Bij dezen mijn eerste binnenkweek, met 2 pckasten, nun grote 60cm en nun kleine 40cm hoog
Pckastkweek, pckaka?
Juist, voor die bloed onder de nagels uit, vastlopende, zoemende barrel pc.
Vuurwerk erin of kweekje, hmm.
Ik begin met 2x11w en 2x5w spaarlamp, en een 'gered' pc ventilatortje 8cm 0.040Amp bij 5vdc.
Een oude 5vdc 0.7Amp mobieltjes oplader is ruim voldoende voor deze fan.
De kleine pckast is 40cm hoog bij 44 lang en 20 breed/diep.
De binnenkant heb ik beplakt met radiatorfolie.
Er staan nu 3 zaadjes in met de 2x 5w lampjes, de fan is nog uit en de kast is nog niet helemaal dicht.
Dat ontkiemen komt vast goed (duimen)
De potgrond is boerenbond standaard spul, en voeding is "pokon wateroplosbaar voor mooi groenblad en bloemen", en ik heb een beetje(nattevingerwerk) beendermeel door de potgrond gemengd.
Als iemand een idee of tip heeft voor(budget) aanpassingen laat maar komen, ik kan goed tegen commentaar, hoop'k
De 2de grotere pckaka moet ik nog maken, knutseldeknutsel! updates volgen nog...
Greetz Dnerac
Afb028.jpgAfb025.jpgAfb026.jpgAfb027.jpg
Pckastkweek, pckaka?
Juist, voor die bloed onder de nagels uit, vastlopende, zoemende barrel pc.
Vuurwerk erin of kweekje, hmm.
Ik begin met 2x11w en 2x5w spaarlamp, en een 'gered' pc ventilatortje 8cm 0.040Amp bij 5vdc.
Een oude 5vdc 0.7Amp mobieltjes oplader is ruim voldoende voor deze fan.
De kleine pckast is 40cm hoog bij 44 lang en 20 breed/diep.
De binnenkant heb ik beplakt met radiatorfolie.
Er staan nu 3 zaadjes in met de 2x 5w lampjes, de fan is nog uit en de kast is nog niet helemaal dicht.
Dat ontkiemen komt vast goed (duimen)
De potgrond is boerenbond standaard spul, en voeding is "pokon wateroplosbaar voor mooi groenblad en bloemen", en ik heb een beetje(nattevingerwerk) beendermeel door de potgrond gemengd.
Als iemand een idee of tip heeft voor(budget) aanpassingen laat maar komen, ik kan goed tegen commentaar, hoop'k
De 2de grotere pckaka moet ik nog maken, knutseldeknutsel! updates volgen nog...
Greetz Dnerac
Afb028.jpgAfb025.jpgAfb026.jpgAfb027.jpg
Comment