Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pc grow box

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

pc grow box

Korting op 420shop
    image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg Hey! heb een grote pc bak van 54cm hoog heb er 4 fans in gestoken 3 voor verse lucht en lampen 1 voor afzuiging !
    heb 2 paar lampen van elk 50w dus 100w spaarlampen
    heb me deze vision seeds lowryder zaadjes gekocht en ben erg benieuwd of dit gaat lukken
    heb ze geplant ze zijn boven gekomen maar ze zien er nog zo wit uit is dit nrml ? en 1 blijft het zaadje er aan hangen !
    had gelezen dat deze plantjes 35 tot 50 cm worden ertussenin zou echt perfect zijn !
    dit is mijn eerste keer ! heb ook guano del sol ofzoiets gekocht en wat in een fles gedaan met water voor zo extra voeding te geven indien nodig ntrlk !
    ben erg benieuwd had gezien op internet dat dit zou lukken en wil het zelf proberen ! woon ook nog thuis en ze mogen er nix van merken daarvoor is deze pc grow box perfect hehe .. ik hoop dat ik hier wat ga leren peace !!
    Last edited by Chiliwili; 28 February 2013, 00:09.

Re: pc grow box

Succes met de micro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MAMOETISM View Post
      ze mogen er nix van merken
      En de geur ?

Comment

@flintstoned thx ! hoop dat ie goed lukt !
        @francisp de geur no problem ik rook thuis mag gewoon niet van men moeder.. zodra ik aleen woon wel dan zou ik voor een tentje gaan maar nu lijkt het me zo perfect hehe lets hope !

Comment

Die lampen geven evenveel licht als een 50 w lamp zeggen ze maar je moet de wattages bekijken die ze verbruiken en daarop verder gaan. En 2 paar lampen, ik zie maar 2 lampen hangen, ik zou er meer inhangen.
          Je planten moeten ook op een verhoogje staan tot ze groter worden, die lampen moeten er kort ophangen of je planten gaan strekken.
          Zou er ook een miniscrog van maken, geeft beter resultaat in deze situatie dan dat je ze de vrije loop laat.
          Zorg ook dat je maximum grootte van pot neemt dat in je pc-kast pas, hoe meer medium hoe betere buffer.
          Begin niet te snel te voeden en zorg voor een geurfilter, kattebakfilters werken wel bij zo'n pc-box als het niet te veel mag kosten.
          Veel succes ermee!

ps: stuur een pm naar een mod of admin, of klik op dat driehoekje onderaan je replyvenster en vraag of ze je topic bij micro plaatsen, daar hoort het beter thuis.

Oorspronkelijk geplaatst door MAMOETISM View Post
          [ATTACH=CONFIG]164035[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]164036[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]164037[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]164038[/ATTACH] Hey! heb een grote pc bak van 54cm hoog heb er 4 fans in gestoken 3 voor verse lucht en lampen 1 voor afzuiging !
          heb 2 paar lampen van elk 50w dus 100w spaarlampen
          heb me deze vision seeds lowryder zaadjes gekocht en ben erg benieuwd of dit gaat lukken
          heb ze geplant ze zijn boven gekomen maar ze zien er nog zo wit uit is dit nrml ? en 1 blijft het zaadje er aan hangen !
          had gelezen dat deze plantjes 35 tot 50 cm worden ertussenin zou echt perfect zijn !
          dit is mijn eerste keer ! heb ook guano del sol ofzoiets gekocht en wat in een fles gedaan met water voor zo extra voeding te geven indien nodig ntrlk !
          ben erg benieuwd had gezien op internet dat dit zou lukken en wil het zelf proberen ! woon ook nog thuis en ze mogen er nix van merken daarvoor is deze pc grow box perfect hehe .. ik hoop dat ik hier wat ga leren peace !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
            Die lampen geven evenveel licht als een 50 w lamp zeggen ze maar je moet de wattages bekijken die ze verbruiken en daarop verder gaan. En 2 paar lampen, ik zie maar 2 lampen hangen, ik zou er meer inhangen.
            Je planten moeten ook op een verhoogje staan tot ze groter worden, die lampen moeten er kort ophangen of je planten gaan strekken.
            Zou er ook een miniscrog van maken, geeft beter resultaat in deze situatie dan dat je ze de vrije loop laat.
            Zorg ook dat je maximum grootte van pot neemt dat in je pc-kast pas, hoe meer medium hoe betere buffer.
            Begin niet te snel te voeden en zorg voor een geurfilter, kattebakfilters werken wel bij zo'n pc-box als het niet te veel mag kosten.
            Veel succes ermee!

ps: stuur een pm naar een mod of admin, of klik op dat driehoekje onderaan je replyvenster en vraag of ze je topic bij micro plaatsen, daar hoort het beter thuis.
            thanks man ! ga ze direct wat hoger zetten hoeveel cm van de lamp ? en ik zal er nog een lamp tussen steken maar bestaan er geen goeie leds dat ik er nog zou kunne bijhangen ? ga dit weekend naar rotterdam ga daar terwijl eens kijken nr kleine led groeilampen

peace !

Comment

Comment

Aaight dan hang ik er nog 1 tussen ! thx man !

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                kan ik ze dan samen steken in mijn grote pot als ze wat groter zijn ?

Dit bericht is samengevoegd wegens. image.jpgimage.jpgimage.jpg
                Attached Files
                Last edited by Chiliwili; 28 February 2013, 23:50.

Comment

Je kan ze zeker samen in een bak zetten.
                  Enkel 1 nadeel, als je regulier zaad gebruikt en 1 van je planten is een man moet je hem eruit halen en dat is natuurlijk makkelijker bij 2 afzonderlijke potten.
                  Zo staan ze al beter met dat verhoog, optimaal is wel onder de lamp zodat ze niet van opzij beschenen worden en minder licht vangen.
                  Zou er ook nog een pc'fannetje wat lucht laten blazen indirect richting je plantjes, plantjes zelf kan je nog weinig over zeggen, ze zijn bij wijze van spreken nog maar net geboren he!
                  Last edited by Ganjax; 1 March 2013, 00:19.

Comment

ja maar blaadjes zien er zo plat uit en het is juist of ze al dood aan het gaan zijn zwart en wit raare kleuren hehe daarom ben benieuwd lukken deze niet heb ik er nog 3 liggen en ze staan nu recht onder de lampen dacht er ook aan hahahaha nog maal big thx Ganjax !!

Comment

Topic moved naar de micro kweek verslagen sectie!
                      Veel succes alvast!

Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                        Topic moved naar de micro kweek verslagen sectie!
                        Veel succes alvast!

Grtz
                        Aaight ! thx man !

Comment

Ziet er leuk uit, moeten we maar eens blijven bekijken!
                          Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                          Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Iets leren ga je zeker.
                            Succes !
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hehe dankje !!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ze zijn weer wat gegroeid maar wil er een iemand de staat van mijn babys uitleggen ? Bij alle 2 de plantjes is er een blaadje af dus ze hebben maar een miniblad wat is er aan de hand ?
                              Attached Files
                              Last edited by Chiliwili; 1 March 2013, 20:08.

Comment

Bezig...
                              X