Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Himalaya Gold 2x37W 35x50x75

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Himalaya Gold 2x37W 35x50x75

Ok, bedankt voor alle tips. Zal minder voeding geven en de lv wat hoger proberen te houden. Volgende ronde maar wat nauwkeuriger te werk gaan.

Verstuurd van mijn LT26i met Tapatalk
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

Comment

Hoeveel water geef je per keer? En hoe vaak doe je dit?
      Ik denk namelijk niet dat je plant te droog staat maar juist te nat, dat komt veel vaker voor dan te droog.

Comment

0,5L per dag. maar ik denk dat bramonius bedoelde dat de lucht te droog was?
        want de grond was idd te nat. er zaten geen gaten in de pot dus onderin de emmer had zich modder gevormd waar de wortels waarschijnlijk ook zijn gaan rotten.

Comment

Waarschijnlijk heeft het meeste te maken met de overbewatering. Zorg dat je de aarde droog krijgt (met kluit en al uit de pot, ventilator er op richten) of gewoon overtollig water afgieten en veel geduld hebben (kan wel 2 weken duren alvorens je weer water kan geven, en dan geen halve liters per dag maar circa 150ml per 2 dagen gok ik).

Comment

Klinkt mss hard maar ik gooide die plant weg en begon opnieuw, je moet hier echt niet te veel van verwachten.
            Hoe de structuur nu is, al dat blad weg ook al, je krijgt dat net nooit meer vol.
            Je beoogde 50/60 gr zal dat nooit worden, integendeel!
            Zou ook in't vervolg een indica, of een hybride nemen die neigt naar indica, zo'n kleine ruimte leent zich niet tot sativa's en sativa's zijn zowiezo moeilijker in't algemeen.

Comment

hee hoe is het met je plantjes?

Comment

helaas heeft ze het niet overleefd. de wortels stonden zo nat dat die waarschijnlijk zijn gaan rotten. ik zal ergens aankomende weken een nieuw plantje zetten. en deze hopelijk niet verpesten maarja van fouten leer je he. dus des te meer redenen waarom het nu wel moet gaan lukken

peace

Verstuurd van mijn LT26i met Tapatalk

Comment

aah shit man, welke soort gaat het worden?

Comment

Jammer maar helaas... gelukkig kan gewoon opnieuw beginnen natuurlijk, geen ramp .
                    Enkele milliliters in het begin tijdens het kiemen zal voldoende zijn en daarna enkele honderden milliliters, hopelijk gaat het dan beter met de nieuwe kweek.

Succes!

Comment

Comment

Ja ik was een beetje te enthousiast tijdens het knippen denk ik (A)
                        het gaat weer Himalaya Gold worden aangezien ik daar nog een aantal zaden van heb liggen.
                        zelfde voeding zelfde lamp zelfde kastje etc. Gewoon nog een keer proberen maar deze keer waarschijnlijk met 2 planten. ook zal ik ze minder water gaan geven :p

Comment

Wat een supermooie plant. Een van de krachtigste strains ter wereld zo naar de ruk. Begrijp echt die keuze van tneon niet; zelfde bullshit als spaarlampen.
                          Ga gewoon desnoods voor een 80 watt hsp, dat bestaat ook. Had je nog 40g gehad.

Met die tneons van jouw haal je mss max 20, als je geen te grote fouten maakt.

Niet verkeerd bedoeld hoor maar jesus ! Ik krijg soms medelijden met de planten bij sommigen

Ps: 1 of 2 planten ga geen verschil maken hoor. Je kan van 1 plant evenveel halen als van 2 als je ze niet verneukt door al die blaren eraf te knippen

Probeer eens 1 plant, niet toppen, niet dieven, niet knakken... laat ze gewoon groeien en je zal wel zien.
                          Volgende ronde zal veel beter zijn.

De grote fout van beginnners is dat ze alles zo goed mogelijk willen doen, en dit ook doen, maar nie weten hoe.

En das veel slechter dan eraf blijven en ze gewoon laten groeien.

Verstuurd van mijn GT-S7562 met Tapatalk
                          Last edited by Bolliex; 21 April 2013, 10:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bolliex View Post
                            Ga gewoon desnoods voor een 80 watt hsp, dat bestaat ook. Had je nog 40g gehad.
                            Dat is wel de domste keuze die je kunt maken. Wel de nadelen van HPS (hitte) en niet de voordelen (hoge efficiency). 80W HPS geeft ook gewoon weinig licht per watt en (te) weinig licht in het algemeen voor een behoorlijke dieptestraling. Als je voor HPS gaat dan moet je toch minimaal 250W nemen.

Zie ook de prachtige planten die Mexican heeft staan onder 72W T-Neon.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bolliex View Post
                                Met die tneons van jouw haal je mss max 20, als je geen te grote fouten maakt.

Niet verkeerd bedoeld hoor maar jesus ! Ik krijg soms medelijden met de planten bij sommigen

Verstuurd van mijn GT-S7562 met Tapatalk
                                Lol, kijk dan maar is naar Maxican zijn spliffcontest, zelfde t-neon.

Comment

Bezig...
                                X