Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen

    Mijn maat en ik hadden onlangs het geweldige idee om toch maar eens een plantje te zetten. We zitten beide in leuven op kot dus onze ruimte is relatief beperkt, maar toch gaan we elk onze installatie voorzien
    zodat we een beetje tegen elkaar op kunnen wat altijd leuk is en hopelijk positief voor de resultaten.
    Heel lang hebben we het internet afgesurft om die perfecte growguide te vinden die overeenkwam met onze plannen, tot we op www.growweedeasy.com kwamen. Hier werd uitgelegd hoe we met een beperkte ruimte en een studentenbudget ons toch ruim konden voorzien van onze noden
    Met behulp van een kweekruimte niet groter dan 65x40x80 (bxdxh) en 3 cfl's van 30w per plant kan relatief goede resultaten behaald worden, alleszins dat word daar beweerd Nu aan ons om het te testen.

    We gaan beginnen met 2 planten per ruimte dus 4 totaal en we hebben gekozen voor een gefeminiseerde indoor, namelijk "Critical" van royal queen seeds. Iemand ervaring met deze zaadbank of soort?
    Wij hebben deze gekozen omdat het een plant is die redelijk klein blijft maar toch een goede oogst en leuke smoke geeft.


    Dat is het voorlopig, verdere concrete plannen zijn in de maak

    Stay Tuned !!

    #2
    Re: Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)

    lokes bergee ,

    veel geluk met je microkweekje !!

    mss plaatsen in de juiste topic !!

    tevens even over de zaadbank keuzen : dat is voor iedereen anders he , je moet maar net is tegenslag gehad hebben en je kraakt een zaadbank af tot op de grond

    Ivm RQ , mja ik ben der NIET tevreden van !!

    Maar tog wil ik u bij deze veel geluk toewensen en hopen dat er iets moois en lkkrs afkomt he

    Groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #3
      Re: Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)

      Hoy bergeee,

      Ik heb je verslagje verplaatst naar de sectie voor microgrows.

      Veel succes alvast!
      Wees er wel vr aandachtig dat de kotbaas missch eens bij je binnenvalt.normaal om te poetsen (hum hum) maar bij bvb afwezigheid in de vakantieperiode durven ze ook wel eens binnenkomen.
      Maar ik denk wel dat je daar reeds over hebt nagedacht...?

      Grtz $iR
      sigpic

      Comment


        #4

        Comment

        Bezig...
        X