Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gisteren zijn ze van de droogdoos naar de weckpotten gegaan. Nog en week of twee en dan zijn ze klaar voor gebruik!
Ik heb er uiteindelijk 32gr droog van gehaald.
Met 3 plantjes zou het aprox 90gr zijn geweest.. Helaas.
Heb gisteren alvast en beetje geproefd in m'n mflb. Smaak is helemaal niet mis, en effect is ook niet verkeerd. Vind ik zelf
En nu over de huidige kweek..
Plantjes zijn twee keer getopt, en staan al en week op 12/12.
Geen scrogg of main linen voor mij deze ronde. Eerst en rondje succesvol afsluiten, daarna gaan we en keer goed zot doen
De Missblue doet het goed! Ze groeit goed door. Sommige bladjes zijn nog en beetje gekruld, maar niks ernstig. Nog geen bloei/voorbloei.
De Afghani Gold doet het ook goed. Die had in begin wat last van vlekjes, dit werd iets slechter. Ik had en vermoeden dat het toch met de PH te maken had. Wat zeewierkalk korreltjes gebruikt en na en paar dagen was de plant weer stabiel. Ze liep wel hierdoor en kleine achterstand, maar ze gaat haar best doen om de schade in te halen vertelde ze me gisteren.
Er is en derde bij gekomen uiteindelijk, deze is meteen op 12/12 gegaan. Beetje als experimentje. Het is FL High. Geen flauw idee welke soortje deze is. Ik krijg ook geen antwoord er over van freeseedsonline, waar ik die van gekocht heb. We zien wel.
Ze staan allemaal in 6,5L potten. En daar ga ik ze ook in laten. Geen ruimte voor grotere potten.
Foto's volgen nog.
Ik heb het super druk de laatste tijd. Maar ik blijf al jullie posten volgen . Al reageer ik niet zo vaak
Zoals beloofd gisteren, fotos van de dames... Bloeilampen zitten er in! Basilicum ook IMG_4228.jpg Miss Blue Ze doet het super, niet veel te vermelden denk ik.. IMG_4229.jpgIMG_4231.jpg
Afghani Gold Deze dame is haar eigen aan herpakken IMG_4235.jpgIMG_4237.jpg
Je ziet wel het verschil van de vlekjes, gelukkig is het niet erger geworden.
Ik vermoed dat het en Ph probleem was. En lepeltje zeewierkalk en probleem opgelost! IMG_4238.jpgIMG_4239.jpg
Voor de plantjes iets lager te houden(ivm dieptestraling van het licht), heb ik wat bondage toegepast. En de dames zijn er dol op!
Wat gaatjes geboord in de pot, henneptouw er door en de dames goed vastgebonden. IMG_4240.jpgIMG_4243.jpgIMG_4245.jpg
Ziezo! Nu mogen ze gerust gaan bloeien. We zijn er klaar voor!
Ik geef trouwens nog geen voeding oid. Dit gaat ook niet gebeuren totdat ik wat vergeling zie in de blaadjes. Eenmal ze in de bloei zijn geef ik ze wss wel wat green sensation.
Als er opmerkingen zijn, of ik heb iets over het oog gezien.. Hoor ik het graag.
Comment