Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Bondage Spelletjes in Kinderschoenen 003.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 004.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 005.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 006.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 007.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 009.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 010.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 011.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 012.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 014.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 016.jpgBondage Spelletjes in Kinderschoenen 017.jpg
Ik heb twee foto's een beetje bewerkt met the Gimp.
Herinner mij er even aan, dat ik in de volgende ronde, die lelijk gezaagde rand, rondom het armatuur plamuur.
Kijk maar op de laatste foto, ik denk dat dat het een enorme verbetering zou zijn.
Ik stoor me hier aan, echter, ik wil nu de plantjes 24 uur per dag de kast in gaan, niet meer gaan plamuren.
Ook kan je op deze foto zien dat de lamp iets uit het midden is gehangen.
Dit heb ik expres gedaan.
Onder de bodemplank, die ik in de volgende ronde wil perforeren zit de luchtinlaat aan de linker kant.
Aan de rechter bovenzijde zitten de gaten voor de luchtafvoer.
Achter de lamp dus.
Vragen zijn, hoe hoog moet ik het net hangen.
Ik heb nu 23 centimeter ruimte boven het scrog netje.
En het netje hangt ongeveer een centimeter boven de plantjes.
De plantjes zijn eergisteren voor de laatste keer getopt.
Volgende vraag is
Wanneer zet ik de lamp op 12/12.
Ik ben nu van plant om dit op Vrijdag te doen. (is dit te laat of te vroeg)
Verder, ik ben een gelukkige slak
Tot nu toe, vind ik het een heerlijk iets zo'n eerste micro kweek.Last edited by Escargot; 29 October 2013, 12:04.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Mennetje 002.jpg
Ik heb nog een tweede kastje met een 250 W HPS.
Maar die zien jullie later wel.
Ik wil nu volop gebruik maken van deze 150 CFL Grow/Flower Dual......
Dat is de insteek van dit verslag en ik wil deze niet veranderen.Last edited by Escargot; 29 October 2013, 12:36.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Comment
-
onder het net te binden, de toppen zullen dan uiteindelijk boven het net komen en echt een egaal tapijtje vormen.
Voordat je op 12/12 gaat moet je eerst je net wat meer gevuld hebben.Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!
Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!
Comment
-
Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!
Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!
Comment
-
Kwijlkast buiten spelen 004.jpg
Kwijlkast buiten spelen 006.jpg Kwijlkast buiten spelen 009.jpg
Vandaag ga ik even naar de growshop en ga de uiteindelijke potjes voor deze dames halen.
Mijn plan is deze te laten verzinken in de bodem van de kweekkast, dit levert mij een ruime 7 Cm in hoogte op.
Dan blijf ik nog met twee plantjes zitten.
Kwijlkast buiten spelen 013.jpg Kwijlkast buiten spelen 014.jpgKwijlkast buiten spelen 018.jpg
@ Ronson
Ik heb de berekening al gemaakt, dit tezamen met de architect die de verbouwing van mijn huis overziet.
We zijn tot de conclusie gekomen dat een diep damwand profiel met een onder de grond liggen water reservoir de beste oplossing is.
Dit betekend dat ik een warm water voorziening krijg, gratis en afdoende voor een huishouding tot en met 30 personen.
Deze is volledig op licht energie (dus niet zonnenergie)
Het probleem met elektriciteit opwekken was de ruimte voor de opslag, dit mag standaard niet onder de grond in dit gebied.
Ook vanwege het natuur gebied, kan ik geen windmolens plaatsen (Flamengo's)
Dit zou de duurste post worden in mijn pand, verwarming en warm water. (gezien het oppervlak van de woonruimten en de stallen)
Verlichting, zal veelal in gezamenlijke ruimten gebeuren. (dus niet veel meer als een 4 persoons huishouden)
De geschatte kosten voor verlichting in individuele ruimten, valt hierbij te verwaarlozen.Last edited by Escargot; 30 October 2013, 16:16.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Comment
Comment