Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stealth kweekverslag. Tneon 2x75W

Hopla,900 ballen....nu wilik die heel graag lekker gevuld zien..

Denk dat ik niet de enige ben.

Succes er mee..
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Negenhonderd euro. Inderdaad. Veel te veel.. MAAR liever iets beter materiaal, dan telkens naar de shop moeten gaan want bijb de afzuiger maakt te veel lawaai ofzo
      Tent wil ik ook goed gevuld zien.. ben er nog niet aan uit hoeveel planten. Ik moet er wel en jaar mee toe komen. Want wil maar een kweek per jaar doen..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      -

Comment

Mooi material lovis. Nou kan je pas echt gaan knallen. Succes met je nieuwe gear.

Comment

Thanx ronson! Eerst ff me lamp gaan ruilen maandag. Blijkbaar verkeerde gekocht.. goed dat ze het melden in de shop... niet dus

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
          -

Comment

Wat heb je voor lamp gekregen dan ??

Comment

Ik heb en Dimlux evsa gekocht. Ik ging er van uit dat ik en 600W 400v nodig had... terwijl ik en gewone 600w nodig had.
              Ik dacht dat je voor EVSA 400v lampen nodig had. Maar blijkbaar dus niet. Er is verschil tussen en 230V EVSA en 400V EVSA.
              Ik vind het wel jammer dat de shop hier niks over heeft gezegd. Want ik had er geen verstand van. Ik wist niet eens dat er verschillen waren..

Achja, dat hebben dus ook weer geleerd

Van de week proberen tijd te maken voor naar de shop te gaan. Gelukkig heb ik nog en 400W die ik tijdelijk kan gebruiken.
              Last edited by Lovis; 19 January 2014, 10:01.
              -

Comment

Die Dimlux heb je dan ook nog die dure controller van ze nodig als je wilt dimmen (of boosten) toch?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bummer:/
                  sigpic

Comment

Nee hoor. Ik heb gewoon de EVSA, en die kan je zelf dimmen tot 250, of boosten tot 660. En je kan er lampen van 400W en 600W mee gebruiken.
                    Het is de Dimlux 6040X.(230V, want je hebt er ook en 400V hehe)

De Maxi controller is voor andere dingen normaal. Best wel interessant, maar meer commercieel gericht.
                    De Maxi controller dimt de lampen automatisch als het bvb te warm wordt ofzo. "te warm" kan je zelf ikstellen
                    Je kan er tot 64 lampen mee besturen dacht ik, als ik me niet vergis.
                    Als je meerdere lampen hebt kan je zonsopgang en ondergang nabootsen.
                    En dan kan je er meerdere gadgets mee gebruiken. Temperatuur, bladtemperatuur, CO2, LV,.. enz enz

Maar zo veel heb ik niet nodig voor mn hobby kweek. De EVSA is meer dan genoeg
                    -

Comment

Oh, ik dacht dat die Dimlux eVSA's daar zelf geen knopje voor hadden. Dat zal dan die 400V zijn.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Kabels zijn er zelfs in verwerkt. (Al had de shop gezegd dat ik kabels moest kopen )
                        Enkel stopcontact er op, aan de lamp aansluiten en klaar!
                        Morgen ga ik die aan testen, ik ben benieuwd wat het gaat geven!
                        -

Comment

Ziezo, mn laatste post in deze verslag.

De kast gaat weg. O.a. wegens ruimtegebrek en nieuw tent.

Het was en zeer leuk projectje, veel van geleerd. Niet enkel over de dames, maar ook over het maken van en kast enzo.

Sneeuwwitje, bubblegun en FL High geef ik gewoon weg met de kastje. Gaat iemand blij mee zijn denk ik.

Maar we gaan eerst afsluiten met de laatste resultaten van mn vorige kweek.
                          Gewichten heb ik en paar dagen gelden gepost, deze kloppen niet meer. Zijn ondertussen al wat geminderd hehe
                          Dus dat ga ik niet meer posten. Wel enkel foto's van de buds.

MISS BLUE

Lekker zoet wietje, niet te straf. Ruikt ook lekker zoet. Deze ga ik zeker nog eens zetten.
                          Toppen zijn niet zo hard, helaas. Ook veel kleine topjes. Hopelijk onder HPS beter resultaat.
                          Wel en leuke verkleuring. In denk als ik die iets langer had laten staan dat die iets paarser was geweest.
                          Over het algemeen geef ik deze 8 op 10.

AFGHANI

Ik heb die nog enkel gerookt toen die net droog was. Die was lekker, maar ook best wel straf.
                          Ik heb uren in mn bed liggen praten met mn eigen(volgens mn vriendin). Weet er zelf niks meer van.
                          Toppen zijn iets harder dan de missblue, ook en pak groter. Zeker 5 gram meer uit gehaald. Terwijl ik dacht dat het zeker minder dan de missblue ging zijn. Deze ga ik binnen enkele weken opnieuw roken. Eerst lekker laten curen.

Cloud#9

Schildpad toppen!
                          Deze heb ik nog niet geproefd. Is nog niet helemaal droog. Die gaat morgen of overmorgen de pot in.
                          Lekker geurtje, volgens mij wordt deze en toppertje! Dus we gaan die lekker laten curen. En maand of twee.
                          Deze heb ik wel zon 75% amber laten worden.
                          En kleine 8 gram van af gehaald

En dit was het dan. Gedaan met de kast!
                          Ergens vind ik het wel jammer. Maar langs de andere kant ben ik wel blij dat ik meer ruimte heb.

Nieuw verslag begint wel ergens in de loop van de dag.
                          Bedankt aan iedereen die deze post heeft gevolgd!
                          En ook bedankt aan iedereen met tips en advies

Groeten,

Lovis
                          Last edited by Lovis; 22 January 2014, 12:58.
                          -

Comment

Comment

-

Comment

Bezig...
                              X