Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer: 1x Easy Ryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste keer: 1x Easy Ryder

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    die moet nog zeker eens zo dik gaan worden !
    Dat zou heel mooi zijn Maar ik lees overal 6-7 weken bloeiperiode, dit wordt geteld vanaf de voorbloei? Zelf heb ik geen flauw benul maar ik kijk toch regelmatig of er al iets veranderd is aan de trichomen.
    Dan begin ik alvast maar met het onkiemen voor de volgende run, heb een groeikastje gemaakt en tegen dat de volgende run moet afbloeien moet deze om zijn.

Comment

Ik kom net thuis en heb haar 2 dagen niet in het oog kunnen houden. Nu stond ze kurkdroog en de blaadjes hingen slap en waren helemaal verkleurd naar lichtgroen. Is dit gewoon water/voedingstekort en lost dit vanzelf op? Ik zit rond een graad of 28 en een lv van 35%

Comment

Ik denkdat het water en voeding te kort is maar ben niet zeker ben zelf nog maar beginer

Comment

dat je blaadjes slaphangen is van het watertekort, maar daar zouden ze bij mijn weten niet van mogen verkleuren, allesinds niet op 2dagen, maar als ik op je foto's van 2 dagen geleden kijk zie ik ook al eerder naar het lichtgroen gaande bladeren hangen niet ?
          eventueel kleine beetje groeivoeding meegeven volgende watergift, of kijken wat de rest hier op JD zegt ervan
          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Nee, als ze te droog staan, alleen normaal water geven, en zorgen dat dat niet meer gebeurt.
            Ook niet ineens een hele plens water erbij gooien, want dan gaan ze van te-droog naar te-nat.
            Als ze weer bijgekomen zijn morgen of de dag daarna misschien eens een beetje voeding, maar zonder goeie foto's (zonder hps-licht) wil ik dat advies eigenlijk niet geven.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mijn trichomen van mijn hoofdtop zijn meer dan 50% Amber en die van mijn andere kleine topjes 50/50 transparant / cloudy. Is het oogst tijd? Want die nog meer Amber laten worden is niet goed dacht ik?

Comment

Als jij zeker praat over "trichomes" en dus niet "pistils", dan is het oogsttijd voor jouw hoofdtop.

Wees natuurlijk wel bewust dat er een zeer groot verschil is tussen deze twee.

Je zou dan de plant gedeeltelijk kunnen oogsten.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ik kan spijtig genoeg geen foto's maken voor een tijdje dus ik zal het proberen uit te leggen. Ik kijk naar die bolletjes die op een staafje staan. Ik kijk ernaar met een vergroting van 40. Gedeeltelijk oogsten: toppen afknippen in een hoek van 45 graden? Ook lijkt de plant op zijn einde te zijn de toppen zien er mooi uit maar de blaadjes lijken achteruit te gaan. Hier en daar roest plekken en vergeling.

Comment

Als je denkt dat ze klaar zijn en als je minstens 10 dagen geen voeding gegeven hebt kun je oogsten natuurlijk.

(Al lijkt 4 weken bloei me wat kort)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oooopppppssss.....

vergeten, thanks voor het inhaken QnQ, heel belangrijk.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Op de manier zo al QnQ het voorschrijft zal de hele plant mooi en lekker zijn.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ze is vandaag omgegaan, geknipt en gewogen. Resultaat 110 Gr nat!
                        Dit is zo'n 20-30gr droog?
                        Het lijkt wel meer te zijn maar ik veronderstel dat de toppen nog heel hard krimpen?
                        Straks foto's!
                        Ohja ze liggen te drogen op 17 graden met lichte ventilatie in de donker.

Happy! Bedankt iedereen die mij heeft geholpen!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hier de foto's:

2yvvrpf.jpg2nk086d.jpg
                        2nura69.jpg11m9n2d.jpg

Comment

He Zwitch,

mooi kweekverslag, ziet er netjes uit!
                          leuk om te zien hoe je plantje zich ontwikkelde, voor een eerste keer heb je het best goed gedaan zo te zien.
                          hopelijk smaakt ie ook lekker!
                          Veel plezier met het resultaat! En laat ons weten of ie lekker was he

Xx

Comment

Bezig...
                          X