Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
    Hey Lovis, nog wat gezien bij die miss blue? Kwa verkleuring van blad?
    Hey SmokingDad! Geen verkleuring(denk ik toch). Het lijkt wel zo onder de lamp. Maar buiten de kast ziet die er goed uit. Enkel de bladrandjes zijnen klein beetje omhoog.

De foto's..
    AK
    IMG_4179.jpg
    MissBlue
    Missblue.jpgBissbluezij.jpgIMG_4176.jpg
    Afghan

Afghan.jpg
    -

Comment

Die MissBlue inderdaad goed opvolgen.

Dat opkrullen kan meerdere oorzaken hebben:
      - te warm
      - te droog
      - te lage luchtvochtigheid
      - pH problemen
      - begin van magnesium tekort

Ik ben geneigd te denken aan een combinatie van de eerste drie maar merk ook dat ze aan de randen wat lichtgroen worden.

Hou ons bij voorkeur dagelijks op de hoogte.
      Last edited by Gamm; 21 October 2013, 13:18.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Die AK ga je nog veel plezier van hebben als hij eenmaal droog is Ik had er afgelopen zomer een paar gezet gewoon onder dakraam. Geen superopbrengst natuurlijk maar wat er af kwam was wel heerlijk. Vanavond weer verse lading in mijn verdamper

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Waren overigens gewoon huismerk van DHS.

Comment

Gamm. Ik vermoed dat het aan de LV ligt. De doekje van de beker in mn kast begonnen te schimmelen. Dus ik heb die er meteen uit gehaald. Te droog zou ook kunnen. Ben nu heel voorzichtig met water geven. Warm is het niet in de kast. Gemiddeld 24 graden. Ik zal ze iig goed in de gaten houden.
          Zo dadelijk de LV proberen te verhogen.
          Piizzatropical de geur is gewoon super. Ik kan niet wachten tot dar doe klaar is. Ik heb die van RQS. Als de smaak meevalt ga ik die nog em keer zetten

Verzonden vanaf mijn GT-I9505 met behulp van Tapatalk
          -

Comment

Ik zie het bij de afghan ook komen. Was minder erg op je laast foto. Ik zie nog wel kleine verkleuring(denk dat je soon plekjes gaat zien)

Persoonlijk denk ik dat die krul bladen te lage LV is(durf ik me hand voor in het vuur te leggen), kijk maar naar je vorige foto. Kan je het goed zien :p

Ook je miss blue, op je laaste foto dat blad rechts. Zie je al wat meer verkleuring op komen. Maar wat dat zou zijn, :s zou het niet weten.

Ik blijf je in de gaten houden igg. Ga ook even zoeken voor je. Want misschien overdrijf ik een beetje(hoop ik wel!)
            sigpic

Comment

Ik heb die krul bladeren ook bij mijn T-Neon kweek. Is dat niet iets specifiek voor T-Neon omdat de lamp er zo dicht op zit? Dat geeft een wat hogere temperatuur op het bovenste bladerdek en daarmee ook drogere lucht. De potten zullen ook sneller droog trekken met de lamp zo dicht op de grond.

Vorige kweek heb ik dat wat proberen te verhelpen met zo'n luchtbevochtiger, maar dat haalde ook niet veel uit. Je kan ook moeilijk een ventilator tussen de lamp en de planten laten blazen als de hele zooi zo dicht op elkaar zit.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Tja het zal iig zo iets zijn. Ik durf mn lv ook niet te veel te verhogen. Beetje problemen vermijden met mn AK ivm toprot. Ik ga ze regelmatig sproeien als de licht uit staan. En als de AK weg is wat beketjes met water in de kast zetten

-

Comment

Heej,

Ziet er goed uit hoop dat het bij mij ook zo word
                  Groetjes

Comment

krulblaadjes waar de lamp vlak bovenop schijnt...check !
                    heb het ook... 4x75 tneon.

Comment

Hoe warm is het bij jou, en wat is je LV en hoe hoog hangt die?
                      sigpic

Comment

Temperatuur is rond de 24 graden. LV weet ik niet, heb daar geen meter voor. Helaas.. maar zeker veel te laag. Ik zal straks en LV meter gaan zoeken in de aveve

-

Comment

Je kan ook proberen de top laag nat te maken. Misschien helpt het.

Want op je andere fotos zag je het niet, en daar was je aarde nat. En volgens mij was je licht aan.
                          Andere foto had je droge top laag en je had krul bladeren.
                          sigpic

Comment

Meet je dan de temperatuur in je hok of ook vlak onder de lamp? Bij mij is de temperatuur in de kast ook zo rond de 23 a 24 graden, maar op bladeren vlak onder de lamp is het eerder rond de 28 graden. LV is bij mij 60% trouwens.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik sproei elke dag de toplaag met wat water dat het niet te veel uitdroogt. Misschien moe tik het 2x per dag beginnen te doen.
                              Ik besproei ook nu af en toe de planten af en toe met gewoon wat water. En ik heb ook 4 potjes met water in mn hok. Hopelijk helpt het en beetje

Ik meet de temperatuur van de hok, niet onder de lamp. Maar dan zal het ook ongeveer rond de 28 graden zijn.

Oh ja! Ik heb de lampen en tikje hoger gehangen, met en beetje geluk komt het weer helemaal goed met de plantjes!

Als niks helpt plaats ik wel en computerfan in de kast, zodat er wat meer luchtcirculatie is onder de lamp.

De bladjes worden ook niet lichter trouwens, gelukkig. Wou dat terug komen dan gebruik ik wel n beetje fishmix oid.

Bedankt iedereen om mee te denken en de reacties!

Morgen zal ik nieuwe foto's posten, zodat jullie kunnen mee kijken

peace
                              -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
                                Als niks helpt plaats ik wel en computerfan in de kast, zodat er wat meer luchtcirculatie is onder de lamp.
                                Heb de Tneon sins vandaag ook en merkte idd dat het daar aardig warm word. IK heb nu een normale fan neer gezet omdat mij pc fans tijdelijk in gebruik zijn! Dus pc fan is nog niet eens zo'n slecht idee. Werkt wel namelijk
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X