Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pc grow box

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: pc grow box

Oorspronkelijk geplaatst door wamy View Post
    Hehe mijn eerste kweekje was ook onder spaarlampen. Je hebt er goed aangedaan om de 23watt tornado's te nemen ipv de prolight 11 watters.
    Lampen mogen op een 5tal cm van je plantjes hoor en zoals ganjax al aangaf, probeer die handel te scroggen.
    Ik zou nog wel voor elke lamp een reflector maken uit een half liter blikje redbull, jupiler blik gaat oxideren .
    Nog een gouden raad, probeer niks te forceren, heb geduld.

Mvg wamy
    aaight ben blij dat deze lampen goed zijn ga proberen zo een reflector te maken ! hahahha JUPILEEER !!
    Zien er nu zo uit

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
    Attached Files
    Last edited by Chiliwili; 5 March 2013, 22:14.

Comment

Lampen zijn gewoonweg beter omdat ze meer lumen geven. Ik gebruikte wel cool white spaarlampen om te groeien en warm white om te bloeien.
      Om je een idee te geven van zo een knutselreflector check deze even: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ight=reflector

Comment

ja ik kan dit wel doen maar lampen zitten er vast in gelijmt hehe :p draadwerk achter aluminium folie fokt eig.. bovenkant is ook aluminium folie duus eig ook al een reflector toch ?

Comment

had zo even met een maat gepraat over ledstrips hij zij als ik heel de binnekant zou vol steken met zo van die ledstrips dat ik overal licht heb voor mijn plant en zou er baje kunnen op aansluiten voor kleur van de leds t veranderen in rood en blauw aan de bovenkant dan voor de bloei zou toch zot zijn niet ? of gaat dit niet goed zijn voor de plantjes ? heeft er iemand antwoord hier op ? greetz !

Comment

Je kan ook je plantjes naar je lampen brengen ipv je lampen naar je plantjes .
            Mvg wamy

Comment

Hier heb je een update
              Attached Files

Comment

Ze zijn vertrokken, zien er pak beter uit, die ledstrips lol ben je beter af met nog tornado's.

Comment

hoeveel verbruiken die tornados mij per dag als deze 18u brand ? ze zijn 23w mr weet niet hoe ik het zou kunnen berekenen thx mate !

Comment

euhm,per lamp, 23x18=414watt ofwel 0.414kw. kan je zelf toch ook

Comment

ja dat wel haha maar hoeveel kost me dat ong ? op een maand of per dag

Comment

hey mamoet staat hier een berekening voor online te berekenen he verbruik jij zit op twee dagen aan 1kwh .
                        hier is een link http://stroomkosten.michaelplaza.nl/ .
                        Zo heb je ongeveer een idee

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zou grof gerekend op een 70 eur per jaar komen als je elke dag 18uur laat branden .

zoek u maar een extra job

grtz

Comment

hahaha 70 euries is niet zoveel had veel meer verwacht toch voor een jaar ! heb het ook getest op die site en kwam ook 70 uit per jaar
                          nou ben ik zeker dat men ouders er nix van merken hehe

Comment

image.jpgimage.jpg

Comment

interessante kweek ik ga vanaf nu vaker bij je meekijken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edwin32 View Post
                                interessante kweek ik ga vanaf nu vaker bij je meekijken...
                                aaight !
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X