Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue Berry (TNeon 72 W)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

Vannacht even wezen kijken bij de dames, ik merk nu erg weinig vordering dus de bloei is er nu echt uit. Het is nu puur wachten op de verkleuring van de trichomen.
    Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 11:18.

Comment

hoelang heb ej ze nu al onder de bloeilamp staan ??? hoeveel weekjes 12/12 dus :d

groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Exact 15 weken en 5 dagen staan ze nu op 12/12.
        Vrij lang dus: maar dat is dus te verwijten aan de stress die ze hebben opgelopen door het testen op resistentie tegen onderbewatering, overbewatering, varenrouwmug, lichtstress, etc.
        Al met al is deze bloeiduur dan wel lang, maar het resultaat is er desondanks ook gewoon... de toppen zijn goed gevormd uiteindelijk.

Het groei en bloei schema staat trouwens in het totaal verslag op pagina 1, alle weken en data zijn daar precies uitgestippeld in een tabel.

Comment

Iedereen gefeliciteerd met de nieuwe Koning der Nederlanden!

Oogst
          Het feest was gisteren helemaal compleet omdat een van de twee dames geoogst kon gaan worden!
          Hieronder het resultaat (niet alles is reeds geknipt, het begon te donker te worden).
          Plant nummer 3 is geoogst, de trichomen zitten daar aan de milky kant nog maar een enkeling is prachtig amberkleurig.

De plastic handschoentjes zijn handig qua voorkomen van plakvingers, echter wil ik voortaan toch weer latex handschoenen want deze plastic dingen van de bouwmarkt zijn veel te groot waardoor ze constant van de hand af gaan. Erg hinderlijk. Maar het belangrijkste doen ze wel: voorkomen dat ik mijn handen vol met hars heb zitten en dat er weer af moet poetsen met terpentine.

Er zijn in totaal dus 13 toppen van deze plant afgekomen (vergeet die ene top niet die eerder al was bezweken onder haar eigen gewicht).
          Heb er nu reeds 6 kunnen knippen omdat het daarna toch erg laat en donker begon te worden... helaas had ik niet voldoende werklicht meer om door te gaan.
          De overige toppen zal ik dus vanavond gaan knippen.

30 april:Fast Bud Outdoor op te kweken voor de buitencontest van Spliff Seeds.

Gewicht van deze oogst heb ik nat niet gewogen mede doordat nog niet alle toppen geknipt zijn. Wanneer de andere toppen ook geknipt zijn zal ik er foto's van plaatsen in het verslag en de gewichten zal ik later dan alleen droog nog opnemen. Het ziet er in ieder geval erg smakelijk uit naar mijn mening. Helaas ben ik zelf nog niet zo bedreven in het knippen dus wie tips heeft (foto's of video?) zou mij er een plezier mee doen!
          Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 11:19.

Comment

De oogst van plant 3 is gewogen.
            Totaal gewicht van deze plant: 20,61 g en een bultje knipafval dat niet gewogen is.
            Heb een testje gedaan met de top die eerder geoogst is omdat ze afbrak, deze was al mooi droog.
            Het effect en de smaak zijn subliem. De smaak is enigszins aards maar bovenal zoet en fruitig. Met name de geur is zoet en fruitig maar tijdens het roken proef je duidelijk het aardse.
            Effect: body stoned met een tikkeltje high en een lachkick (dit zal denk ik bij de later geoogste toppen wel anders zijn).
            Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 11:19.

Comment

toch een heel rendabele opbrengst naast alle stress die ze heeft geleden.
              ik mag er vanuit gaan dat de laatste meer zal opbrengen en weer een ander effect
              zal hebben. geniet ervan want je hebt deze prijs toch zeker wel verdiend.

hoe is de structuur van de top na het drogen? compacte massa of juist losser?

groetjes.

Comment

Structuur na het drogen is iets losser dan eerst.
                Wellicht zijn van de andere plant met het andere fenotype de toppen een stuk compacter.
                Maar het geheel kan ook te verwijten zijn aan de stress en lange bloeiduur.
                Bij de volgende indoor ronde ga ik weer Blue Berry kweken dus dan hoop ik dat alles voorspoedig verloopt en dat ik ook daar het resultaat nog van kan laten zien!
                Last edited by Exmember9813; 7 May 2013, 20:50.

Comment

en hoe is het met de laatste dochter?

staat ze nog, want die zal niet lang meer mee gaan gok ik?

met spanning..... groetjes.

Comment

Hoi bramonius!
                    Het gaat goed hoor met de laatste dame, ik ga z.s.m. weer foto's online plaatsen.
                    Dit lukte me deze week even niet zo goed i.v.m. een kleine operatie aan mijn rechtervoet waardoor ik niet zo veel kan/wil traplopen.
                    Het verband is er zojuist vanaf gehaald en ik kan weer redelijk lopen, dus wanneer het me lukt om de trappen op en af te lopen zal ik foto's maken en ze online plaatsen.
                    Hopelijk lukt dit vanavond al, anders zal het in het weekend wel lukken .

Comment

doe 't rustig aan, kruipend is beter na zo'n operatie neem vooral
                      je tijd de trap op.....

ik wacht rustig af

groetjes

Comment

Ze is er nu echt bijna! Heb twee foto's om het verschil in progressie te tonen.
                        De eerste is van de 15e en de tweede is van de 20e.

Geduld is een schone zaak, zeker wanneer er reeds al een pot met zeer potente wiet gevuld is .
                        Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 11:20.

Comment

Ik zou de echte kleuren wel eens willen zien.
                          Ze is dik zat in ieder geval
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

super toppen echt lekker dik en juicy.....
                            naast de kleuren van je plant.... hoe zijn de kleuren van de trichomen?
                            je zal blij zijn dat je d'r hebt laten staan.

Comment

update ?????

Comment

Max !!!! ????

leef je nog m8 ???

groetjes

Comment

Bezig...
                                X