Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

Hier steek ik ook dus weer ff wat van op. Logisch verhaal van die wortels Gamm. Bedankt. Goed met deze uitleg, zijn die planten wel terminaal idd. Zonde man, hoop dat je nieuw plantjes zonder problemen kunnen groeien dan.

Je heb gelijk ook als die verhouding niet goed was geweest had je het in het begin gelijk moeten merken. Maar moest het ff vragen want ik weet helemaal nix van die pepers af. Dus misschien een domme vraag, maar ik heb er wel weer iets van opgestoken.
    Last edited by Ronson; 27 September 2013, 16:06.

Comment

Zeker! Voorzichtiger zijn met watergeven. En en paar keer overpotten.
      Ik heb niet overgepot, ik heb ze in een keer in en 6,5Lpot gedaan. Het duurt dus langen voor de planten voor al de water op te nemen... Te lang te nat.. Deze zijn de gevolgen, denk ik.

Wat gaan we de nieuwe ronde doen?
      Minder water geven
      Ferto/EC meter aanschaffen
      Vochtmeter gebruiken
      2 a 3 keer overpotten

En als het dan niet lukt.. Ga ik wel naar de growshop potgrond halen..

grtsssss
      -

Comment

Afjes kunnen wel tegen licht stress.Kunnen sowieso wel tegen stress als ik het zo bij mij zie. Maar toch zou ik doen wat Gamm zegt. Just to be sure.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
        Last edited by SweetMango; 27 September 2013, 18:17.
        sigpic

Comment

Gisteren twee uur meer licht, vandaag nog twee uurtjes erbij... Vandaag zaadjes laten ontkiemen, morgen nog twee uur licht erbij. En we zijn vertrokken!

De keuze uiteindelijk zijn: MissBlue en Afgaan.
          Missblue kan ik niets over terug vinden. We zullen zien!
          De Afgaan is van freeseedsonline. Indica, die zeer tolerant tegen overbemesting en overbewatering zou moeten zijn....Ik ben benieuwd!
          Hopelijk deze nieuwe ronde minder problemen!

groeten!

De terminale plantjes staan achter het raam, ik laat ze rustig hun gangetje doen. Als ze het redden goed, zoniet, jammer.
          -

Comment

Gegroet, Medekwekers!

Al lang hier niks meer gepost. Tapatalk had het en paar dagen de geest gegeven, mn laptop daarna ook. Maar we zijn er weer!
            De zieke(lijke) plantjes heb ik uiteingelijk weg gegooid, er kwam geen verbetering in. Geen(grote) ramp. We hebben er wel iets van geleerd... Minder water, en enkele keren overpotten.

De AK doet het gelukkig nog zeer goed. Trychs beginnen goed cloudy geworden.
            Volgens de website van RQS is het effect het volgende:
            "De high van Royal AK Automatic is vrolijk en actief en geeft een prettige up high in combinatie met een lichte lichaamsstone. Sterk en zacht, net als het origineel....."
            na3f6Y5CGKG70UdPPqxSKsAJQ2z2r8fVqFTcL3QfK0M,X9fNhSn0QUs7p2la0B-xqVIC-aSX4uYg1wutjf5gBLA.jpeg

Ik ga dus wachten tot dat 20-30% amber heb, en dan oogsten. Ik heb in ieder geval al wat gespoeld. Vanaf nu krijgen ze enkel water tot dat ze klaar zijn. Ik begin al stilletjes aan ongeduldig te worden . Die heerlijke geur dat uit de kastje komt elke keer dat ik die open doe maakt het alleen maar erger. Maar we gaan het nu niet verkloten door ze te vroeg te oogsten...
            Toppen zijn niet zo super groot.. Maar toch nog wel meer dan verwacht. Dus altijd goed! De volgende plantjes kunnen nu alleen maar beter zijn..
            jAJlO8dHLf3UWKOEX-PQ8DBcNZVWoVm3_8LOB0iI1Dk.jpg

Maar nu dat we het toch over de nieuwe plantjes hebben, ze doen het zeer goed!
            Ze zijn en week of twee geleden in en steenwool plug gegaan, beetje water en alles in en propagator. Twee dagen daarna waren ze al boven grond.
            Na enkele dagen heb ik we maar en en stekpotje gestoken met wat potgrond.

