Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

    Met een loep zie je overigens ook geen trichomen.
    Wat een onzin natuurlijk zie je met een loep de trichomen.

    Comment


      Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

      9 Maart 2013

      1 van de planten was echt klaar. Via google een site gevonden die zegt dat deze tussen de 58 en 62 dagen staat dus dit is wel bijna zo.
      Een kweker hier op het forum is een vriend van me en zei ook dat deze klaar was. (Vinne)

      Wat denken jullie hier over in grammetjes?

      IMG_0344.jpgIMG_0345.jpg

      Comment


        Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

        Hoe raar het ook klinkt, deze is echter al klaar de andere hebben wat vertraging opgelopen,
        ik denk dat dit veroorzaakt is doordat in deze pot nog voeding aanwezig was.. of dergelijk
        de anderen zullen weldra volgen,

        ik persoonlijk had ze wel iets korter tegen de bud geknipt


        Keep them grow,,
        Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
        Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

        Comment


          Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

          Rijp ziet dat niet uit. Van voeding rijpt een plant niet sneller af. Die 58 en 62 dagen is zichtbare bloei in de toppen!

          Comment


            Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
            Rijp ziet dat niet uit. Van voeding rijpt een plant niet sneller af. Die 58 en 62 dagen is zichtbare bloei in de toppen!

            op de foto zie je het echt niet goed, maar als je er zelf voor staat,
            ziet die er hartstikke bruin uit,
            Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
            Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

            Comment


              Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

              # Vinne : kheb de knoppen properder geknipt dan op foto , was maar voor een beeld te schetsen.

              Ik snap dat julie allemaal zeggen dat dit te vroeg is ma hij was volgens mij echt degelijk klaar.

              Comment


                Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                tattie,

                hoe dan ook..... het is jou plantje he. dus als jij hem zo goed vind
                wie zijn wij om je daar vanaf te houden. geniet ervan. goed 2 weken laten
                drogen en uitwasemen.... dan rook je minder chlorofielen e.d.

                enjoy it

                ps. hoeveel grammen het zijn (jouw vraag) ???? pak een weegschaal.
                als je de natte getallen van direct na het knippen weet kunnen we narekengokken.

                Comment


                  Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                  De eerste plant is nu aan het drogen. Zal binnen een paar dagen al eens wegen.
                  Ik hoop dat hij goed is.

                  Comment


                    Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                    binnen een paar dagen gaat die nog niet droog genoeg zijn om het gewicht te schatten
                    als je hem net van de plant knipt, dat nat gewicht delen door 3 en dan heb je ongeveer u droog gewicht..
                    ik zeg wel ongeveer..
                    Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
                    Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

                    Comment


                      Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                      Tel maar op 1/4 tot 1/5 van het natte gewicht. Pistels kunnen door diverse redenen bruin kleuren. Niet enkel als de plant rijp is. Voor het juiste oogstmoment moet je toch echt naar de kleur van de harsbollen op de trichomen kijken. Zal een heel high effect gaan hebben schat ik eens bij zoon te vroege oogst.

                      Comment


                        Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                        Hallo allemaal

                        De buds zijn goed aan het drogen , mijn weegschaal gaat blijkbaar niet tot op de gram .
                        Heb ook al een knopje 2 dagen onder de verwarming gezet om eens te testen en daar ben ik nu aan bezig.
                        De smaak kan ik niet goed thuisbrengen maar hij prikt wel na in de keel wat soms wel aangenaam is
                        Qua effect ben ik momenteel tevreden, zit nu op de helft en hij begint naar men hoofd te stijgen.
                        Voel men hart goed kloppen en heb een klein beetje druk op mijn ogen. Ik ben benieuwd wat deel 2 me gaat geven .

                        Greetz!

                        Comment


                          Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                          19 maart

                          Heb de 2 dames gekapt , naar mijn smaak/mening waren ze goed.
                          IMG_0350.jpg

                          Schattingen in verband met het gewicht zijn altijd welkom

                          Comment


                            Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                            75g? droog ?

                            Comment


                              Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                              Oorspronkelijk geplaatst door MAMOETISM View Post
                              75g? droog ?
                              ?????

                              Comment


                                Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                                als je dat losknipt blijft er 15 gram droog over.

                                Comment

                                Bezig...
                                X