Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koelkastkunstjes monden uit in .. (kweekverslag)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: koelkastkunstjes monden uit in .. (kweekverslag)

ali juppa ..

ruim boven de 6000 vandaag met dank aan bubba voor de extra bump gisteren.

heb ik alweer nieuws, net twee weken en een dag bloeifase voor de grootste 4planten en wat blijkt: 1_1 is een vogel

check it:

jammer genoeg wil dat ook zeggen dat de topstek die ik staan had van deze plant, hoewel totaal niet gegroeid toch nog in leven, ook mag verdwijnen.

Comment

Ai, da's jammer. De stek kan je nog wel even laten zitten om te zien of ze alsnog aanslaat. Iets zegt me echter wel dat dit al gebeurd moest zijn. Je kan voor de gein bijhouden hoeveel zaden je in totaal nodig hebt om uiteindelijk 1 geslaagde oogst te verkrijgen.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

Hoe gaat het ermee EL? Heb je al eenvrouwtje ontdekt ?
        Greetz
        sigpic

Comment

@bubba : vandaag staan de eerste bloeiertjes precies 3 weken in de bloeiruimte, na de eerste mannelijke plant te hebben ontdekt op maandagavond vorige week kan ik met enige trots ook melden dat het eerste echte vrouwtje ook de eerste tekenen van bestaan heeft getoond. eigenlijk 'wist' ik het als sinds woensdag maar ik heb bewust enkele dagen langer gewacht omdat ik nu ook een eerste beeld kan tonen ..

@peter: ik ga ze nu niet gaan natellen maar ik schat dat ik ruim 100 stuks heb verpruts , gelukkig allemaal van eigen makelij dus voor mij geen enkel probleem om op deze mannier te stuntelen. ik zou het echter wel een zonde hebben gevonden had ik ze aangekocht .. mss was ik dan wel al gestopt al ben ik niet zo een type dat door een paar minuscule (humhum) tegenslagen zomaar opgeeft. ik heb alweer een nieuwe stek staan - zei het ongewild, de plant 3_2 die is geknakt gebruik ik nu als tweede poging om een topstek te laten schieten..

2_8 vandaag 25 maart:

mss een weinig duidelijke foto maar ik ben er wel 90% zeker van
          de tongetjes uit de calyxen komen iedere dag duidelijker en meer uit, voorlopig nog geen mannelijke kenmerken te zien maar ik verwacht deze maar vanaf week 3 - 4 echte bloei dus dat is pas over een kleine maand.

plant 3_1 onderhevig aan lst met wat staaldraadjes, op de volgende nog iets verder neer gehaald.

ook van plant 3_1 ben ik behoorlijk zeker dat het een vrouwtje is, al is het hiervoor nog een weekje wachten om het met zekerheid te zeggen.
          heelaas ziet het er naar uit dat plant 3_2 ook een vrouwtje was dus ik heb mezelf hier flink gechareld of gejost door die voor twee weken te knakken .. de stek kan nog enig soelaas brengen, gesteld dat die beter aanslaat dan mijn eerste overmoedige poging.

topstek3225maart2013.jpg

Comment

minimale update vandaag:

je weet mss nog die KNAK

Comment

wekelijkse update meiner dammen und herren:

een minimum aan tekst een maximum aan fotografisch materiaal (voorzien van tekst en uitleg .. laggen!)

and thats a wrap, not a joke, just a wrap ..

Comment

Jep jep El zie ik daar vrouwtje, nice eindelijk het gaat beginnen hier
                de nieuwe batch 50 procenters doen het ook goed ^^
                succes met de bloei straks !

greetz
                sigpic

Comment

Bam! veel succes man

Comment

ondertussen alweer een dagje verder, nadat ik vorige week 3_2 had verwijdert, voor de volgers onder jullie, die van KNAK

Comment

Leuk verslag joh! Ik wip af en toe even binnen!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Not @ all
                          good bezig, we hebben witte pluizen hier
                          Succes met je bloei !!
                          sigpic

Comment

Komaan he, geen gezever meer. Knallen die handel!! Straks ben je de meest ervaren persoon hier op het forum voordat je je eerste kweekje hebt afgerond.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

Lool
                              sigpic

Comment

Comment

Bezig...
                                X