Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hericules, Sugar Punch en White widow onder Tneon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hericules, Sugar Punch en White widow onder Tneon

Korting op 420shop
    Na een succesvolle ronde 1 maar meteen een nieuwe plannen gemaakt voor het nieuwe jaar.
    Als eerste heb ik mijn bestaande kast een upgrade gegeven.
    Inmiddels staat hierin nu 1x Hericules in een 45 liter bak onder 4x 55W Tneon

Bij mijn eerste ronde had ik op 1 juli 2012 twee zaadjes gepland in de bak waarvan er maar 1 omhoog kwam...
    Totdat ik plant 1 ging oogsten (4-5 maanden later) .. daar kwam nummer 2 ineens ?!
    Inmiddels is het al een flinke dame geworden

IMG_1409.jpg

Vooral de laatste dagen groeit ze erg hard nadat ze getopt is.
    Ik wilde haar eigenlijk nog een weekje laten groeien maar ik moet denk ik toch al eerder op 12/12 dit keer anders groeit ze uit de kast .

Omdat het kweken me erg is bevallen heb ik besloten om nog een kastje te bouwen.
    Weer met bijna dezelfde specificaties als kast 1 maar wel met een paar verbeteringen.
    In kast nummer 2 komt een aardebak van 65 liter.
    Het schema van deze kast ligt ongeveer 3 a 4 weken achter op het schema van kast 1
    De bedoeling was om hier 2x Sugar Punch in te kweken maar voorlopig is er nog maar 1 van de 2 zaadjes uitgekomen.
    Maar ik ben een expert in het vertraagt ontkiemen dus ik heb de hoop nog niet opgegeven.

IMG_1410.jpg

Voorlopig heb ik haar in een pot gezet die ik (hopelijk) nog kan verpotten want ik wil haar uiteindelijk in de aardebak hebben
    Maar de bouw van kast 2 heeft enige vertraging opgelopen
    Voorlopig moet ze dus even in de het voorgroei-kastje blijven.

Als voorgroei-kastje heb ik een oude kast van 30x70 en 80 hoog een beetje omgebouwd
    Dit kastje zal gebruikt worden om zaden te ontkiemen en voor de eerste weken groei.
    Een soort kraamafdeling voor kastje 1 en 2 dus eigenlijk

Omdat ik wil kijken of het mogelijk om dit kastje ook een hele kweek af te ronden, heb ik een White Widow in een 10 liter pot gezet.
    Dit keer heb ik het zaad eerst laten ontkiemen op een schoteltje en daarna pas in de grond gestopt.
    Kast is +/- 80 cm hoog dus scroggen is ook hier weer verplicht

IMG_1408.jpg

Als het goed is, wordt April dus een leuke maand
    Succes iedereen!

Bokkie
Bezig...
X