Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bodos z'n ledhoekje :Nieuwe ronde nieuwe kansen ..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bodos z'n ledhoekje :Nieuwe ronde nieuwe kansen ..

Hey bodos,

Ik ga dit zeker volgen, wil zelf ook led spectrum gaan aanschaffen. Heb jij misschien wat tips ?
    Hoeveel watt led gebruik je ?

Groeten Aequitas

Comment

Zoetstof #Idd dat is het risico . Kom er maar bijzitten plek zat.
      Medical Spliff #Goeie tip voor bij mijn volgende kweken .
      Aequitasz0r SAM_1116.JPG SAM_1117.JPGSAM_1118.JPG

bye bye..
      Led's grow !

Comment

Ziet er allemaal nice uit, maar zou je wat meer kunnen vertellen over jou lamp want led lijkt mij ook wel interessant.
        Waar haal je die dingen vandaan?
        Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
        Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Zoetstof # Ik kweek met een LFG spectra box pro II 250 watt en een imitatie ledvan 240 watt wel met bloeibooster.De spectrabox heb ik als hoofdverlichting en de imitatie als bijverlichting ,de laatste lamp heb ik pas op het einde van m'n kweekjes volop meedraaien .
          Je kunt de lampen in bepaalde growshops kopen en natuurlijk ook op het net.
          Verder zou ik je aanraden om wat ledtopics te lezen voor je begint...het is namelijk niet zo makkelijk als HPS en levert ook niet zulke grote oogsten als HPS maar je kunt er een heel erg lekkere kwaliteit weed mee kweken .

************************************************** ************************************************** **********************

Dag 12 12/12

Vandaag heb ik een herma gespot in m'n kastje ,meteen verwijderd en naar de kliko doorverwezen natuurlijk maar ik houd zo niet veel over van de 14 !! uitgekomen zaailingen ...alles bij elkaar nu al 11 planten weg kunnen flikkeren ...lang leven het reguliere zaad.
          Tis maar goed dat ik al weer een aantal andere zaden heb ontkiemt want anders zou het maar leeg zijn in m'n kastje.Afgelopen middag heeft er trouwens ook weer een Royal Caramel d'r kopje boven uit een steenwolplugje geduwd en er is een White Widow die haar gevolgd is ..
          Score van de pas gezaaide tot nu toe : 3 White Widows ,2 Royal Caramel en 2 stuks Critical tot nu toe en ik wacht nog geduldig op de 2 die nog uit moeten komen ..

later...
          Led's grow !

Comment

Het ziet er wel allemaal mooi uit,
            Maar wat is et kostenplaatje zon beetje?
            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Moet je effe op de site van Kweekotheek of Dutch Green Growlights kijken ,de actuele prijzen heb ik echt nie in m'n hoofd zitten .
              Zeggen dat het wat meer kost als HPS maar dat valt allemaal reuze mee ..

SAM_1119.JPG de pasgeborene heb ik zojuist in de lightmix gezet.
              SAM_1122.JPG en de overgebleven drie musketiers.

later.
              Last edited by Bodos; 22 February 2013, 19:29.
              Led's grow !

Comment

dag 15 12/12

De drie dames groeien en groeien maar door het lijkt wel of er geen eind aan komt,ze zijn echte gestrekte lange slungelaars geworden .Elke dag moet ik een beetje buigen en binden en knakken om de groei binnen de perken te houden.
                Maar niet geklaagd hoor ze doen het verder prima ,ze zien er goed groen en gezond uit en werken elke dag een beetje aan hun topjes ..

Ze zitten nog steeds op een dieet van Terra Bloom ,Pure Enzym ,Power Roots en 1x in de week een drupje Sugar Royal .PH 5.9 Ec 1.8.
                Na deze week krijgen ze de Green Sensation bij en dan mogen ze gaan knallen .

SAM_1122.JPG SAM_1123.JPG

later..
                Led's grow !

Comment

soigneer ze maar goed bodos, komt goed
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ik hoop het M.S ,zou mooi zijn . Maar op dit moment zien ze er niet uit met die gebogen en geknakte stengels .

dag17 12/12

Ondertussen ....

SAM_1126.JPG de lange slungels .

SAM_1125.JPG de mini's ..uiteindelijk 3x White Widow ,3x Royal Caramel en 2x Critical.

SAM_1124.JPG gekregen van een maat van me .. cooltube + 400 watt HPS + 400 watt trafo...overweging waard

later..
                    Led's grow !

Comment

Misschien nu wat laat, maar als ze zo lang en slungelachtig uitgroeien, zou je dan niet kunnen gaan voor LST? Een mooi horizontaal spiraaltje met geregeld een topje dat naar boven schiet! Ik zou het wel zien zitten.
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

SAM_1127.JPG SAM_1130.JPG

Oja .. gister de verlichting ook een beetje verander en de 400 watt cooltube maar opgehangen in de kast ,deze brand nu samen met het rode spectrum 80 watt van de imitatie led. SAM_1128.JPG

En nog een pica van de nieuwe jongsters.SAM_1129.JPG Ze doen het tot nu toe prima onder de TL en mogen nog een week of anderhalf hieronder blijven staan.

later..
                        Led's grow !

Comment

This is looking good, dat buigen zal ze wel intoom houden !
                          Strappen die b*tchen

de jongsters klaarstomen om straks de boel over te nemen

lol ik vond me stoel niet hier, had die blijkbaar niet mee, effen om nieuwe geweest met zetel verwarming ^^
                          Een direkt een jointje bij de hand

greeetz
                          sigpic

Comment

Hey Bubba kom erbij in je luxe verwarmde zetel ,volgens mij is er nog plek zat.

Dag 27 12/12

Ik heb de dames vandaag maar eens op een stukje gaas gespannen (scrog) want ik werd een beetje simpel van elke dag buigen en knakken .
                            Ze doen het wel lekker alleen heb ik wel een aantal zaden ontdekt in de planten ,kan er na alle ellende met deze slungelaars ook nog wel bij ik hoop alleen dat het er niet zo heel erg veel zijn ...

Verder krijgen ze dagelijks per plant zo'n 0,75 L water en voeding per dag ph 6.1 ec 1.9.De voeding bestaat nog steeds uit de Green sensation ,Terra bloom en eens in de week krijgen ze ook nog een beetje Sugar Royal.

SAM_1122.JPG SAM_1125.JPG SAM_1124.JPG

De nieuwe lichting groeit natuurlijk ook nog lekker door en deze plantjes mogen volgend weekend in de grote planten kast op 12/12.

SAM_1127.JPG

later..
                            Led's grow !

Comment

loopt hier lekker bodos
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Yeah squeeze me er wel tussen
                                Het bindtgebeuren loopt goed zo te zien, stribbelt ze niet teveel tegen ?
                                Greeetz
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X