Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste minikweekhok , 200W Spaarlamp 2x cheese

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste minikweekhok , 200W Spaarlamp 2x cheese

Klinkt goooeeed! Dan gaan ga ik dat vannacht maar eens even testen, thnx voor de tip mate

Cheers

LA untraceable!
    Kijk hier mijn microkweek 200Watt ,scroggnetje met 2 maal cheese er op.

Comment

Of oordoppen :p
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

regel 1 laat de afzuigen altijd draaien !
        regel 2 laat de circulatiefan altijd draaien !

geluid wen je aan, ik had ook een 250 m3 afzuiger op 30 cm van mijn oor afstaan maar sliep nog best !
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

mischien dat een elektrische ontvochtiger helpt, zo blijft ook de temperatuur snachts een beetje aangenamer. zeker tijdens de vochtige maanden. groeten

Comment

medegrowers! vandaag weer een foto update 38 dagen 12/12 en 17 dagen bloei ! vandaag de eerste dosis greensensation meegegeven

2013-02-13 10.29.25.jpg 2013-02-13 18.07.38.jpg 2013-02-13 18.08.14.jpg

afzuiging snachts aan en de lv is ondercontrolen, verder de topjes beginnen al aardig te komen ziet er lekker uit vind ik zelf
            Attached Files

LA untraceable!

Comment

ziet er mooi uit

Comment

Greensensation, kinky! Ik blijf het leuk vinden dat je een beetje voorsprong hebt. Knallen maar!!
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

ja pastinaak kinky spul hoor! en prijzig haha, gelukkig overgenomen van een ander voor n mooi prijsje ik zelf zou niet 25euro neerleggen voor zon flesje denk. Ja mooi he alleen jouwne hok is ietsie hoger toch? waardoor het net en de lamp iets hoger hangen als bij mij. jij hebt ook grotere potten dacht ik dus gaat goed volkomen bij jou denk hoor maat haha! ik heb 4 Literpotjes en kijk het resultaat dan; vol net!

nog effe updatje erachteraan knallen danmaar! heb weer een anderen mobiel met goeie Camera! nu heb ik tenminste weer lekkere scherpe foto's

40 dagen 12/12 nu, 19 dagen Bloei!
                  IMAG0002.jpgIMAG0006.jpg 2x me sea of greeen

IMAG0003.jpg De uitsteker Linksachterin

IMAG0005.jpgJa het topje heeft tegen de mini fan gezeten vandaar een paar bruine puntjes ''oepssss

IMAG0007.jpg De hoofdtop Linkerplantje

IMAG0004.jpgRandom top op het net

De Groetjes maarweeeer iedereen!

LA untraceable!

Comment

Stilletjes hierzo :O , butjes zijn lekker in processs hoor in me mooie hokje met een o zo lekkere lucht in de ruimte waar het hok nu staat haha De Topjes zijn Super plakkerig niet normaal ik denk dat dit een heerlijk wietje gaat worden Mooie thc vorming geen tekens van overvoeding etc alles ziet er naar mijn worden hardstikke gezond uit niks aan op te merken dacht ik zo! Verder geef ik nogsteeds om de dag water ongeveer 500ml per plantje. 3ml Algabloom op 1L en 1ml GreenSensation op 1L

dag 45 12/12, dag 25zichtbaare Bloei! +-

IMAG0029.jpgIMAG0030.jpgIMAG0031.jpgIMAG0032.jpgIMAG0033.jpgIMAG0027.jpgIMAG0028.jpg

Ik heb gemerkt dat ik het netje nog wel een stukje hoger kon hangen denk, als je naar de stengel linksachterin kijkt die gaat kei-hard namelijk en t is nieteens een hoofdtop! denk je niet? Maar liever iets te laag dan TE hoog he! haha. Ik ben super tevreden voor de eerste ronde in dit Hok!

Greeeeetz JSTLA

LA untraceable!

Comment

Dat begint er vet uit te zien! Ik dacht dat de groei nu wel uit je plant zou zijn, maar blijkbaar zit er nog wel wat rek op die regel.
                      Kan je die achterste kwast niet supercroppen, stengel een beetje afknijpen en dan langs de wand lijden? Dan komt ie weer op dezelfde hoogte als de rest en heb je dit ook eens gedaan. Van de verslagen die ik al gelezen heb geeft dit over het algemeen een zeer goed resultaat.

Comment

HEy pastinaak! tjaa of het nou groei is of bloei? haha ze gaan iig erg lekker. Die kwast haha, die laat ik lekker staan want ben benieuwd wat hij gaat doen want het is een beste knot aan t worden, mischien volgende keer wel het netje dichterop de lamp? Maar bedankt voor de hint!

Ja mooi resultaat he, ik heb ook ergens gelezen LICHT = GEWICHT dus dacht bij mezelf van; ik ga dan niet lagere wattage lampjes ophangen maar gewoon een dikke 200W plug&grow lamp die net in het hokje past, en tada zie daar resultaat. zal jij ook wel gedacht hebben met die 150HPS'er?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IMAG0034.jpg Awesome!

LA untraceable!

Comment

Yep, niet te veel sukkelen met tornadookes. Ik dacht bescheiden te beginnen, maar de goesting om er een 250 Watter in te rammen is er ondertussen al wel. Misschien volgende keer.

Comment

Ziet er allemaal baas uit.
                            Beter laat als nooit je stoeltje planten toch?
                            Dus bij deze.

Keep on growin
                            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Haha @pastinaak volgende ronde dus een 250watter?
                              Beter laat als nooit aanschuiven he , haha

Ik zal na het eten nog wat updaten. Ik heb alleen net ergens gelezen dat je de greensensation beter kan geven 4 a 6 weken voor de oogst en dat zou betekenen dat ik 2-3 weken te vroeg heb gegeven. Marja dat zien we wel ze hebben nu 4 weken de bloei er in zitten en na de 2e week ben ik begonnen met geven, als je daar 6 weken bij optelt kom je op 8 uit en ik denk dat hij wel iets van 10 weken lekker moet bloeien voor top resultaat. We zullen zien, ben niet bezorgd mijn aanpak zal zijn; na de 7-8 week afbouwen met voeding en langzaam overgaan op water.

Greeetz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IMAG0044.jpg IMAG0046.jpgIMAG0047.jpg IMAG0043.jpg IMAG0045.jpg IMAG0048.jpg

LA untraceable!

Comment

tralalala

Update !

Week zeven dag vijf 12/12 ~~~~~Week vier dag vijf Bloei!

De lv is van 30% tot max 50%.
                                min temp 17 Graden(snachts) - max temp 27 overdag en gemiddeld 25.
                                Buds voelen goed compact aan! 90% van al het blad is mooi groen Geen ty-raps die een takje meer kunnen afknellen, dus nu mogen de buds lekker dik gaan worden! voor een mooie oogst en een lekkere blow!

Klaar voor wat kijkplezier?

IMAG0056.jpgIMAG0057.jpgIMAG0058.jpgIMAG0059.jpgIMAG0060.jpgIMAG0061.jpgIMAG0062.jpgIMAG0063.jpgIMAG0064.jpgIMAG0053.jpgIMAG0054.jpgIMAG0055.jpg
                                Tot zover!
                                De Groeten maarweeer!
                                Last edited by JSTLA; 1 March 2013, 18:30.

LA untraceable!

Comment

Bezig...
                                X