Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Crimea Blue - Barney's Farm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x Crimea Blue - Barney's Farm

En jij heb dat goeie recept? en ja een echte stoner Dikke kans dat het daar ook wel aanligt.. Moet bij een spacecake ook echt overdoseren om ergens een merkbaar effect te krijgen

Okj ja voor je LST dus.. das wel een goeie reden keep them growing!

Greetzz Mafferd.

Comment

Aah, dat verklaart inderdaad veel. Dan zal het inderdaad niet echt wat doen voor je. Een portie spacecake krijgt mij altijd wel lam. Omnomnom

Zeker dat!

groeten!
      2x Green House Seeds - Green-o-Matic
      2x Barney's Farm - Crimea Blue

Comment

09/10:

DSCN3271.jpg

Vandaag de meisjes eens opgemeten qua hoogte. Momenteel meet de kleinste plant een 27 cm en de grootste 29 cm.
        Bij het geven van hun voeding zag ik eindelijk de kleine witte haartjes verschijnen in de oksels van de plant, 't begint eindelijk te komen.

Grootste plant:

Dit is de getopte plant.

Gehele plant

DSCN3273.jpgDSCN3274.jpgDSCN3275.jpg

Enkele shots van een paar toppen.

DSCN3278.jpgDSCN3279.jpg

DSCN3280.jpgDSCN3282.jpg

DSCN3283.jpg

Kleinste plant:

Dit is de niet-getopte plant.

Gehele plant

DSCN3286.jpgDSCN3289.jpg

Enkele shots van de toppen

DSCN3284.jpgDSCN3287.jpgDSCN3290.jpgDSCN3291.jpg

Zoals jullie kunnen zien, zijn ze nog vrij compact gebleven voor het starten van hun 3de week in de 12/12-cyclus.
        Toch is er een zeer sterk verschil te zien qua structuur tussen de 2 planten.
        De toppen bij de grootste (en getopte) plant zijn eerder sterk verspreidt door de vele vertakkingen, terwijl de toppen bij kleinste plant dichter bij de hoofdstengel en dus eerder centraal zitten.

Comment

11/10:Pics:

van lnr: Beide planten, de grootste, de kleinste

DSCN3292.jpgDSCN3293.jpgDSCN3294.jpg

Bovenaanzicht, van lnr: beide planten, de grootste, de kleinste

DSCN3297.jpgDSCN3295.jpgDSCN3296.jpg

Ik ga de kleinste plant nog wat extra lst'en zodat ze wat breder wordt en zodat er meer bloemen licht krijgen.

Comment

Goed bezig! plantjes zien ook mooi groen!

kan enkel zeggen gaat zo door!

greetzz Mafferd.

Comment

20/10:

Alweer een weekje gepasseerd met zichtbare vooruitgang. De planten blijven vrij stabiel qua hoogte maar worden heerlijk dik met vele vertakkingen en bloemen.
              Tot nu toe ziet m'n mini-kastje eruit als een kleine jungle en komt de geur je echt tegemoet.
              Ze zijn hun vierde week bloei ingegaan met basisvoeding, een shot Sugar Royal en een shot Green Sensation. Ze staan er momenteel mooi bij zonder echt afwijkingen te zien, buiten misschien enkele flauwpaars gekleurde steeltjes.

DSCN3299.jpgDSCN3316.jpg

Op beide foto's: links = grootste plant, rechts = kleinste plant

Grootste plant:

Hoogte: 34 cm
              Breedte: 52 cm (bladeren niet bijeen gedrukt)

Extra LST toegepast zodat de toppen eerder naar binnen zullen groeien zodat ze niet te breed worden. Vele vertakkingen door het toppen, met vele bloemen die een mooi groen dek vormen.
              De haren zijn hier goed zichtbaar en er schieten mooie kleine bloemen uit de oksels.

DSCN3300.jpgDSCN3301.jpgDSCN3302.jpgDSCN3303.jpgDSCN3304.jpgDSCN3307.jpgDSCN3308.jpgDSCN3317.jpg

Kleinste plant:

Hoogte: 33 cm
              Breedte: 49 cm (bladeren niet bijeen gedrukt)

Ook hier extra LST toegepast zodat de toppen meer centraal zouden groeien, er waren namelijk een paar bloemen die te weinig licht kregen waardoor ze veel kleiner waren.
              De hoofdbloem in wording heeft al lekker veel haartjes en ziet er naar m'n mening vrij goed uit.

DSCN3309.jpgDSCN3310.jpgDSCN3311.jpgDSCN3312.jpgDSCN3313.jpgDSCN3318.jpg

Tot de volgende!

