Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2xHimalaya Gold 72W Tneon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2xHimalaya Gold 72W Tneon

he hippie mooi gedaan!!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ziet er netjes uit ben benieuwd naar het gewicht
      De geur van je plantjes kan ver komen hoor de wind hoeft maar net fout te staan en de juiste neus bereiken en deze op onderzoek sturen
      Guerrilla: 2013
      Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
      Neem een kijkje en reageer

Comment

Ziet er netjes uit! Ik heb ook zo en 72W aangeschaft. Ben benieuwd naar de resultaten.
        Ben jij er tevredenv an?
        -

Comment

thanks!
          Ben zeker tevreden over de 72W T-neon. Heb hem bij Desjop.nl besteld voor €55,- en denk dat je met deze lamp opbrengsten tot ruim 150Gr moet kunnen halen.
          Als je een micro kweekje gaat beginnen en niet zulke hoge planten wilt zou ik er alleen de bloeilampen bij aanschaffen.

toppen worden al lekker droog, en het schuurtje heeft een lekker aromatische geur (A)
          ik zal binnenkort de gedroogde opbrengst wegen en posten ter vergelijking.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

Comment

Ik heb die zelf bij DHS besteld, met bloei en groei lampen. Dus te laat.. Maarja, kan geen kwaad denk ik? Zo heb ik altijd reserve lampen voor en noodgeval.
            150gr? Dat haal ik nooit.. Ik heb maar twee plantjes. Ik ben al blij als ik 15gr er van af haal.

Ik ben benieuwd naar de opbrengst droog!

grts
            -

Comment

Kan zeker geen kwaad nee, als je er de ruimte voor hebt is het juist een goeie zet. Ik zag jou topic over het maken van je kast. Ik denk dat daar genoeg ruimte in moet zijn om ze te laten voorgroeien. Dit verhoogd de uiteindelijke opbrengst. van 2 planten onder 72W kun je misschien maximaal 150 Gr halen naar mijn idee. Maar de meest gebruikte regel is Watt=Gram dus dan zou je dus zo'n 72Gr moeten kunnen halen. opbrengst is niet alleen afhankelijk van het licht natuurlijk er zijn ook veel andere factoren die meespelen zoals ruimte, ventilatie, voeding en de goede hoeveelheid water. Ik denk in iedergeval dat als je het goed aanpakt je toch wel echt meer dan 15 Gr per plant moet kunnen halen. Zeker in die kast. Ik zou het gewoon simpel houden en niet teveel scroggen/toppen/dieven of andere trukjes uithalen. Dat komt bij je volgende kweekjes wel succes alvast! ben benieuwd naar wat het gaat worden.

peace

Comment

Bij deze sluit ik dit kweekverslag af, Heb 3 dagen geleden de toppen van de lijn gehaald en geweegt. de droge opbrengst met de takken eraan was zo'n 33 gram. dus dat betekent dat er bijna 40gr vocht in de toppen zat. na t wegknippen van alle takken bleef nog 20 gram over. Een prima smaak, niet heel sterk maar wel erg lekker. zeker als je een dikke draait! met n prima effect en mooie kleur. hier wat foto's van topjes en potjes:
                DSC_0379.jpgDSC_0381.jpgDSC_0382.jpgDSC_0383.jpgDSC_0384.jpg

al met al een geslaagde en zeker leerzame kweek! ben erg tevreden over de high en de smaak. De volgende keer ga ik wel andere soorten planten, misschien lowriders? iig iets waarbij de opbrengst waarschijnlijk wat groter zal zijn. maar nu eerst even roken

Comment

met 220watt tneon haal ik 180 gr

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

je moet rekenen als je het heeeeeel goed doet 1gr per watt ^^
                  sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Is het toch haalbaar denk je? Ik ben al heel blij met de helft...
                    -

Comment

15 Gr per plant moet je wel lukken. op veel meer zou ik nu iig nog niet rekenen aangezien je nog een beginnend kweker bent. wees niet verrast als je wat tegenslagen hebt kijk maar eens naar mijn eerdere pogingen op dit forum :p

Comment

heel leerrijk verslag. hopelijk kom ik op hetzelfde resultaat ^^

Comment

de topjes zien er goed uit...geniet er van

Comment

Bezig...
                          X