Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: miniTuin

    Zoals gezegd vandaag weer een (snelle)update uit de miniTuin!

    Voor nu de fotos!
    uploadfromtaptalk1384368480557.jpguploadfromtaptalk1384368492131.jpguploadfromtaptalk1384368503075.jpguploadfromtaptalk1384368514395.jpguploadfromtaptalk1384368526588.jpguploadfromtaptalk1384368542914.jpguploadfromtaptalk1384368556021.jpguploadfromtaptalk1384368569269.jpguploadfromtaptalk1384368579826.jpguploadfromtaptalk1384368592464.jpguploadfromtaptalk1384368627462.jpguploadfromtaptalk1384368616476.jpguploadfromtaptalk1384368602741.jpg

    Weinig nieuws tot dusver. Tekorten worden tot nu toe niet erger. De toppen zijn lekker aan het aan dikken! Ben erg benieuwd wat deze ronde me gaat opleveren. En of we in de buurt van 0.9 gram per watt kunnen komen. De tijd zal t leren.

    Moet de kalender eens erbij gaan zoeken eens even nakijken welke week van de bloei we zitten

    Groeten Mafferd.

    Comment


      Re: miniTuin

      Erg mooi Mafferd! Vind wel aardig van je dat je je lamp uit de kast heb weg gehaalt voor de fotos :p
      sigpic

      Comment


        Re: miniTuin

        Ik was even vergeten hoeveel watt er ook weer boven hing.

        Is dat nog steeds diezelfde opzet met de 2X Tneon van 24 Watt?

        Moest even terug bladeren, ik ken dit verslag goed maar niet zo goed.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          Re: miniTuin

          hps 100 watt als het goed is.
          sigpic

          Comment


            Re: miniTuin

            Mooie toppen Mafferd! Komt goed die ondervoeding

            Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
            -

            Comment


              Re: miniTuin

              Ziet er top uit mafferd, dat gaat een leuk gewicht worden voor 1 plant!

              Comment


                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  Re: miniTuin

                  Mafferd was in limburg op visite.. en volgt nog een beetj mee via tapatalk

                  Ben nu onder weg naar mn groene dame althans dat hoop ik dat ze is heb haar dit keer 4dagen alleen moeten laten.. dus spannend hoe het r straks bijstaat.

                  Houd Jullie op de hoogte! Greetzz Mafferd

                  Comment


                    Re: miniTuin

                    He, ik ben een en al oog...
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: miniTuin

                      Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties!!

                      De lamp haal ik soms uit voor de fotosessie.. kan ik er een stuk beter bij van boven. En dat is meestal ook het moment dat ik de plant grondig inspecteer op beesies en andere ongewenste dingen.

                      De dame gaat lekker door met dikken van haar toppen ze heeft t wat warm gehad en de aarde is een beetje aan de droge kant geweest maar gelukkig niets schokkends heb de blumat een tikie meer los gezet. En morgen krijgt ze weer lekker een volle dosis metrop! Ze kan nog wel wat bloei stimulator gebruiken. Dat is wel een nadeel van de blumat het kan niet met bio voeding overweg.. voor een volgende ronde komt er weer h&g of iets van canna of die toppen fijn wat extra booster mee te kunnen geven.

                      Maar genoeg geluld. Tijd voor fotos.



                      uploadfromtaptalk1384722890802.jpguploadfromtaptalk1384722903223.jpguploadfromtaptalk1384722913108.jpguploadfromtaptalk1384722925013.jpguploadfromtaptalk1384722938475.jpguploadfromtaptalk1384722960815.jpguploadfromtaptalk1384722972842.jpguploadfromtaptalk1384722985444.jpguploadfromtaptalk1384722994700.jpg


                      GreetzZ Mafferd

                      Comment


                        Re: miniTuin

                        Nou de dames hebben je niet gemist zo te zien....

                        lekker hoor die blumats
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: miniTuin

                          Wauw, ziet er erg mooi uit. Ik ga dus stoppen met afjes...
                          Ik wil dit idee ook is proberen. Ziet er toch veel beter uit dan wat ik nu heb.
                          sigpic

                          Comment


                            miniTuin

                            Ze vind het wel prettig in de kweekruimte mafferd ga zo door he!

                            Comment


                              Re: miniTuin

                              Hoezo een nadeel van de blumat??
                              Ik gebruik ook metrop met mijn blumat en ik ondervind geen problemen hoor.
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment


                                Re: miniTuin

                                Euh, ik zie opeens dat er een hps boven hangt, welke is dat, en sinds wanneer heb je die erboven hangen ?
                                Ik vond het al bijna ongeloofwaardig voor TNeon, haha
                                Niks mis met die plantjes heh.. Nice !
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X