Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pc grow box

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: pc grow box

Mooi, maar vul in't vervolg je bak met meer aarde

Comment

zo doorgaan mammoet!

Comment

Zolang ik weet dat mijn tent van 2 meter hoog niet genoeg is vind ik best raar dat je in een pc box kweek.
        ik ga je volgen succes.

Comment

Keep on growin.
          Stoeltje gezet

Zoetstof!
          Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
          Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

heb ze wat lager gezet nu zodat ze wat hoger groeien zo kan ik er nog genoeg aarde erbij doen
            aaight ! is ook mijn eerste keer en blijft spannend dag na dag ik vraag me ook af of dit echt gaat lukken we zullen wel zien he !
            1 ding ben ik zeker julie helpen me de grow door ! plaats genoeg

Comment

foto's benieuwd naar de groei onder je lampen ze zien er in elk geval al mooi uit de dames
              succes verder

Comment

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpghier wat foto's van de dames !
                heb ze vandaag voor d 1st x mijn zelf gemaakt voedingsdrankje heb gewoon guano del sol gekocht waren zo korrenls voor in de aarde maar dacht ik doe deze in een fles met water en schudden maar
                ik hoop dat ze blij zijn met hun voeding hehe !
                Last edited by Chiliwili; 11 March 2013, 17:43.

Comment

Ziet er allemaal echt mooi uit man ga zo door!! ik heb nu zelf 3x Lowryder#2 staan ze gaan echt perfect. Ik hoop dat het met jou ook lukt maar als ik t zo bekijk zal jij tevreden zijn over je eerste kweek!!

ps: hoe oud zijn je plantjes nu precies?

Comment

Als je je plantjes in potgrond hebt gezet is voeden nog niet nodig.
                    Zal er niet te snel mee beginnen vanwege de kans op verbranding van de plant.
                    Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                    Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marijuana1Lover View Post
                      Ziet er allemaal echt mooi uit man ga zo door!! ik heb nu zelf 3x Lowryder#2 staan ze gaan echt perfect. Ik hoop dat het met jou ook lukt maar als ik t zo bekijk zal jij tevreden zijn over je eerste kweek!!

ps: hoe oud zijn je plantjes nu precies?
                      Aaight ! ook het beste voor je he natuurlijk !
                      ik denk dat ze nu 2 weken en 5 dagen zijn hehe :p ik post later deze dag wel een nieuwe foto ze zien er zo nice uit nu !!
                      ben dit weekend ook in rotterdam geweest en ben zowat bij iedereen langs geweest maar vind sky high & nemo toch de toppers ! zeker sky high heel vriendelijk mocht ruiken aan elk soortje ! dikke top eens ruiken weet je zo of het goed spull is of niet !! heel vriendelijke shop !

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

Yeahh thanks man!!,

Jouw vrouwtjes staan er echt heel erg mooi voor.
                        Zeg maar tegen ze dat ik ze het beste voor ze wens
                        Wat ikzelf altijd doe is dat wanneer ik bij de vierde-uitkomende bladeren altijd de onderste wegsnij met een schoon mes.
                        'T zal heel even duren en je planten groeien veel sneller. Heb het zelf ook een uitgeprobeerd bij 2 planten had ik bij de een de onderste twee blaadjes weggeknipt en bij het andere plantje niet. Ik merkte het verschil erg snel de een was uiteindelijk veel dikker en voller en hoger dan de andere.
                        Mijn plantjes zijn vandaag precies 4 weken oud
                        En daar horen natuurlijk ook fotos bij voor het inschatten

IMAG0487.jpgIMAG0490.jpgIMAG0492.jpgIMAG0493.jpg

Up!!
                        Last edited by Marijuana1Lover; 13 March 2013, 02:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marijuana1Lover View Post
                          Yeahh thanks man!!,

Jouw vrouwtjes staan er echt heel erg mooi voor.
                          Zeg maar tegen ze dat ik ze het beste voor ze wens

En daar horen natuurlijk ook fotos bij voor het inschatten

[ATTACH=CONFIG]165880[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]165881[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]165882[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]165883[/ATTACH]

Up!!
                          zijn dit ook lowryders van vision seeds ? ja zal het tegen men dames zeggen jouw dames zien er ook proper uit ! keep it going ! whoooot let them grow let them grow let them GROW

Comment

Ventilator niet pal op je plant zetten, dit geeft het extreme krullen van je bladrand. Ze verdampt door de luchtstroom veel te hard en voorkomt dit dan door de huidmondjes te sluiten zodat ze niet verwelkt. Edoch gesloten huidmonden is niet verdampen is niet koelen van het blad (warmteshok) en geen co2 opname dus ook geen fotosynthese.

Comment

Hier nieuwe fotos van de 3 weken oude dames
                              Attached Files
                              Last edited by Chiliwili; 14 March 2013, 20:49.

Comment

Dat van mij zijn lowryder#2's van joint doctor dat is een kruising van Lowryder x Santa Maria. en Flintstoned thanks voor je toelichting ik heb de ventilator nu bovenin geplaatst.
                                Greetz ML

Comment

Bezig...
                                X