Comment

29/10:

Hey growers, smokers, stoners.
                Ik ben er weer met een nieuwe update. Er is ondertussen al weer een week gepasseerd en m'n dames blijven maar groeien. Als ik de foto's zie dan lijkt het echt geschift hoe hard ze kunnen veranderen op 1 week tijd.
                Doordat ze zo lekker breed zijn geworden van het LST'en zijn m'n dames een beetje tegen de wanden van de kast aan beginnen omhoog groeien. Persoonlijk geen probleem voor mij, maar zo zie je maar wat er kan gebeuren.
                Momenteel heb ik geen cijfers aangezien ik m'n rolmeter ergens ben kwijt geraakt. Maar ik kan jullie alvast verzekeren dat ze que hoogte niet veel meer gegroeid zijn.
                Anyways, hier zijn de foto's.

DSCN3333.jpg

Grootste plant:

Extra LST toegepast aangezien de bloemen aan de zijkanten sterk begonnen te groeien naar het licht toe, uiteindelijk toch een gelijke hoogte kunnen bereiken zodat er terug een mooi groen dekje is.
                Lekker veel witte draadjes die zichtbaar zijn en de toekomstige bloemen zijn merkbaar aan het groeien. De bloemetjes in de oksels beginnen ook meer massa te kweken.
                Het is wel duidelijk dat ze nog een tijdje te gaan heeft aangezien er nog niet echt veel thc gevormd is. Het sticky gevoel is er nog niet, maar ik denk dat het niet meer lang zal duren.

DSCN3335.jpgDSCN3341.jpgDSCN3343.jpgDSCN3344.jpgDSCN3345.jpgDSCN3351.jpgDSCN3352.jpg

Kleinste plant:

Ook hier extra LST toegepast aangezien de zijtakjes zo hoog kwamen dat ze dreigden in de luchtafvoer te komen (hun blaadjes alleszins).
                Eerlijk gezegd ziet deze plant er wel lekker uit. Een mooie grote topbloem in wording, doordat deze niet getopt is, met lekker veel bloemetjes die uit de oksels van de hoofdstengel groeien.
                De bloemen zien er bij deze plant naar mijn mening wel iets dikker uit dan bij de getopte plant.

DSCN3336.jpgDSCN3342.jpgDSCN3346.jpgDSCN3347.jpgDSCN3348.jpgDSCN3349.jpgDSCN3350.jpgDSCN3353.jpgDSCN3354.jpg

Water en voeding:
                Waarom opeens deze rubriek? Omdat ik wat aanpassingen heb doorgevoerd.

Verhoudingen

Water per plant: 0,5 liter (deze week misschien verhogen naar 0,75 liter -> ze drinken namelijk veel)
                Basisvoeding (NPK 7-5-6): 5 ml/liter
                Sugar Royal (NPK 9-0-0): 1 ml/liter (misschien verhogen naar de maximumhoeveelheid van 2 ml/liter)
                Green Sensation (NPK 0-9-10): 1 ml/liter

Bloeifase week 1 en 2

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
                Wateren X X X X
                Basisvoeding
                Sugar Royal X
                Green Sensation

Bloeifase week 3

Wateren X X X X
                Basisvoeding X X
                Sugar Royal X
                Green Sensation X
                Bloeifase week 4

Wateren X X X X
                Basisvoeding X X
                Sugar Royal X
                Green Sensation X X

Week 5 tot voorlaatste week

Wateren X X X X
                Basisvoeding X X
                Sugar Royal X
                Green Sensation X X X

Zoals jullie kunnen zien heb ik het gebruik van Green Sensation opgevoerd. Ik dacht namelijk dat men dit net als Sugar Royal slechts 1 keer per week mocht gebruiken.
                Bij nader onderzoek bleek het dat je het product elke waterbeurt mocht gebruiken.
                Anyway bij week 4 had ik het gebruik van Green Sensation opgevoerd tot 2 maal per week en momenteel wordt het 3 keer per week gebruikt.

Zoals jullie kunnen zien geef ik 4 waterbeurten per week, maar zondag wordt er gebruik gemaakt van enkel water en in minder mate, gewoon zodat ze niet slap worden en dat er niet teveel nutrienten gebruikt worden.

Opmerkingen:
                Enkele bladeren vertonen wel enkele bruine bladpunten en bruine plekjes

Het komt voor bij 2 topbladeren maar ook bij een paar bladeren die eerder lager en centraler zitten.
                Waarschijnlijk komt het door de hitte, maar moest iemand denken dat het iets anders zou kunnen zijn mag het laten weten (Hoewel ik Monty's Blad Probleem Oplosser altijd bij de hand heb)

DSCN3319.jpgDSCN3321.jpgDSCN3322.jpgDSCN3323.jpgDSCN3324.jpgDSCN3327.jpgDSCN3328.jpgDSCN3357.jpg

Bovendien zijn sommige steeltjes nog wat paarser/roder geworden maar ik maak me er niet echt zorgen over zolang het niet voorkomt op de stam.

Anyways, dat was het voor nu.

Tot de volgende, boys & girls!
                Last edited by DPrime; 29 October 2013, 22:29. Reden: Verkeerde foto toegevoegd

Comment

06/11:

Nieuwe week, nieuwe update

De planten zijn in hoogte gestagneerd en alle groei gaat nu naar de bloemen.
                  De geur begint sterker en sterker te worden in de bloemen en de hele gang ruikt nu naar wiet. Niet erg natuurlijk Eerder zeer aangenaam.

