Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pc grow box

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: pc grow box

ziet er lekker groen uit,

wat is de temperatuur ?
    geef je afgezuurd water?

succes!

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HR83 View Post
      ziet er lekker groen uit,

wat is de temperatuur ?
      geef je afgezuurd water?

succes!

Comment

pH van het water

aan je plantjes te zien hebben ze een te hoge bodem pH en ook last van de warmte..
        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

zijn nu 25 graden morgen nieuwe update !

Comment

IMG_9129.jpgIMG_9130.jpgIMG_9131.jpgIMG_9132.jpgIMG_9133.jpgIMG_9134.jpgIMG_9135.jpgIMG_9136.jpgIMG_9137.jpgIMG_9140.jpgIMG_9142.jpgIMG_9143.jpgIMG_9144.jpgIMG_9145.jpgIMG_9146.jpgIMG_9147.jpgIMG_9149.jpgIMG_9150.jpgIMG_9151.jpgIMG_9152.jpg enjoy !!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

HELP ?! Waneer mag ik ze omhakkende ? want moeten volgende maand weg zijn !?
            Last edited by Chiliwili; 4 June 2013, 22:04.

Comment

image.jpgimage.jpg

Comment

tja dan zou ik zeggen voor volgende maand inclusief het afbreken van eventuele
                bouwsels dan wel versiersels eromheen.

jouw plantje jouw keuze.

kan t niet mee verhuizen

Comment

nee spijtig genoeg niet hehe en wil ook niet dat men moeder het nu pas te weten komt hehe het is beslist ik doe ze volgende week zondag af en laat ze drogen ik doe woensdag gewoon de stekker uit tot zondag dat hij het maximum geeft ? en dan kappen en drogen ? goed plan ? Grtz !

ik verhuis .. ga aleen wonen ..

Comment

Kan de installatie niet zolang bij een vriend van je blijven ofzoiets?

Comment

Krap 7 weken bloei nu, dus zou ze wel zolang mogelijk onder het licht laten staan.
                      De tricho-foto's zie ik niet veel op, maar dat kun je zelf wel zien.
                      Die doorzichtige trichomen wil je zo min mogelijk, die doen niks.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

IMG_9164.jpgIMG_9165.jpgIMG_9166.jpgIMG_9167.jpgIMG_9168.jpgIMG_9169.jpgIMG_9170.jpgIMG_9171.jpgIMG_9172.jpgIMG_9173.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                        Kan de installatie niet zolang bij een vriend van je blijven ofzoiets?
                        nee is niet mogelijk

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Krap 7 weken bloei nu, dus zou ze wel zolang mogelijk onder het licht laten staan.
                        De tricho-foto's zie ik niet veel op, maar dat kun je zelf wel zien.
                        Die doorzichtige trichomen wil je zo min mogelijk, die doen niks.
                        vind het rot man ! mr jha het moet ! ik hoop dat het op iets gaat trekken fokt..
                        Last edited by Chiliwili; 8 June 2013, 00:10. Reden: STONED.. :)

Comment

plantaaa.jpg

Comment

Verbaas me elke keer weer over de lengte van die planten

mooi paddo kweeksetje, ga je daar wel mee verder?

Comment

Ik vind ze vooral erg breed met de tent zo op z'n kant.

Maarre..strekken doen ze door te weinig licht eh, niet zo verwonderlijk dus.
                              Volgende keer echte potten, 1 per plant, en misschien een echte scrog maken ?
                              Dat zou optimaal zijn onder zo'n lamp, dan heb je ook veel minder fluff.

Voorlopig heb je zat te roken, ghehe... smoking-cannabis-002.gif
                              Last edited by QnQ; 12 June 2013, 18:32.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X