Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
1 van de planten was echt klaar. Via google een site gevonden die zegt dat deze tussen de 58 en 62 dagen staat dus dit is wel bijna zo.
Een kweker hier op het forum is een vriend van me en zei ook dat deze klaar was. (Vinne)
Hoe raar het ook klinkt, deze is echter al klaar de andere hebben wat vertraging opgelopen,
ik denk dat dit veroorzaakt is doordat in deze pot nog voeding aanwezig was.. of dergelijk
de anderen zullen weldra volgen,
ik persoonlijk had ze wel iets korter tegen de bud geknipt
hoe dan ook..... het is jou plantje he. dus als jij hem zo goed vind
wie zijn wij om je daar vanaf te houden. geniet ervan. goed 2 weken laten
drogen en uitwasemen.... dan rook je minder chlorofielen e.d.
enjoy it
ps. hoeveel grammen het zijn (jouw vraag) ???? pak een weegschaal.
als je de natte getallen van direct na het knippen weet kunnen we narekengokken.
binnen een paar dagen gaat die nog niet droog genoeg zijn om het gewicht te schatten
als je hem net van de plant knipt, dat nat gewicht delen door 3 en dan heb je ongeveer u droog gewicht..
ik zeg wel ongeveer..
Tel maar op 1/4 tot 1/5 van het natte gewicht. Pistels kunnen door diverse redenen bruin kleuren. Niet enkel als de plant rijp is. Voor het juiste oogstmoment moet je toch echt naar de kleur van de harsbollen op de trichomen kijken. Zal een heel high effect gaan hebben schat ik eens bij zoon te vroege oogst.
De buds zijn goed aan het drogen , mijn weegschaal gaat blijkbaar niet tot op de gram .
Heb ook al een knopje 2 dagen onder de verwarming gezet om eens te testen en daar ben ik nu aan bezig.
De smaak kan ik niet goed thuisbrengen maar hij prikt wel na in de keel wat soms wel aangenaam is
Qua effect ben ik momenteel tevreden, zit nu op de helft en hij begint naar men hoofd te stijgen.
Voel men hart goed kloppen en heb een klein beetje druk op mijn ogen. Ik ben benieuwd wat deel 2 me gaat geven .
Comment