Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb een paar dagen enkel water gegeven. Die gele bladpuntjes zijn nu ook bijgetrokken. Op de foto is dit wel nadrukkelijker aanwezig dan in het echt, dit komt door de witbalans vh fototoestel en achteraf nog een beetje foefelen in photoshop. Maar toch is het een beetje overvoed denk ik. Na wat gelezen te hebben heb ik gisteren toch maar besloten nog een beetje voeding te geven samen met wat bloombastic. Ze staan nu 48 dagen op 12/12 en onder de zestig dagen bloeiperiode ben ik in andere kweekverslagen nog niet tegengekomen. En ze mogen natuurlijk nog wat dikker worden. Ik denk wel dat ik mijn investering er na de eerste ronde uit zal gehaald hebben als alles lukt. Nice.
hey ,
ziet er super uit prachtige foto's dat jij post , heb bij mezelf op die ene plant uiteindelijk nog een bolletje gevonden staat nu vollop in bloei en spot er geen meer .
veel succes verder .
Hier ook geen kloten meer, de plantjes doen het zelfs super! De toppen zijn ondertussen uitgegroeid tot big ass cola's. Als eerste foto presenteer ik een mooi veldje toppen.shiva dag 72 a.jpgKerstboompje, versierd en al. shiva dag 72 b.jpg De eerste amberkleurige trichomen steken schuchter hun kopje op. shiva dag 72 c.jpg Nog een kerstboompje. shiva dag 72 d.jpg Plantje 2 staat nog atijd een beetje achter. Het verschil van in het prille begin is nooit meer goedgekomen. Ze heeft veel topjes, maar allemaal weinig compact. En de trichoompjes zijn nog wat priller. Als ik ze samen neerleg zal hier een meer upper wietje van komen. Hoewel Shiva een 'nekslag' indica blijkt te zijn. shiva dag 72 e.jpgshiva dag 72 f.jpg
Ik denk het wel. Hoewel ik nog maar aan dag 72 ben, in totaal. 51 dagen op 12/12 en dus slechts zo'n 37 dagen effectief bloei. Dat is maar 5,5 weken. Dit is wel nogal aan de korte kant, daarmee dat ik vorige week nog eens gevoed heb, ik had namelijk niet verwacht dat het nu zo snel zou gaan. Nu bekijk ik het van dag tot dag, maar laat ze liefst zo lang mogelijk staan opdat de meststoffen opgebruikt worden. De bladeren beginnen er stilletjesaan wel al fletser en geliger uit te zien.
Ja, maar ik heb schrik dat de trichomen dan al doorgeschoten zijn. Als je eenmaal over een bepaald punt bent geweest neemt de potentie pijlsnel af heb ik begrepen. Dat wil ik vermijden natuurlijk . Ik was idd van plan om ze nog een week en enkele dagen te laten staan en ze het volgend weekend om te doen, maar ik had niet verwacht dat ze zo snel zouden verkleuren. Ik heb een keertje zoveel water gegeven dat het onderlangs de pot kwam, dit zal al wel een deel voedingsstoffen hebben weggespoeld. Dus ik hoop dat het allemaal goed komt.
wederom super foto's mooie toppen ben benieuwd naar je opbrengst heb juist nieuw voorgroeihokje met 100w hps in .
Als ik zie wat jij doet met 150 hps zie ik meer mogelijkheden dan enkel voorgroei
Hehe, de sfeer zit goed inderdaad. Elke avond trek ik nu een fotootje van de trichomen zodat ik ze kan checken, voorlopig zijn ze nog helder tot milky. Dus nog even afwachten. De plantjes zitten nu 8 weken en 3 dagen op 12/12, nu is het echt aan het korten!! Ik had wat schrik voor het moment van de laatste voedingsronde en het eventuele te kort aan tijd om te spoelen, maar dit zal ook wel loslopen.
Comment