Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste minikweekhok , 200W Spaarlamp 2x cheese

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste minikweekhok , 200W Spaarlamp 2x cheese

Zie ik daar nu ontzettend veel toprot!? Lijkt me niet erg veilig om van te roken. Het verbandde is niet erg, maar ik zie ook onaangetast blad verkrullen, dat hoort niet. Kun je daar eens met die microscoop naar kijken?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

neee nee neee het is 100% geen toprot, daar ben ik gewoon van overtuigt, wat je ziet zijn het blad van de top die klein zijn & verbrand zijn, toprot lijkt me zeer stug want het water wat ik erin gooi komt er BIJNA bij elke waterbeurt onderuit uit zetten, klein plasje rondom de pot iets van 50ml ongeveer lang niet alles iig.

dat gekrulde blad is denk omdat ze opeens gewoon geen voeding meer krijgen denk, mischien wel een beetje stress ofwa? wil er best naar kijken met de mic waar wat moet ik zien dan ? dan kan ik mischien een conclusie trekken waarom dat blad opeens zo doet.

LA untraceable!
      Kijk hier mijn microkweek 200Watt ,scroggnetje met 2 maal cheese er op.

Comment

Dat heeft niet zoveel te maken met het water dat je geeft.
        Toprot is een schimmel, er staat genoeg over in het helpdesk-topic raad ik zo maar.
        Toppen zien er wel verdacht uit, ik had dat bruine blad (foto9) er denk ik afgeknipt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zooo, ik heb even wat rondgeneusd en ben tot mijn conclusie gekomen dat het geen rot is. De puntjes van me blad zijn gewoon een beetje heel er krokant haha, want als ik dichterop de stam ga kijken zijn ze keurig netjes groen dus ik maak me eigenlijk vrij weinig zorgen. Ik heb deze informatie HIER vandaan en als ik niet gelijk heb dan kom ik vanzelf wel om me loontje haha! Thnx QnQ

LA untraceable!

Comment

En, zijn ze al om?
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

mensen jaa ze zijn om hoor! ze hebben nu en een leuk resultaat, op het moment rook ik er een en het smaakt goed! ze zijn nu precies 7 dagen geleden omgehakt. welke dag het precies was weet ik nu even niet hahaha maar ik heb alle takjes leeg geplukt en alleen de hoofdtop erop laten zitten zo heb ik 2 verschillende potjes gemaakt .

IMAG0123.jpgIMAG0124.jpgIMAG0125.jpgIMAG0126.jpgIMAG0127.jpgIMAG0146.jpgIMAG0148.jpg

op de 1e foto zie je het het rechter plantje nadat hij is kaalgeknipt, al met al een gekke plant.
              de 2e foto zie je het linker plantje die best wel hol is van binnen haha WTF
              3e foto, goodbye tree's
              de 4e foto is de eerste nacht in het drooghok
              5e bladafval nat in een zak, haha nu staat de schimmel erop
              6e dag 6 drogen.
              7e dag 7, ik vond ze droog genoeg om de pot in te gaan, !

Ik paf nog lekker door, ik heb vandaag gewogen en het was 28Gram, had meer verwacht maarja! zijn wel lekker buds geworden

LA untraceable!

Comment

t Ziet er toch niet slecht uit. Jammer dat je bladafval beschimmeld is. Misschien kan je het nog watercuren? Eerst laten drogen, en dan pas in plastic inpakken...
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

Bezig...
                X