Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: miniTuin

Dat ziet er super uit Mafferd!
    sigpic

Comment

Die toppen worden al lekker dik Maf.. Ze zien er erg goed uit.

Comment

Thanks mannen!

Ben er zelf ook erg blij mee ron! Vondt de toppen aanvankelijk een beetj magertjes maar nu ze lekker vol worden is die zorg ook compleet wegenomen. Net wat ik al wel vermoede dat ze iets vertraging heb opgelopen.

Maar het komt goed! nog een paar weken die zal ze ook nog wel gebruiken om nog wat meer te dikken, en fijn vet gemest de herft in te gaan!

Stay tuned to be continued.. GreetzZ

Comment

Goeden avond smokers en growers!

Even snel een kiekje in de minituin. We zijn in de 7de week werkelijke bloei en het gaat voorspoedig. De trichomen beginnen om te slaan naar milky. Dus de voeding is stop gezet en nu krijgt ze enkel nog afgezuurd water tot de 8de week en dan word het kraan water.

De blumat heeft me nu een keer in de steek gelaten en is doorgelopen.. stond bijna een halve liter water in de schotel.. dit heeft max 24uur zo kunnen zijn en vraag me af of het schade veroorzaakt op zon tijds bestek. Het scheelt dat ze bijna oogst klaar is dus in het ergste geval gaat ze wat eerder om dan gepland.

uploadfromtaptalk1385664585834.jpguploadfromtaptalk1385664595529.jpguploadfromtaptalk1385664608926.jpguploadfromtaptalk1385664621762.jpguploadfromtaptalk1385664631955.jpguploadfromtaptalk1385664643582.jpguploadfromtaptalk1385664658500.jpguploadfromtaptalk1385664671623.jpguploadfromtaptalk1385664682310.jpg

Comment

Neu zal niet zo veel schade aandoen in zo'n korte tijd.

Was het water of water en voeding??

Als het alleen water is...dan heeft ze een hele flinke spoelbeurt gehad
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ja dat kan wel eens gebeuren met die blumats. Heb het zelf ook wel eens gehad, alleen was ik er wel erg snel bij toen. Maar ff wat droger laten trekken de eerste dagen.
              Verder zien je toppen er erg smakelijk uit. Die gaan iig lekker verder. Vind ze er nog erg goed uitzien gezien hun leeftijd. Laatste lootjes Mafferd.

Comment

Goeden avond growers en smokers!

Net weer even op bezoek geweest bij mn green lady. De herfst is in getreden, de bladeren beginnen te verkleuren. De trichomen zijn voor het grotendeels milky en zon 10% zijn al amber verkleurd. Zo als het er nu voor staat gaat ze volgende week nadat ze 9 volle weken in bloei heeft gestaan.

Had jullie graag wat mee laten kijken wbt de trichomen alleen ik heb zon usb microscope waar ik maar geen trichoom mooi mee in beeld weet te krijgen

Het klimaat is echt optimaal :cool: mn vrienden zijn goede stokers wat goed uitkomt. Zit op een minimale temp van 21 graden en max op 27graden. De lv is ook toppie tot nu toe minimaal 18% en max 53% ze mag nu mooi uitbloeien en hopelijk tot het laatst zonder verdere problemen. Donker zetten doe ik nooit meer veel te hoge kans op top rot.
                Het gaat me helemaal naar de zin. Enkel jammer dat ik geen dagelijks bezoek aan mn dame kan brengen. Dat worden spannende weken in mn volgende grow daar dat de lamp in de groei dagelijks omhoog moet.

Het einde komt inzicht. Althans wbt deze kweek.. ben al weer aan het zoeken naar een fijne soortje voor de volgende ronde. Zit te denken aan twee soortjes en 1 daarvan gaat iets van bubblegum worden. Eerst even de juiste breeder vinden. Tips hierin zijn altijd welkom. Dan de jack die spreekt me ook nog steeds erg aan. Maar goed daar horen jullie meer over binnenkort.

Genoeg geluld tijd voor de fotos.uploadfromtaptalk1386267461552.jpguploadfromtaptalk1386267405120.jpguploadfromtaptalk1386267388040.jpguploadfromtaptalk1386267357730.jpguploadfromtaptalk1386267315923.jpguploadfromtaptalk1386267290906.jpguploadfromtaptalk1386267235076.jpguploadfromtaptalk1386267215628.jpguploadfromtaptalk1386267168895.jpguploadfromtaptalk1386267010466.jpguploadfromtaptalk1386267023282.jpguploadfromtaptalk1386267040918.jpguploadfromtaptalk1386267063531.jpguploadfromtaptalk1386267063531.jpguploadfromtaptalk1386267081786.jpguploadfromtaptalk1386267155103.jpguploadfromtaptalk1386267155103.jpg
                Attached Files

Comment

Leuke topjes zitten daar aan zeg

Echt een leuk project.

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

dat wordt een lekker rokertje straks
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanks manne!

Kan ook niet wachten tot ze klaar is ben benieuwd hoe ze gaat smaken. En ook wat ze zo opbrengt qua gewicht met deze opstelling met de 100w hps.

En escargot kom maar een jointje roken als ze klaar is!

GreetZz

Comment

mooie toppe man

Comment

Mafferd ze staat er erg mooi bij zo. De laatste loodjes, met een beetje mazzel zit jij deze kerst al aan je oogstje te leurken.

Comment

Dat was de opzet ron witte kerst

Comment

Super mooi kastje! Heel vet! Prachtige bloemen
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Bezig...
                                X