DSCN3364.jpgDSCN3367.jpg

Grootste plant:

DSCN3370.jpgDSCN3378.jpgDSCN3379.jpgDSCN3380.jpgDSCN3381.jpgDSCN3382.jpgDSCN3383.jpgDSCN3384.jpgDSCN3385.jpgDSCN3399.jpgDSCN3400.jpg

Bij de grootste plant worden er enkele mooie bloemen gevormd, toch een 4-tal die vrij grote buds lijken te worden.
                  Verder blijken er geen problemen te vinden te zijn bij de plant. De onderste bladeren vergelen meer en meer, maar de rest blijft een mooie en gezonde groene kleur hebben. Met de bloemen zelf ook geen enkel probleem te vinden.
                  Misschien dat jullie het niet zien, maar op de blaadjes van de bloemen komt er toch een klein "suikerlaagje".

Kleinste plant:

DSCN3375.jpgDSCN3386.jpgDSCN3387.jpgDSCN3388.jpgDSCN3389.jpgDSCN3390.jpgDSCN3391.jpgDSCN3392.jpgDSCN3393.jpgDSCN3394.jpgDSCN3395.jpgDSCN3396.jpg

De kleinste plant heeft een mooie topcola, die al een lekker suikerlaagje heeft en lekker sticky begint te worden. Over het algemeen zijn de bloemen hier veel dikker dan bij de getopte plant en ruiken ze ook sterker.
                  Verder geen problemen te vinden bij deze plant.

Al bij al is het een leuke kweek aan het worden zonder al teveel problemen en afwijkingen. Nog wat geduld en hopen dat er niks mis gaat zodat ik een lekkere oogst kan hebben.

Groeten!

Comment

Mooie planten, leuke soort! Ik ga je volgen!!

Wens je veel succes en een top oogst!

Greetz
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Thanks El Plantos, 'k ben heel blij dat de kweek zo goed gaat. En nu hopen voor een goede oogst eh!

groeten.

Comment

9/11:DSCN3403.jpgDSCN3405.jpgDSCN3408.jpgDSCN3409.jpg

Comment

Hey! Leuke kweekje!
                          Je setup lijkt heel erg op die van mij Ik denk dat we zelfs zelfde potten hebben!
                          Alleen zijn je plantjes 2x zo groot als die van mij. (heb ze niet te veel laten voorgroeien)
                          Ze gaan wel de goede richting uit Mooie LST!
                          Ik denk dat het niet veel kwaad kan die snee.. Anders had je er al iets van gemerkt denk ik...

Wat vind jij van de Sugar Royal trouwens? Ben zelf aan twijfelen om deze aan te schaffen..

grts
                          -

Comment

Als je dat pas later ziet is de plant al een tijdje bezig geweest de wond te herstellen.

Helemaal niets meer aan doen. de vezels zullen gewoon om de blessure heen gegroeid zijn.

Ziet er trouwens allemaal geweldig uit.

een feest om te zien.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Jeet Lovis!

Thanks man! We hebben inderdaad dezelfde potten.
                              Ja ze zijn echt groot geworden, 'k heb ze 14 (of 15) dagen laten voorgroeien. Maar jij had onder andere ook autoflowers he?

Mjah, ik dacht even van: "kut, hoe heb ik dit over het hoofd kunnen zien?". Het touw zat er echt nog vrij diep in, vandaar.

Van de sugar royal ben ik eigenlijk heel tevreden. Ik heb geen problemen ondervonden sinds ik Sugar Royal en Green Sensation ben beginnen gebruiken. Ze staan nog niet zo lang in bloei (voorbloei weggelaten) en de meeste bloemen hebben toch al een lekker suikerlaagje ondertussen. 'K zou zeggen, probeer het zeker zelf eens. Je kan de flesjes Sugar Royal en Green Sensation al in 100 ml formaat krijgen (goed voor een 100l oplossing elk) aan een 12 euro elk.

Groeten

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
                              Als je dat pas later ziet is de plant al een tijdje bezig geweest de wond te herstellen.

Helemaal niets meer aan doen. de vezels zullen gewoon om de blessure heen gegroeid zijn.

Ziet er trouwens allemaal geweldig uit.

een feest om te zien.
                              Goed om te horen Escargot. 'K heb nog niet al teveel kennis, maar voor alles een eerste keer zeker? ^^

Thanks voor de reply!

Comment

De AF is al geoogst. Andere twee zijn overleden.
                                Ik ben en dikke maand bezig aan en tweede run. Gewone fem zaadjes. Gaat veel beter! Ik weet niet hoe lang ik ze heb later voorgroeien, 3 weken ofzo denk ik. Maar ik zal op zoek gaan naar en flesje sugar royal. Ben benieuwd

Ik blijf in ieder geval de post volgen

grts
                                -

Comment

Bezig...
                                X