Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GrowBox Apple Mac

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    GrowBox Apple Mac

    Korting op 420shop
    Build a growbox from an old apple mac. 3x spiral // 11watt Big Bang autoflower 20 days in !Update sooon !

    #2
    Re: GrowBox Apple Mac

    Leuk Vul je pot volledig op met aarde, en tape die af, wortels verdragen geen licht. (Sowieso is je potje niet al te groot, maar het kan lukken). Succes
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: GrowBox Apple Mac

      Leuk, je plantje ziet er goed uit, maar waarom vul je je pot niet tot boven? Hoe meer medium hoe beter.
      En je knipt nutteloze bladeren weg, vertel me eens waarom die bladeren nutteloos zijn?

      Comment


        #4
        Re: GrowBox Apple Mac

        Dank u voor de tips , heb mn bakje net helemaal in getaped ! en nog een vraagje is overpoten nog een idee ?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Van onder aan het plantje waren bladeren aan het groeien die geen licht krijgen en ik knip ze weg zodat er meer is voor de wel gebruikte bladeren ? of toch een slecht idee van dat te doen het gaat over 2 blaadjes zo groot als een duimnagel

        Heb ook net aarde tot boven in gedaan
        Ben zeer blij met de snelle response !!
        Last edited by tourist; 17 December 2012, 12:52. Reden: foutje

        Comment


          #5
          Re: GrowBox Apple Mac

          Elk blad telt, gewoon zo laten,bij hele bossige planten die bv in scrog groeien, snoeien we vanonder wat bladeren weg, om zo tot een betere luchtcirculatie te komen en alle energie naar je toppenveld te laten gaan.
          Bij dit plantje in deze fase is dat absoluut niet nodig

          Comment


            #6
            Re: GrowBox Apple Mac

            leuke box, de voeding ga ik dit jaar samenstellen met hofgeleverde materie, als het werkt voor jou .. )

            Comment


              #7
              Re: GrowBox Apple Mac

              Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
              leuke box, de voeding ga ik dit jaar samenstellen met hofgeleverde materie, als het werkt voor jou .. )
              Ja ik zal het laten weten , heb het van een andere topic van het forum !

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
              Elk blad telt, gewoon zo laten,bij hele bossige planten die bv in scrog groeien, snoeien we vanonder wat bladeren weg, om zo tot een betere luchtcirculatie te komen en alle energie naar je toppenveld te laten gaan.
              Bij dit plantje in deze fase is dat absoluut niet nodig
              En wanneer denk je dat ik het zou beginnen doen want het heeft 8 weken nodig tot oogst , dus pas wanneer ik het scrog netje begin te gebruiken ?

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: GrowBox Apple Mac

                  Dag 30 +-
                  Heb wat foto's gemaakt van de plant
                  enjoy !
                  _DSC0035.jpg_DSC0033.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: GrowBox Apple Mac

                    Ze zien er in elk geval mooi groen uit. Succes !

                    Comment

                    Bezig...
                    X