Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x WW Autoflower in 50*100*100 cm onder Tornado spaarlampen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x WW Autoflower in 50*100*100 cm onder Tornado spaarlampen.

het beste is altijd een bladje van je top. zo te zien kan je nog wel even, ze staan nog niet allemaal cloudy zou ik zeggen

Comment

Ziet er hier heel mooi uit. Mooie toppen in aanmaak.

Thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Yep, ziet er goed uit, nog even geduld.
        Hou de watergift ook in de gaten, dichter bij het einde gaan ze minder drinken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Plant 1 (4).jpgPlant 1 (5).jpgPlant 1 (6).jpgPlant 2 (4).jpgPlant 2 (5).jpgPlant 2 (6).jpg

Gr, Nickus!

Comment

Ik zou nog even wachten tot er meer amber zichtbaar is.

Na al die tijd wordt men inderdaad ongeduldig maar nog eventjes wachten zal je dubbel en dik belonen.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
              Ik zou nog even wachten tot er meer amber zichtbaar is.

Na al die tijd wordt men inderdaad ongeduldig maar nog eventjes wachten zal je dubbel en dik belonen.
              Bedankt voor je reactie! Ik heb je raad opgevolgd en ben nog steeds aan het wachten tot het moment van....

Op het moment maak ik zo'n beetje om de dag een foto van de trichomen onder de microscoop. Heel rustig aan zie ik steeds meer trichomen amberkleurig worden, echter nog lang niet 50/50 (amber/milky). Als ik op basis van de "bruine haartjes" kijk dan is plant 1 eigenlijk al te ver, er is bijna geen wit haartje meer te vinden. Op de hoofdtop zijn zelf al een aantal calyx bruin aan het worden. Ik heb van plant 1 een aantal foto's gemaakt, graag jullie mening!?

Plant 1 (7).jpgPlant 1 (8).jpgPlant 1 (9).jpgDSCN4225.jpgDSCN4228.jpgDSCN4229.jpgDSCN4231.jpgDSCN4232.jpgDSCN4233.jpgDSCN4235.jpg

Gr. Nickus

Comment

Bijna klaar! Die zwaare loodjes op het eind.. en dan die oogst koorts..

Gaat je wel een fijn rokertje opleveren!

GreetzZ

Comment

Nice..ik zou ze maar gaan scheren denk ik, je zit niet ver van die 50% af.
                  Als je trichomen ziet die -na amber- zwart worden, dan zijn die net te ver.
                  Ik probeer meestal te wachten tot ik de eerste 2-3 zwarte zie en dan gaat de schaar erin.
                  Tja, of het moet lang duren, dan heb ik ook geen geduld meer.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Goedemiddag!

Gisteravond heb ik de dames omgehakt Nu maar even laten drogen en afwachten wat het gaat worden...
                    Wat wel erg opvallend is, is dat de plant die was aangevallen door de tripsen veel grotere toppen heeft en toen ik de bindtouwtjes los haalde vielen de takken direct naar beneden. De toppen van de andere plant zijn daarin tegen weer vele malen compacter en de plant is velen maken sterker, blijft helemaal in model.

Ik zou zeggen bekijk de foto's maar!
                    DSCN4269.jpgDSCN4270.jpgDSCN4271.jpgDSCN4277.jpgDSCN4278.jpgDSCN4279.jpgDSCN4281.jpgDSCN4284.jpgDSCN4285.jpgDSCN4286.jpgDSCN4287.jpgDSCN4288.jpgDSCN4291.jpg

Gr. Nickus!

Comment

Dat is een mooi resultaat, zo te zien mooie toppen! Nog ff drogen en dan lekker je eigen wiet paffen der ia niks fijners!

Ben benieuwd wat je droog gewicht zal zijn!

GreetzZ Mafferd

Comment

Deftig hoor voor een spaarlampkweekje!
                        sigpic

Comment

Netjes!! volgens mij kunnen de bovenste toppen eerder amber kleuren dan de onderste... Weet dit niet zeker dus wacht even een antwoord af van een lid die dit zeker weet... Ik heb ook een microscoop staan maar toch een zakmicroscoop gekocht zodat ik snel alle toppen bij langs kan zonder overal stukjes van af te scheuren... Succes ieg!
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View Post
                            Netjes!! volgens mij kunnen de bovenste toppen eerder amber kleuren dan de onderste...
                            Klopt. Sommige kwekers oogsten eerst de bovenste toppen om de kleintjes onderaan nog een extra weekje ofzo te geven.
                            sigpic

Comment

Goedemiddag!

Van het weekend heb ik de toppen van de takken af geknipt.

Het drooggewicht van plant 1 is in het totaal 30.6 gram.
                              Het drooggewicht van plant 2 is in het totaal 36.1 gram.

Dat is toch een totaal van 66.7 gram, en dat onder een paar spaarlampjes... Ik ben tevreden!

Ik heb zowel de toppen als de losse troep van de onderkant van de planten bij elkaar gegooid, het is dus echt het totaalgewicht wat van de plant is afgekomen.
                              Ik had alles is in van die Chinese bakjes opgeruimd, dit bleek niet zo'n goed idee te zijn. Zodra ik de deur van de zolder open deed was ik al stoned.
                              Daarom heb ik gisteren alles in wekpotten gedaan, hopen dat de lucht op zolder dan wat minder is. Helaas heb ik nog geen gelegenheid gehad om even te proberen,
                              dus over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen. De wiet die van plant 2 is afgekomen heeft wel een veeeeel sterkere geur als de wiet van plant 1.

Zodra ik wat gerookt heb zal ik nog even een rookverslagje maken!

Gr. Nickus!

Comment

Bezig...
                              X