Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Himalaya Gold 2x37W 35x50x75

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Himalaya Gold 2x37W 35x50x75

als ik jou was zou ik de nieuwlingen dadelijk lekker hun gang laten gaan.
      beginnen zonder voeding, niet knippen in de bladeren, weinig bewateren.
      probeer het eens andersom, als mensen heel veel moeite doen om ze
      groter, breder en zwaarder te krijgen loopt het 90% uit in een ramp. die plant
      begrijpt beter wat ze wil dan wij laat het plantje het dus maar doen, op haar manier

succes alvast m8 dat het wat mag worden.

ps. vertel ze nooit dat je ze gaat verbranden praat maar aardig tegen ze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
        Dat is wel de domste keuze die je kunt maken. Wel de nadelen van HPS (hitte) en niet de voordelen (hoge efficiency). 80W HPS geeft ook gewoon weinig licht per watt en (te) weinig licht in het algemeen voor een behoorlijke dieptestraling. Als je voor HPS gaat dan moet je toch minimaal 250W nemen.

Zie ook de prachtige planten die Mexican heeft staan onder 72W T-Neon.
        Ik heb een kweekje onder 150 W HPS, en dat is ook best aardig gelukt, al zeg ik het zelf. Veel hitte moet je daar niet van verwachten hoor, ik kan mijn hand gemakkelijk op de reflector leggen, dat voelt lauw tot aangenaam warm aan.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

Ben gister naar de growshop gegaan voor nieuwe grond en potten, Ga toch 2 plantjes zetten in de hoop dat ik het kasje er wat voller mee krijg. Ga deze keer geen bladeren wegknippen laat haar vanzelf in het scrognet groeien en zal haar dus wat meer haar eigen gang laten gaan zoals Bramonius al zij. En ik ben het met Ganjax eens dat je met Tneon toch zeker wel een goeie oogst kunt bereiken! Het ligt volgens mij niet aan mijn lamp of iets anders van mijn uitrusting het ligt gewoon aan te weinig ervaring We zullen zien wat het wordt en anders proberen we het nog een keer :p

peace
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

Comment

that's the spirit haze

Comment

Ik zou die HG niet voorgroeien, rekening houdende met de sativa-genen en de afmetingen van je kastje, maar ineens op 12/12 zetten en maar 1 plant ipv 2.
              Ofwel voor een indica of hybride gaan en die HG zaden houden voor als je eens een grotere kast hebt.
              Veel succes nog Hippieman!

Comment

Mijn dame's staan nu al weer een aantal dagen onder de lamp en eentje blijft wat achter. de onderste 2 bladeren (niet de lobbladeren) worden geel en hangen bij haar ook. Ik heb haar al een aantal dagen droog laten staan maar dit hielp niet. dus heb haar nu weer gewoon water gegeven en hoop dat t nu goed komt. Ik upload morgen wat foto's van de dame's en zal ook een nieuw topic aanmaken.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

Comment

Bezig...
                X