik geef haar nog zeker wel een weekje ondersteuning e.d.
ik heb alleen 1 klein blaadje dat verschrimpeld is.....als je goed kijkt zie je hem mischien op de foto....weetje ik maak er wel een foto van
ze is gewoon door blijven bloeien
uit die balletjes waar ik het eerst over had komen bladeren, en aan de ene kant 4 stampers en aan de andere kant 3 stampers....dus dat is goed
de ''hoofdtop'' is lekker wat dikker geworden met meer haren
hier de foto's
Last edited by Gasten; 7 December 2008, 09:30.
Comment
-
mikeeej
ik moet zeggen dat ze wel redelijk is opgeknapt...ik heb de pennen er vanaf gehaald en er gewoon maar een takje tegenaan gezet waar ze tegenaansteunt.
ik heb de knak nogsteeds in het plakbandzitten..ik ben bang dat als ik het plakband weghaal dat ze mischien weer omvalt en knakt....jah..dan heb ik een probleem he
Attached Files
Comment
-
mikeeej
mijn lamp brand overdag niet...dat vinden mijn ouders onnodig en dat willen ze ook niet.
alleen als ik thuis ben brand mijn lamp, de lamp hangt meestal op +- 10/15 cm hoog
in het begin toen ze nog klein was hing de lamp hoger en dat heb ik nu al lang veranderd
Comment
Comment