Miss blue fem.
            Over deze plantje heb ik geen enkele informatie, geen breeder, niks. Zaadjes heb ik geruild. We zien wel wat er van komt.
            Tot nu toe doet ze het goed, ik ga ze vanavond of morgen nog wel overpotten. Beetje meer ruimte voor de wortels, zodat ze lekker kunnen verder groeien. Nog en weekje wachten totdat ze op hun gemak in de nieuwe pottjes zijn en dan ga ik ze toppen.

eruOJDhU3Qgm7c7LtiNoEnDpIZ7lvOn5hGqFoqzm45k.jpeg
            Afgaan fem.
            Deze doet het ook goed. Zaadjes zijn van freeseedsonline. Deze zou goed tegen over en onderbewatering.
            Deze wordt meer en slaapwietje als ik de hele uitleg lees op hun site.
            En er juist hetzelfde gebeuren als met de MissBlue, grotere pot en toppen.
            MaCW0r0h-U6ODvTWF2Hq-MMqFvcFkeisR4sdWGpjvz4.jpg

En dat is het tot nu toe! Alles verloopt vrij goed, denk ik toch.
            Ik ga nog niet mainlinen, heel heel mischien scroggen. Ik wil eerst vooral en rondje succesvol afronden.

Vragen, opmerkingen, commentaar.. Altijd welkom!

Last edited by Lovis; 18 October 2013, 14:04.
            -

Comment

Ziet er mooi uit die AK!

Maar ik heb een vraagje, op je Miss Blue zijnde de randjes lichtere kleur? Heb je ergens last van gehad?
              sigpic

Comment

Leuk kweekje lovis. Micro kweek is gewoon leuk om te groeien en een klein beetje wiet er af halen. Het mooie is om steeds meer van je plant te halen!

Comment

Thanks smokingdad! Ja ziet er precies en beetje lichter uit. Ik zal het morgen bekijken, misschien ligt het aan de camera. Normaal nog van niks last.
                  Bedankt cookaap! Het is inderdaad leuk! Ik rook niet zo veel, dus dat het niet zo veel is is geen ramp.

Verzonden vanaf mijn GT-I9505 met behulp van Tapatalk
                  -

Comment

Zo dat zijn serieuze verbeteringen Lovis, leuk dat je weer van de partij ben. De laatste keer stond het er toch heel anders bij. Ziet er goed uit nu

Comment

Bedankt Ronson! Hopelijk gaan deze niet kapot
                      De AK gaat volgende eeek vrijdag om.. heb dan en dagje vrij. Dan kan het feest beginnen

-

Comment

Kijk dat is goed nieuws. Kan niet wachten op de foto's van die openbare lynchpartij.

Comment

kan die miss blue niet gewoon een blue mystic zijn ?...soms schrijven ze het nogal vaag op met zadenruil...
                          de ak zag er iig goed uit op de foto dus dat je daar maar lekker van mag genieten
                          en wat de volgende planten je gaan brengen gaat de tijd ons leren...ik kijk iig mee

grtz

Comment

@ronson ik zal zeker en vast genoeg fotos maken.
                            @gezelligheids roker bedankt! Hopelijk komt het goed met de nieuwelingen. Wat betreft de miss blue. Het zou kunnen, maar ik heb wel gezien dat de soort wel effectief bestaat, maar wel geen breeder oid gevonden. Als het maar en lekker wietje is, is het voor mij al lang goed

-

Comment

Hey Lovis, nog wat gezien bij die miss blue? Kwa verkleuring van blad?
                              sigpic

Comment

Oh ja, dju. Niet op gelet. Die groeit nog zeer goed. Ik zal morgen fotos posten van de foto camera.
                                De Afghan doet het iets minder. Ik denk dat ik de wortels en beetje heb beschadigd met verpotten.
                                Maar iig. Morgen update met foto's
                                -

Comment

Bezig...
                                X