Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek, pckast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste binnenkweek, pckast

    Comment


      #17
      Re: Eerste binnenkweek, pckast

      Thanks mensen, dat is een snel gemaakte fout zeg. Ik heb er nu alleen een natte doek bij liggen(niet erop en we zullen zien. Tot de volgende fotooooooo

      Comment


        #18
        Re: Eerste binnenkweek, pckast

        succes
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #19
          Re: Eerste binnenkweek, pckast

          Er zijn nu drie zaadjes ontkiemt, de vierde is lui/te-nat. De hoge kast gaat redelijk qua constructie.
          Last edited by Dnerac; 16 February 2013, 11:55.

          Comment


            #20
            Re: Eerste binnenkweek, pckast

            update +/- 1 week ontkiemd,
            van de drie kiempjes zijn er nog 2 over, de derde had een vastzittend zaadschelpje, en daar is het in 2 dagen gaan afsterven en knak, klaar.
            Maar het is niet erg, gewoon weer 4 zaadjes ontkiemen (niet te nat )

            Dit zijn de 2 plantjes (man/vrouw is natuurlijk onbekend)
            Image0001.jpgImage0004.jpg
            Image0007.jpgImage0008.jpg

            Ik heb toch maar een koolstoffilter besteld, 400m3, 125mm, deze is al binnen.
            Icm een 100mm badkamer buisventilator.
            Deze dim ik door een 15w gloeilamp in serie te schakelen en die word dan het warmtelampje in een 24/0 kiemkastje.
            Als iemand hiervan foto's wil zien, zegtuhetmaar
            De opzet werkt redelijk goed(in test) en is gewoon als voorbereiding op de mogelijkheid meerdere kastjes te proberen zonder stank overlast.

            Dit aangezien de meeste kweekverslagen hier, en elders, klein beginnen maar groter of uitgebreider worden.

            Alleen de temperatuur moet nog stabieler worden in en rond de kweek, misschien de nacht/dag omdraaien?

            Greetz

            Comment


              #21
              Re: Eerste binnenkweek, pckast

              je plantje strekt nogal, je kan een paar dingen proberen..

              eerst en vooral zo dicht mogelijk op het licht gaan zitten met de blaadjes zonder ze te verbranden uiteraard, bij spaarlampen of tl is dat 3 tot max. 10cm van de lamp af.
              en als tweede zal je wel de tip krijgen je plantje in een grotere pot te zetten zodat je ze kan ingraven tot net onder de lobblaadjes (die twee zonder zaagtandrand)
              zo win je een hoop hoogte als je er snel genoeg bij bent.

              verder juich ik je project toe en zal ik het ook volgen,
              groeten

              Comment

              Bezig...
              X