Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

sigpic

Comment

Hopla....lekkere wijven.

Ze schieten lekker op lovis Chapeaux
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Gaat lekker hier kerel. wat betreft je plannen een goede zaadrun moet je eigenlijk een hele doos vol zetten en dan gaan selecteren. Tuurlijk kan je 2 willekeurige zaadjes pakken maar dan ga je later flinke verschillen terug zien. Ik zou je er nog een keer in verdiepen voordat je eraan begint want het is een serieus klusje wat jij niet in dit hokje kunt gaan doen. Wil je een stabiel zaadje kweken ben je 4 of 5 rondes verder mits je alles goed doet...

good luck

greets Psy

Comment

Hey Psy!
          Heb je ook zo en grote verschillen als je allemaal hetzelfde soort zaadjes gebruikt?
          Ik heb wel gelezen dat je verschillende rondes met doen als je en "nieuw" soortje wilt maken, zodat je inderdaad wat stabiliteit hebt.

Ik heb bijv zelf 5 zaadjes van Electric Lemon G(reg). Deze wou ik laten ontkiemen en als ik mannetjes en vrouwtjes heb hier en zaadrun van maken.
          Maar ik zal iig wat meer over zoeken/lezen. Zodat ik niet onnodig zaden zit te verspillen.

Dat het niet in deze kast gaat, is goed nieuws . Dan wordt het mss toch tijd om naar en groter kast/tent te gaan. Dan kan ik ook aan sativas beginnen

Alvast bedankt voor de tips

Grts Lovis
          -

Comment

Oops bijna je update gemist. Maar het gaat nog goed zie ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
              Heb je ook zo en grote verschillen als je allemaal hetzelfde soort zaadjes gebruikt?
              Ik heb wel gelezen dat je verschillende rondes met doen als je en "nieuw" soortje wilt maken, zodat je inderdaad wat stabiliteit hebt.
              Wat je gelezen hebt over die verschillende rondes klopt.

Het is vaak zo dat zadenbanken te snel met een nieuw soortje op de markt komen waardoor je vaak verschillende pheno's hebt uit hetzelfde zaad. Met de opmars van de AF's de laatste jaren is het er niet beter op geworden.

De betere zadenbanken zullen dit proberen vermijden en slagen hier meestal wel in.
              Zonder namen te noemen weet ik waar ik veelal verschillende planten heb en waar niet.
              Kwestie van een beetje ervaring op te doen bij verschillende firma's.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Op de site van TH seeds staat indd dat er meerdere phenos mogelijk zijn..
                Zal er zeker rekening mee houden. Thanks

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
                -

Comment

Ben er een beetj laat bij maar gamm heeft je het antwoord al gegeven.
                  Een zaadrun starten met 5 zaadjes is eigenlijk te weinig. Ik doe het nu zelf ook met de mooiste man en vrouw en wil dan een ronde later gaan selecteren. Het kan maar dat is niet de beste manier. Wil je veel zaad zou je de geselecteerde plant moeten stekken zodat je de genetica 100% overneemt en dan je stekken bestuiven met je geselecteerde man. Met een goed zaadj creeren ben je wel ff zoet mee.
                  Heb je al een hele stabiele strain word het een ander verhaal maar 9 van de 10x worden die niet verkocht door de zaadbanken.

Maarre hoe ist met de dames dan?

Greets

Comment

ziet er goe uit man

Comment

Thanks psy! Veel over zitten lezen! Lijkt me best wel interessant allemaal. Leuke bezigheed.
                      Eerst beginnen met en grotere ruimte te maken daarna interesante strains zoeken.

Met de dames gaat het best wel goed. Ze ruiken best wel sterk. Mooie topjes, al zeg ik het zelf. Ze moeten nog en maadje denk ik. Ik zal van de week wat fotos maken. Gr

-

Comment

Na bijna en maand zonder te updaten, ga ik er toch eens werk van maken...

Ik ben bezig en nieuwe kast te (ver)bouwen. Groter, stiller, beter... Details hierover volgen later wel. Na kerst ofzo. Ik moet eerst zien welke hardware ik allemaal ga aanschaffen...

De laatste weken zijn super druk geweest, maar de dames hebben er geen last van gehad. Gelukkig.
                        Mn kast is nu wel veel te klein. 6 plantjes in zo en kleine ruimte is gewoon en idioot idee geweest van mij
                        Maar geluk bij ongeluk, beginnen de trychs allemaal milky te worden. Zodra er genoeg amber is gaat er 3 om. Zodat de andere 3 dames dan weer wat extra ruimte hebben.
                        De toppen zien er wel kleiner uit dan die van de AK. Dat is wel wat jammer. Maar binnenkort nieuwe kast, en hopelijk en iets grotere opbrengst.
                        IMG_4291.jpgIMG_4287.jpg

MissBlue
                        . Had en beetje last van overvoeding. Nog altijd. Ik heb ze gewoon gespoeld gisteren. En ze blijft enkel water krijgen.
                        Hier en daar nog wat clear, Als die 50/50 milky/amber is gaat ze om.
                        IMG_4289.JPGIMG_4292.jpg
                        Afghani gold. Ze doet het best wel goed vind ik persoonlijk. Geen last van niks tot nu toe. Perfect gewoon. Ze is wel kleiner dan de MissBlue, maar dat is niet erg. Volgens mij moet ze nog langer blijven dan de MissBlue. Geen ramp. Trych foto is mislukt :p Maar ik ga voor ongeveer 75% amber voor deze
                        afgan.jpgIMG_4293.jpg

Cloud #9. Ze heeft last gehad van overvoeding, of ondervoeding. Eigenlijk weet ik het niet. Maar ze is nog niet dood. Ze blijft doorgroeien. Voor deze gaa ik ook voor rond de 75% amber. Zou volgende breeder, beter zijn voor de smaak.
                        IMG_4299.jpgcloud9.jpg

Bubblegun, Sneeuwwitje, FL High: FL en BG zijn al in de bloei. FL is veel gestrekter dan de BG. Geen idee waarom. BG groeit wel super hard vind ik. Ze heeft dringend meer ruimte nodig... SW groeit nog traag, maar we blijft groeien. Ocharme.
                        Hier heb ik enkel nog en groepfoto van. vlnr SW, BG, FL
                        IMG_4291.jpg

greeeets
                        -

Comment

Ziet er mooi uit Lovis. Jammer van die overvoeding maar komt goed.

Succes met je projectje
                          benieuwd met wat je gaat werken en hoe het er uit ziet.
                          sigpic

Comment

Wat is het formaat (binnenkant) van je kast? Gaat lekker daar onder die T-neon
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Thanks smokingDad! Indd wel jammer. Maar iig veel beter dan vorige ronde... gelukkig
                              Chemiel 37x68 ongeveer als ik me verkeerd herinner. Niet echt super groot iig. Volgend kastje gaat iets groter zijn. Hoe groot weet ik nog niet. Nog niet gemeten

-

Comment

Heeft een t-neon 2x55 watt meer diepte straling dan een 2x36 watt? Of is dat gelijk? Iemand die dat weet?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Is dat lxb? wat is de hoogte?
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Bezig...
                                X