Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zoals ik al zei in pm, ni te snel panikeren, maar check is of die grond niet te droog staat en krik die luchtvochtigheid wat op, te droge lucht en te droge grond hebben ze niet graag in dit stadium.
Ben vandaag deze Philips tornado 23w- 110w warm white spaarlampen gaan kopen en steken er in ! Heb ook je tip gevolgt ganjax ! Check effe en laat me weten peace !
Die Philips zijn de betere in de huis, tuin en keuken-spaarlampen, dus daar doe je goed aan, maar ik vind die plantjes weinig vooruitgang maken.
Effe afwachten en kijken wat ze doen.
Leuk projectje, alleen ik krijg last van mn nek als ik naar de foto's kijk. Kleine moeite om ze te draaien toch? Kijk uit met die turfpotjes, zodra je schimmel ziet meteen overpotten!
Leuk projectje, alleen ik krijg last van mn nek als ik naar de foto's kijk. Kleine moeite om ze te draaien toch? Kijk uit met die turfpotjes, zodra je schimmel ziet meteen overpotten!
hahaha zal er op letten volgende keer goe het te weten van die schimmels !! dankje man ! dacht ze er zoiezo al moest ik ze verpotten er uit te halen
Zoals op de laatste foto staan ze echt niet kort genoeg op de lamp hoor, zullen Lange Wappers worden zo, ze zien er wel al beter uit dan een dag geleden
Hehe mijn eerste kweekje was ook onder spaarlampen. Je hebt er goed aangedaan om de 23watt tornado's te nemen ipv de prolight 11 watters.
Lampen mogen op een 5tal cm van je plantjes hoor en zoals ganjax al aangaf, probeer die handel te scroggen.
Ik zou nog wel voor elke lamp een reflector maken uit een half liter blikje redbull, jupiler blik gaat oxideren .
Nog een gouden raad, probeer niks te forceren, heb geduld.
Comment