Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mr pitbulls micro kweek dagboek 2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mr pitbulls micro kweek dagboek 2013

@ chronicaronic: kijk!! Er is er toch nog 1 scherp hier op het forum!! Iemand die het hele verslag doorleest ipv alleen de laatste reactie
    als je goed kijkt op de foto waar je die temp meter hebt ontdekt zie je rechtsvoor onderaan tegen de pot rechtsvoor nog een min/max temperatuur meter staan. Zo kan ik de sensor van die herrieschoppende gtools wat nauwkeuriger in het juiste berijk hangen.

Ook hangt die temp meter er hoofdzakelijk voor de luchtvochtigheid en die geeft onder de lamp weer een te droge uitkomst.

Groet
    Last edited by mr pitbull; 10 February 2013, 11:14.

Comment

Oke nu begrijpen we de zaak, deze meter had ik inderdaad over het hoofd gezien. Het er voor de rest lekker uit, keep on hobbying !

Peace CA

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oke nu begrijpen we de zaak, deze meter had ik inderdaad over het hoofd gezien. Het ziet er voor de rest lekker uit, keep on hobbying !

Peace CA
      sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
      May Jah Bless The Herbs

Comment

Spijtig nieuws. Ik ga de dames vandaag weggooien. We gaan namelijk weer verhuizen.

Dus vanaf 1 maart beginnen we opnieuw.

Liberty haze en critical kush gaan we dan zetten.

Dus ff een tijdje stilte in dit topic. Maar we gaan snel weer van start.

To be continued

Comment

Dat verhuizen is ook een hobby van jou zekers? Je woonde daar toch nog maar net.
          Wel zonde van de planten

Comment

Bezig...
          X