Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue Berry (TNeon 72 W)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

Dat is je eigen keuze. Als alle foto's over een paar maanden weg zijn is het ook een hoop werk voor niks.

Het is toch altijd weer een keer extra klikken om op de 1e pagina te komen, en daarna moet je elke foto openen, eventueel vergroten, en weer sluiten.
      Da's een hoop extra klikken, als we het toch over 'prettig' hebben ..

Mgoed, we kunnen beter over planten babbelen
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mee eens QnQ, daarom zei ik reeds dus al dat de foto's extern hosten "minder prettig" is. Ik ga bij een volgend verslag een betere oplossing zoeken of ik zal het verslag telkens updaten aan de hand van een nieuw bericht waar 15 bijlagen aan toegevoegd kunnen worden. Maar dat is dan dus voor de volgende keer .

Wat betreft de planten: er is een update toegevoegd zojuist.
        Een topje van de plant 3 is iets verbrand omdat deze tegen de lamp aan is gekomen. De plant hersteld ook zo snel na het knakken, ongelofelijk.
        Wederom knakken ging de eerste keer prima maar vandaag bleek dat de stam op deze plek als iets "houterig" was geworden en heb ik maar niet te ver geknakt om breken te voorkomen. Dat zou immers zonde zijn.

Allemaal een fijn weekend toegewenst!

Tevens is Spliff Seeds te vinden op de Spannabis 2013 waar vrijwel dagelijks video's of foto's van verschijnen op Facebook en op Youtube.

Comment

Even een vlugge uitdraai van de sensoren.
          Meetwaarden zijn van 9 maart 19:00 tot en met 10 maart 20:00 genomen.
          Schommelingen komen door de ventilatie, er wordt nog hard gewerkt aan een volledig geautomatiseerd systeem om alles kleurig op peil te houden maar daar is erg weinig tijd voor beschikbaar momenteel.

Comment

Het is niet bedoeling dat je zo gaat updaten, telkens nieuw bericht kn je per post 15 foto's kwijt...
            Daarom heb je 4 paginas tekst, verstond het niet goed en dacht dat dit saai tekst topic was, dus bij nieuwe post doe je dat op het einde van je topic en gaan mensen al meer interesse hebben
            sigpic

Comment

Omdat we inmiddels buiten het wekenschema voortgaan ook hier even de update:

Er is nog steeds wat ontwikkeling zichtbaar maar ik hoop dat het oogst moment toch voor plant 2 (links) snel in zicht komt vanwege de hoeveelheden bladafval en vergeling.

Comment

Imageshack , echt?
                voor de rest..... looking good
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Als je bezig bent met een update moet je even op "meer opties" klikken.
                  dan ga je "manage attachment zien. Klik op "add files" je kan 15 fotos tegelijk selecteren en uploaden klik vervolgens op " insert inline". Zo staan je fotos in je topics en hoef je niet steeds met imageshack te werken

grtz
                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Post
                    Als je bezig bent met een update moet je even op "meer opties" klikken.
                    dan ga je "manage attachment zien. Klik op "add files" je kan 15 fotos tegelijk selecteren en uploaden klik vervolgens op " insert inline". Zo staan je fotos in je topics en hoef je niet steeds met imageshack te werken
                    Dat weet ik maar omdat in het verslag zelf nu meer dan 15 foto's zitten kon ik deze optie niet meer gebruiken. De volgende kan ik eventueel dubbel doen, eerst op imageshack voor het verslag in het eerste bericht van dit onderwerp en daarna nog via het forum als bijlage in een post zoals de voorgaande. Ik kan vanavond wellicht wel even een grafiek uitdraaien van de temperatuur of een foto plaatsen van de ontwikkeling.

Comment

Voor de liefhebbers even het overzicht van 17 maart, onder andere de verschillende toppen.
                      Het lijkt er op dat wanneer er niet gescrogt wordt er meer blad in de toppen zit dan anders.
                      De plaats waar eerder de toppen geknakt waren zijn nog duidelijk zichtbaar in de eerste foto.
                      Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 11:12.

Comment

Ziet er al lekker uit, hoelang moeten ze nog?
                        succes met de laatste loodjes
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ik schat in dat plant 3 (links) nog een dag of 5 nodig heeft. Plant 2 kan ik nog niet echt hoogte van krijgen, die heeft toch duidelijk wat meer achterstand opgelopen door alle stress factoren.
                          Op zich niet erg, het doel is bereikt: er is flink getest of de planten kunnen tegen: overbewatering, overvoeding, varenrouwmug, wat licht stress, RV zeer hoog en ook zeer laag, complete uitdroging... er is een hoop getest de afgelopen tijd.

Ik zal de ontwikkeling van de trichomen nauwlettend in de gaten houden en het verslag updaten wanneer er geoogst wordt.

Comment

Ze hebben net wat water te drinken gekregen (pH 6,0) en het lijkt er op dat plant 3 nu bijna rijp is.
                            Steeds meer trichomen beginnen te verkleuren.

Hopelijk kan ik eind van deze bloeiweek plant 3 gaan oogsten, maar ik wacht geduldig af.
                            Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 11:12.

Comment

Komt mooi op zijn einde, knap gedaan hoor voor zo weinig watts!

Comment

lokes maxican ,

ziet er netjes uit he !!

al iets op te merken van de Bleuberry geur ??

groetjes
                                Last edited by k1; 24 March 2013, 08:25.
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X