Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: miniTuin

    Wat een heerlijk tapijtje mafferd, dat beloof veel goeds!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      Re: miniTuin

      thanks manne!

      Het gaat lekker zo, Al word t wel een hobbelig tapijtje zo de laatste paar dagen zijn er nog heel wat topjes de lucht in geschoten wat eerst niks leek te worden. Dit valt ook niet meer te scroggen hoog uit een knak.. al ben ik daar al voorzichtig mee de takken zijn al aardig aan het verhouten dan worden ze harder en minder flexibel. Maar tot dus ver is alle het groen nog binnen de max 15cm vanaf het net gezien dus maak ik me niet zon zorgen over die 100watter krijgt de eerste 10-15 cm van de topppen wel goed belicht.

      Vandaag hebben ze voedings beurtje van metrop volgens schema gehad. Erg prettig was na alles aan het water toegevoegd t hebben bleek de ph al stabiel zijn op 6.1


      groene groeten

      Comment


        Re: miniTuin

        Amai! Dat gaat daar lekker zeg! 't ziet er zeer goed uit!
        greetz
        2x Green House Seeds - Green-o-Matic
        2x Barney's Farm - Crimea Blue

        Comment


          En een beetje snel......
          Alstublieft meneer....

          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            Re: miniTuin

            Thanks DPrime
            Omdat je het zo lief vraagt escargot Zal ik vanavond na mn werk mn stinkende best gaan doen er nog een update op te knallen

            Comment


              Re: miniTuin

              Ik was gewoon een beetje over enthousiast.

              Komt zo wel eens over me heen.
              Daar kan ik helemaal niets tegen doen..
              Het is gewoon sterker als ik ben.....
              Sorry
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                Re: miniTuin

                Zoals beloofd een update uit de miniTuin. werd ook wel eens tijd

                Deze dame is nu bezig aan haar 4de week bloei, ofwel week 6 12/12 Kan er weinig woorden aan vuil maken, het gaat haar goed Toppen zijn lekker aan het ontwikkelen. Afgelopen week heeft ze tweemaal een voedings beurtje Metrop gehad. De lichte verkleuringen zijn weer terug mooi groen getrokken. De blumat doet wat tie moet doen, hij blijft mooi tussen de 100 - 300mbar.

                1 dezer dagen krijgt de dame een zware beproeving.. de kast moet verhuizen en dat wel 50km ongeveer en dat zal liggende moeten gaan gebeuren.. pff dat word me nog wat..


                genoeg geluld tijd voor picas!


                20131028_211254.jpg20131028_211301.jpg20131028_211331.jpg20131028_211616.jpg20131028_211735.jpg

                20131028_211355.jpg20131028_211411.jpg20131028_211453.jpg20131028_211729.jpg

                20131028_211819.jpg20131028_211857.jpg20131028_211349.jpg20131028_211402.jpg
                20131028_211432.jpg20131028_211459.jpg20131028_211532.jpg20131028_211601.jpg
                20131028_211607.jpg20131028_211635.jpg20131028_211640.jpg20131028_211724.jpg


                grr toch weer een gedraaide foto



                groeten uit de miniTuin!

                Comment


                  Re: miniTuin

                  Ziet er mooi uit man. Succes met de verhuizing van je plantje!
                  sigpic

                  Comment


                    Re: miniTuin

                    Ziet er idd heel mooi uit.
                    En ook veel succes met de verhuizing van je plantje.

                    Thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      Re: miniTuin

                      Das een beste scrog, de takken zij nog vrij hoog na het scrognet. Dat betekend veel grote toppen van 1 plantje!

                      Comment


                        Re: miniTuin

                        thanks mannen!!

                        pff die verhuizing als ze er maar niet zo van in de stress raakt als ik zelf.. zal de pot moeten gaan vastzetten op 1 of andere manier de pot mag niet kunnen gaan schuiven. Dan de pot van boven helemaal afdichten zodat de aarde er niet uit kan vallen. Dan ook het scrog-net vastzetten met beugeltjes deze mag ook echt niet gaan schuiven. De lamp demonteren en de blumat af koppelen. Filter systeem afkoppelen. De ventilatie gaten dicht plakken met Duck tape. En dan een spannend autoritje waarbij je niet aan gehouden wilt gaan worden


                        laten we hopen dat je gelijk heb cookaap ben al dik tevreden hoe ze het doet tot dusver! Dus die lange toppen zijn een mooie plus punt


                        greetzz Mafferd.

                        Comment


                          Re: miniTuin

                          ik zeg maar zo, je doet je naam eer aan Mafferd.

                          Saai is het hier in ieder geval niet.

                          Een Bouw-klus-voorbereiding's-kweek-verhuisverslag......

                          What's next ?

                          Ik ben razend benieuwd
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            Re: miniTuin

                            gehehehe het is me gelukt haar veilig over te huizen damn dat was toch wel aardig zweten in de auto en dan ook nog gedwongen langs een politie bureau moeten rijden. Maar eind goed al goed. Had haar echt zeer goed vast gezet met van die 90 graden beugeltjes. De pot goed afgedicht en helemaal verpakt tussen keuken papier.. leek me slim aangezien alle ventilatie gaten afgedicht werden de lv als een malle omhoog zou schieten. Een maal de kast op zn plek gezet te hebben was het een aangename verassing toen de deur open ging, een heerlijke zwoele warme wietgeur kwam me te gemoed het was er nog een fijne 23graden. Alles is goed gegaan en heb geen problemen aan het plantje of installatie kunnen vinden. Kan vannacht gerust slapen gehe maar vindt t nu al wel minder nice dat ik nu niet direct mn plantje kan gaan checken.. zal haar morgen en over morgen sowieso even gaan bezoeken wil wel weten hoe het met de blumat installatie gaat. Verder heeft mn maat het makkelijk qua verzorging de strek is er nu uit de lamp hoeft niet dagelijks meer omhoog. De blumat tank is gevuld met het zuiverste water spa blauw met tevens een voorraad van 16liter. Tijdens mn 3x wekelijkse bezoek aan mn plantie kan ik haar nog bijvoeden en evt nog een knak zetten of lampie iets omhoog. Zo moet het maar goed gaan komen hopen we

                            groeten uit de miniTuin

                            Comment


                              Re: miniTuin

                              Wacht ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

                              Drie weken.....

                              En wat moeten wij dan ????

                              Had je daar wel eens aan gedacht
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                Re: miniTuin

                                jajajaja ik blijf uiteraard updaten! drie x per week bezoek ik haar.. zal mn maat nog even vragen dagelijks een fototje te maken.

                                STAY TUNEND! TO BE CONTINUED...

                                Comment

                                Bezig...
                                X