Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

    mos kweken ? heb ik nog nooit voorgehad en ik werk zelf niet meer met afzuigingen en ventilators enzo
    merk niets verschil.. maakt wel je takken steviger, maar is niet noodzakelijk, indoor zijn er geen hevige regenbuien en rukwinden..
    Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
    Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

    Comment


      #32
      Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

      circulatie van lucht zal zorgen voor een betere co2 opname ..

      maar sla die raad in de wind, ik kreeg em ook maar van mensen met meer ervaring dan mij..


      @vinne, nog nooit mos gezien ^^, check mijn topic man, te koud, te vochtig, en windstil resulteerd al snel in mos :p

      Comment


        #33
        Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
        Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

        Comment


          #34
          Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

          HOEVEEEEEEEL????????4 liter per dag??????ruim een liter per plant??????
          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

          Comment


            #35
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #36
              Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

              Heeft er eigenlijk iemand een idee of men plantjes het goed doen ?

              Comment


                #37
                Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                Hey Tattie,

                Ik vind het wel een mooi hokkie zo hoor met die 3 plantjes ze zien er mooi groen uit niks om zorgen om te maken nu nog alleen ze staan idd erg vochtig rustig aan met water geven 500ml om de dag is ruim voldoende uit mijn ervaring . & zoals poepzak200 zegt zo'n plug&grow lamp is wel goed met een reflector erbij veel meer licht heb je dan mooi ventilatortje in je hok erbij nemen en gaan kijk mijn micro kweek ook eens. en ik ga je volgen



                Greetzz

                LA untraceable!
                Kijk hier mijn microkweek 200Watt ,scroggnetje met 2 maal cheese er op.

                Comment


                  #38
                  Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                  Hallo , allemaal bedankt voor de hulp.
                  Doordat er nu 5 lampen in het hok hangen is de temperatuur ook al een beetje gestegen denk ik.
                  De grond lijkt me nu toch wat droger te worden dus ik denk dat het idee op goede weg is.
                  Nu alleen nog een reflector maken of dergelijke

                  Greetz

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  26 januari 2013

                  Hallo allemaal, de plantjes zijn nu 10-11 dagen oud.
                  Ik heb net een muurtje gemaakt van karton met aluminiumfolie en van blikjes een reflector, deze heb ik aan de zijkant gehangen omdat ik geen systeem vond om deze op alle lampen te hangen.

                  Hier alvast wat foto's

                  IMG_0238.jpgIMG_0239.jpgIMG_0240.jpgIMG_0241.jpgIMG_0242.jpg

                  Greetz

                  Comment


                    #39
                    Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                    27 Januari 2013

                    Hallo allemaal

                    Door de 2 kartonnen wanden met aluminium hebben de planten het al een pak warmer en ze genieten ervan
                    Ze zijn nu 12 dagen oud en ik hoop dat ze het goed doen. Door de warmte droogt de grond nu ook veel sneller waardoor ik deftig water kan beginnen geven.

                    IMG_0244.jpgIMG_0245.jpgIMG_0246.jpg

                    greetz

                    Comment


                      #40
                      Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                      Even wat hersenspinsels:

                      - Nog steeds te natte grond. Je wortels zullen gaan rotten. Wacht nog maar een week voor de volgende waterbeurt.
                      - Je werkt serieus met karton?! > Dat zakt in als het vochtig is, kan op je lampen of planten vallen, alles in brand.
                      - Is je hok wel dicht? > Licht op de verkeerde momenten zorgt voor stress. 's Nachts wil je het dus 100% donker hebben, overdag 100% licht. Op precies de juiste tijden.
                      - Hoe regel/meet je temperatuur? Je wilt die zo constant mogelijk houden.
                      - Je hebt gelezen op de verpakking van die lampjes, dat als ze vallen, je de ruimte bijna een dag moet luchten? Hang ze wat steviger op, is mijn advies. Zowieso niet 't gewicht op de kabel hangen.

