Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

Oh leuk! Dus je gaat ook binnen kweken. Micro zag ik in u voorstellingspost. Al en verslagje hiervan?

groetjes
    -

Comment

lol nee nog geen verslag
      helaas heb ik wel de tneon binnen maar moet ik nog tot einde maand wachten op mn tent.
      de bedoeling is om te beginnen met big bang of think different auto's, dit omdat ik buiten royal dwarfs had en nu eens wil zien wat er binnen te realiseren is met auto's
      ik moet er wel bij zeggen dat die mn eerste echte binnenkweek wordt en daarom lees ik me ook suf
      je kunt niet goed genoeg ingelezen/voorbereid zijn.

grtz

Comment

Nee dat is en feit. En terwijl dat je bezig bent leert je ook nog veel bij!
        Ik heb wel en paar keer gelezen dat af's beter buiten staan. Onder HPS zal het nog wel mee vallen. Maar ik denk voor Tneon, dat je het best gewoon fem of reg zaadjes neemt.. Dat kan je deze scroggen of lst'en. Af kan je niet scroggen en toppen is blijkbaar ook niet zo goed. Zo is de opbrengst iets meer onder tneon(denk ik toch, correct me if i'm wrong)
        Ik ga in ieder geval geen af meer gebruiken voor mn micro kweken. Mss volgend jaar guerrilla kweek, maar dat zien we nog wel.

gr
        -

Comment

Plantjes gaan vanaf vandaag op 12/12! Anderhalf maand laten groeien denk ik zo ongeveer. Plantjes moeten niet te groot worden.. wegens de beperkte ruimte..
          Ik heb er een groei en een bloei lamp ingestoken, tot dat de plantjes effectief in de bloei zijn.
          Na en maand zal de voeding ook stilletjes aan op beginnen te geraken denk ik dus ben ik begonnen met 0,5ml voeding/liter water, en zo stilletjes aan beginnen op te bouwen.
          Foto's volgen nog wel straks ofzo
          -

Comment

Hoppa laat maar bloeien die plantjes! Tijd voor het echte werk

GreetZZ

Comment

Ok wacht ik ff die pics af

Comment

Zo, dus hier de kleine update deel 2
                Ik begin wel te merken de nadelen van het te vroeg te toppen. De plant blijft heel laag. Aan de andere kant is dat ook weer wel en beetje en voordeel, want de plantjes blijven lekker laag.
                3 planten is te veel voor me kleine kastje, volgende kweek maar twee plantjes.. Ik ben nu aan het twijfelen om de lampen terug op 18/6 te zetten, de AF laten afbloeien en de andere twee lekker laten groeien, en daarna terug in de bloei zette...
                Of maar ik het mezelf te moeilijk? Hmm...
                De foto.
                grts

IMG_4167.jpg
                -

Comment

Die zijn laag zeg. ik moest goed kijken. je zou toch meer strek verwachten met neon. hele korte internodes. Bij toppen 2 dingen. va de derde internode en va ong. 15 cm hoogte van de plant. Je hebt nu waarschijnlijk wel op de derde internode getopt maar je had niet de 15 cm hoogte. Hoe lang sta je al 12-12, als je nu terug gaat krijgen ze weer een shock. Als ze in bloei schieten heb je ook nog 3 weken groei. Gewoon ff geduld houden, ze kunnen ineens weer aanslaan. Gaan ze ineens als de brandweer, ben je ze weer uit alle macht aan het beteugelen.

Comment

Hehe ik hou de lamp best wel laag.. temperatuur is dik in orde dus dat is geen probleem.ik heb voor mn derde getopt dacht ik. Volgens mij was dat het probleem.
                    We houden ze gewoon op 12/12 dan.
                    Wie weet, mss heb je gelijk en worden het mega planten. Als ze maar in de kast blijven passen is het vooor mij goed
                    -

Comment

deze zijn idd erg laag, beetje omhoog mogen ze zeer zeker wel.

hier staan 4 zusjes (al geloof je het bijna niet) allemaal getopt na 3e internode en allemaal rond de 60cm gebleven (heribei)

CAM00174.jpg

diegene die totaal geen familie lijkt groeit nog tho

naja ik blijf wel volgen, wil wel eens weten of die plantjes van jou nog een groeispurt gaan krijgen...al zullen ze dan denk ik toch niet de pan uitrijzen
                      zolang je er plezier in hebt is het goed moet je maar denken

grtz
                      Attached Files

Comment

Ik kom hier ook even meekijken.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@gezelligheidsroker Het begint nu wel vooruit te gaan heb ik de indruk! Als ik de fotos zie en hoe ze nu staan
                          @Berry Leuk dat je meekijk! Mn plantjes gaan wel niet zo hard als die van jou, helaas Maar dat zal het verschil van HPS en Tneon zijn zeker?

Planten doen het goed, alleen zijn de puntjes en beetje bruin aan het worden. Volgens mij ligt het aan de PH, of overvoeding. Ik had ze en paar dagen gelden en beetje voeding gegeven, kijken hoe ze er op zouden reageren Ik heb iig vloeistof gekocht voor mn PH meter te kalibreren, en zeker te zijn dat het daar niet aan ligt. Morgen zal ik wel de foto's uploaden.

Ik heb trouwens ook fishmix van plagron aangeschaft. Af en toe bij de water geven.
                          En om de twee dagen op de bladeren sproeien, tot dat die in de bloei schieten(man wa stinkt da spul )

grtsss
                          -

Comment

Dag Mede kwekers/blowers
                            Zo als ik gisteren had gezegd heb ik wat bladproblemen....
                            Te veel water is het volgens mij niet, want ik gebruik zo en meetding de laatste tijd voor alle zekerheid.
                            Als ik montys bladprobleem oplosser zie dan lijk het op en kalium tekort?
                            Maar het kan ook zijn dat het en PH probleem is.. PH meter moet gekalibreerd worden, voor alle zekerheid. Maar daar begin ik nu aan te twijfelen want een van de drie planten heeft van niks last en blijft gaan. Ze krijgen wel verschillende voeding(de twee linkse krijgen nog groei voeding tot dat ze effectief in de bloei staan, rechtste krijgt al bloeivoeding) met en PH van 6.2 ongeveer.
                            Wat ik momenteel van plan ben is die gewoon geen voeding meer geven, en afwachten. Als het slechter wordt, zal ik terug voeding geven(voeding tekort). Als ik zie dat het beter wordt dan weet ik dat het voeding te veel is..
                            En paar fotos van de bladprobleem..
                            verbrande bladpunten.jpgBladprobleem.jpeg
                            Verder doen de planten het dus goed, nog geen teken van bloei dat ik weet. Maar dat is niet erg, zolang ze maar blijven groeien.
                            En overzichtje:
                            geheel.jpeg
                            AK.jpgBubbleg.jpgstrawb.jpg

groeten!
                            -

Comment

Komt leven in de brouwerij Lovis. Ik heb wel een oud topicje die ik zelf gebruik bij dit soort problemen. Gewoon om ff te troubleshoten. Denk dat je hier heel snel kan zien wat je tekort of probleem precies is. Ik kan namelijk al die tekorten en symptomen niet onthouden. Groei hebben ze nu wel weer te pakken zo te zien.

Hoop dat je er iets aan heb.

Comment

ze gaan idd alweer een beetje omhoog
                                en bladprobs is niet mijn ding sorry, ik google altijd gewoon (en kom vaak op forum topics uit )
                                ik blijf iig volgen

edit : moet zeggen dat ik eigelijk ook nooit echt bladproblemen gehad heb

Comment

Bezig...
                                X