Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Eerste minikweekhok , 200W Spaarlamp 2x cheese
Hmmm, ziet er weer lekker uit. Vraagje, je typt: "Week zeven dag vijf 12/12 ~~~~~Week vier dag vijf Bloei!" Dit betekent dat je je bloei beschouwt als gestart, drie weken na het omschakelen van je verlichting op 12/12. Ik had na exact twee weken 12/12 de eerste haartjes die verschenen en dus beschouw ik de bloei gestart na twee weken 12/12. Is dit bij jou ook zo? Of ben je pas beginnen tellen wanneer er zich duidelijke topjes begonnen te vormen, en dus een weekje later? De teksteditor werkt langs geen kanten hier, vandaar de vreemde bladspiegel......
Thnx bubbba! ik vind dat ik er zelf ook goed in geslaagd ben voor de eerste x
hmm pastinaak, ik had ook zoiets halverwege de 2n'halve week was het eerste haartje er toen was het donderdag fzo en dacht ik met ingang van volgende beschouw ik de bloei als gestart na me 3e week 12/12 ja. haha ja heb ik ook wel eens last van zit je te kutten met die kleuren of grootte van letters,
Mensenn update tijd! ze zijn net zojuist 1e dag van week 6 Bloei ingegaaann
vanaf de 7e op 12/12 zoals je kunt zien, en vanaf de ''B'' in de kantlijn Links kwamen de eerste paar witte haaren maakt nu totaal 8 weken 12/12, genoeg gelachen, de buds zijn gemiddeld allemaal groter&dikker als een aansteker, en echt een cheeeeeesssy luchtje dat er afkomt joh
pictureee time!
Hoeveel weekies denken jullie nog? 3ofzo? jatoch, binnnenkort de trichonen maar in de gaten gaan houden?
Update time
Week 9 12/12 zit net achter de rug, en week 6 bloei ook.
Ze gaan lekker hoor, ze hebben nu 4 weekies Greensensation gekregen en zit dus te twijfelen, zal k nog 1 weekje doen en dag overgaan op alleen water? denk het wel naar mijn schatting moeten ze niet heelveel langer als 2 weekies nog.
Gisteren even met een microscoop even de trichones opgezocht, en heb ze gevonden nog super doorzichtig. no harvest time yet!2940when-to-harvest.jpg
Linksachterin heeft het een beetje warm haha, maar de top voelt nog wel compact enzoo alleen de bladeren hebben het er zwaar mee.
De eindsprint is begonnnen
Bedankt mensen en ik ben idd overgeschakeld naar water, inmiddels geef ik sinds vorige week zondag alleen nog maar water aan m'n plantjes. En dat is wel te zien ook volgens mij want er zijn bladeren die gekke kleurtjes en vormen krijgen, en dat is volgensmij niet van de warmte, maar gewoon omdat ze geen voeding niks meer krijgen? Die hitteschade erger ik me wel een beetje aan, heb het gevoel alsof er ook thc van me top weg brand en dat is niet cooll, of zeg ik nou iets heel raars? al met al kleven de Topppeh nog wel goed en ruiken ze lekkkerrrrr.
Ze staan nu 10 weken en 4 dagen op 12/12 en 7 weken en 4 dagen echt in de Bloei. BIJNA tijjd om m'n schaar erin te zetten denk ik zo?
Mooie foto'tje ofniet soms? de toppies zijn lekker bijgedikt en zijn zo'n beetje wel aan het einde denk. jaja dan heb ik bijna m'n eigen eerste Binnenkweek achter de rug joh! HEUUJHHH
thnx maat!, jatoch werkt prima zo'n spaarlamp hoor al zoveel andere mensen er succelvol mee zien kweken niks mis mee joh! ik hoop ook dat de cheese toppies lekker gaan smaken als ze omgaan zeker nog paar mooie droogfoto's etc binnenkort over paar dagen gaat het nieuwe zaadje alvast kiemen, en dan gaan we 1 plantje in het hokje zetten en deze een heftige LST ( Low Stress Training ) ondergaan mwuhahaa, dus geen 2 plantjes maar 1 plantje deze volgende ronde & we zullen kijken wat het licht ons zal brengen! Verder ben ik ook nog erg benieuwd hoeveel Grammentjes deze 2 cheese plantjes mij gaan bezorgen
nog even geduld idd, paar daagjes dat klopt. ik bekijk mijn trichomen met een microscoop die ik kan lenen van een maat en t ziet er goed uit, meerendeel is al cloudy voor wat ik tot nu toe tegen gekomen ben.
ik moet je wel zeggen dat het best lastig is om te bekijken, en kan alleen de toppies aan de voorzijde bekijken want bij de rest kan ik niet komen met me hoofd, zonder dat me kop vastbrand aan me lamp Thnx voor de reactiee
Comment