Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bodos z'n ledhoekje :Nieuwe ronde nieuwe kansen ..
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Bodos z'n ledhoekje :Nieuwe ronde nieuwe kansen ..
Psychedelic,Jarvis en Smowkie thnx mannen .
Dag 4 12/12
Zo we zijn alweer verbannen naar de microsectie met 9 planten en 480 watt aan ledpower .... rare snuiters hier bij JD.
Met de plantjes gaat het nog prima ze groeien lekker door en nog steeds geen kerels gespot dus da's ook positief .
Vandaag hebben de dames een preventieve wasbeurt gehad met Plant Vitality Plus tegen de beestjes en tevens als bladvoeding.
SAM_1102.JPG SAM_1103.JPG SAM_1104.JPG
later..Led's grow !
Comment
-
langenl # Hey man mooi dat je er weer bij bent . Have a seat .
Woesaka # welkom ,zet die sofa maar ergens neer plek zat.
dag 5 12/12
De eerste voorbloei verschijnselen zijn gespot ,gelukkig nog geen mannen gezien .
Phfff zal je zien dat ze dadelijk alle negen vrouwelijk zijn .
SAM_1105.JPG
later..Led's grow !
Comment
-
-
Ik ben op dit moment ook sterk aan het twijfelen of ik de overige planten wel naar een einde ga brengen ,dus maar meteen maatregelen genomen en weer een aantal zaden geplant, geminiseerd zaad wel te verstaan ,met de gewone zaad heb ik het nu wel gehad ..zonde van de moeite als meer als de helft man blijkt te zijn.
Dus maar weer even drie soorten zaad geplant van elk drie stuks.
De soorten zijn :Royal Caramel ,White Widow en Critical alle van Royal Queen.Hopen dat de zaden een beetje voorspoedig ontkiemen en nu geduld..
later..Led's grow !
Comment
-
Lelijk van de mannetjes.
Toch et risico van gewoon zaad, mooi kweekje verder.
Ik zet me zeteltje erbij!Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten
Comment
-
regs moet je bij je fems zetten als je plaats over hebt of plaats ervoor laten, op 1 plek zet ik 4 potjes van 11X11X12 en daar kan je je geslacht in bepalen voor je overpot dus op 4 zaden zal je wel 1 vrouw hebben toch om die plek in te vullen zo werk ik met regs nu, zijn soms zo van die soortjes die je wil en je kan die dan niet in fem krijgen...dus werk ik zo, gewoon tent fems zetten en paar plekkies overhouden voor regs te zettenWil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
Comment