Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedankt iedereen voor te toffe reacties
Vandaag halve dag vrij, dus dan maar en (kleine)update! Met belangrijk nieuws!
De eerste witte hartjes beginnen te verschijnen
Volgens mij wilt het dus zeggen dat de dames officieel in de bloei staan!
Ze krijgen nog altijd geen voeding... Ze hebben het volgens mij ook nog niet echt nodig..
Binnen en week of 2 - 3 begin ik met Green sensation, en indien nodig Alga Bloom.
Ik ben aan twijfelen of ik sugar royal er bij zou nemen... Of is dit echt overbodig?
IMG_4253.jpg FL High. Geen flauw idee welke soortje dit is. Nog Altijd geen antwoord... IMG_4256.jpg
Nu ben ik nog wel en beetje aan het twijfelen of het niet beter was geweest dat ik ze nog en weekje of 2 had laten voorgroeien. Zodat de kast wat voller zou zijn... Of komt dit nog goed denken jullie?
Je zegt eerste witte haarjes, dat is slechts "voorbloei" over een weekje zullen ze een klein wit pruikje hebben.
Dan moet je pas je bloeiweken gaan tellen.
Maar ze zien er goed uit, ze gaan meestal het hardst vanaf nu.
Zullen nog wel leuke planten worden
Ik had ergens iets gezien over plantjes direct op 12/12 zetten. Wou zien wat dat opbracht. Weeral onbekende zaadjes, gratis gekregen. Ideaal voor experimentje
Volgende keer laat ik ze iets langer voorgroeien. Ben ook opzoek naar en tentje.. ik ga er bevin volgend jaar een aanschaffen... meer ruimte is leuker om te spelen
Thx voor de tip west, zal er rekening mee houden.
Lekker bezig weer Lovis. Lekker aan het buigen gegaan zie ik ook al. Lijkt wel op mainlining. Dat is wel ineens erg populair. Mmmm misschien moet ik dat ook eens gaan uitproberen. Ik zie dat de bloemetjes er aan het aankomen zijn dus dat gaat weer spannend worden nu. Blijf je in de gaten houden, Succes.
Comment