                      Kijk eens hoe andere mensen hun kastjes gebouwd hebben. Ik snap dat je graag een plantje wilt kweken, en lekker wilt blijven hobby'en, maar je zult nu wel iedere dag iets aan moeten/willen passen of niet? Juist..
                      Bouw een hokkie, koop een kastje bij de second hand of op marktplaats ofzo en je hebt meteen een stevige unit, die je alleen hoeft te beplakken aan de binnenkant en hoeft te voorzien van 2 gaten voor lucht.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #41
                        Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                        Even wat hersenspinsels:

                        - Nog steeds te natte grond. Je wortels zullen gaan rotten. Wacht nog maar een week voor de volgende waterbeurt.
                        - Je werkt serieus met karton?! > Dat zakt in als het vochtig is, kan op je lampen of planten vallen, alles in brand.
                        - Is je hok wel dicht? > Licht op de verkeerde momenten zorgt voor stress. 's Nachts wil je het dus 100% donker hebben, overdag 100% licht. Op precies de juiste tijden.
                        - Hoe regel/meet je temperatuur? Je wilt die zo constant mogelijk houden.
                        - Je hebt gelezen op de verpakking van die lampjes, dat als ze vallen, je de ruimte bijna een dag moet luchten? Hang ze wat steviger op, is mijn advies. Zowieso niet 't gewicht op de kabel hangen.

                        Kijk eens hoe andere mensen hun kastjes gebouwd hebben. Ik snap dat je graag een plantje wilt kweken, en lekker wilt blijven hobby'en, maar je zult nu wel iedere dag iets aan moeten/willen passen of niet? Juist..
                        Bouw een hokkie, koop een kastje bij de second hand of op marktplaats ofzo en je hebt meteen een stevige unit, die je alleen hoeft te beplakken aan de binnenkant en hoeft te voorzien van 2 gaten voor lucht.
                        Bedankt voor de info. Ik zal nog eventjes wachten met water geven , de grond is volgens mij morgen of overmorgen toch wel al droog genoeg , als ik er met mijn vinger in voel is het nog lichtjes vochtig.
                        Het karton stond daar al een tijdje in de kast dus deze moet toch al even vochtig geweest zijn als nu ?
                        De ruimte is bevind zich tussen de slaapkamer en living met beide een deur dus volgens mij kan hier geen licht aankomen.
                        In verband met temperatuur heb ik geen idee.

                        Bedankt voor je tips, ik ben al een plan aan het maken voor een hok te maken voor de volgende kweek. Of ga ik met deze setup niets bereiken ?

                        Comment


                          #42
                          Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                          Heb je ook aan de geur gedacht ?
                          Ik zie nergens een koolstoffilter en afzuiging.
                          Als je op een appartementje woont zullen de buren wel snel gaan meegenieten van de geur van je plantjes.
                          Ook voor bezoekers zal de geur niet onopgemerkt blijven.

                          Comment


                            #43
                            Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                            daar heeft deze bezoeker niets op tegen integendeel zelfs !!!!!!
                            Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
                            Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

                            Comment


                              #44
                              Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjapeet View Post
                              Heb je ook aan de geur gedacht ?
                              Ik zie nergens een koolstoffilter en afzuiging.
                              Als je op een appartementje woont zullen de buren wel snel gaan meegenieten van de geur van je plantjes.
                              Ook voor bezoekers zal de geur niet onopgemerkt blijven.
                              Hej ganjapeet ,

                              Als ik me niet vergis had ik hier al ergens vermeld dat ik een verstuiver ga kopen tegen de geur.
                              Heeft er eigenlijk iemand ervaring met zo'n verstuiver ?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Vinne View Post
                              daar heeft deze bezoeker niets op tegen integendeel zelfs !!!!!!
                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              28 januari 2013

                              Hallo allemaal.
                              Morgen zijn de plantjes 2 weken oud dus sluit ik hun eerste week af met een paar fotos.

                              De grond is goed aan het drogen dus dan kan ik terug water beginnen geven. ( Potgrond van HUBO is dus niet goed )
                              En dan nu de fotos

                              IMG_0250.jpgIMG_0251.jpgIMG_0252.jpg``

                              Greetz !

                              Comment


                                #45
                                Re: 3 x Royal Dwarf ( 3 x 23 watt spaarlampen)

                                plantjes zien er niet verkeerd uit ik ben uitermate blij voor je gezien je brique-a-braque opstelling.

                                ik las van die verstuiver en verwachtte eninge opmerkingen van de 'kenners' onder ons.
                                zelf denk ik niet dat zo een 'verstuiver' een goed idee is. ik heb er eerst en vooral al geen idee van wat het uberhaubt zou kunnen zijn maar ik ben bang dat het zoiets als een chemische geur bestrijder is.. genre: febreze.
                                dat wil je echt niet gaan gebruiken als je de opbrengst van deze meiden ook nog wil gaan consumeren.
                                wacht zoizo met die geurbestrijder tot iemand met verstand van zaken er iets over heeft gezegd.

                                in het kort: mooi tot nu

                                Comment

                                Bezig...
                                X